Wat je even kwijt wilt #6

ja, ik heb zoiets al 2 keer gelezen deze week.

Ohhhhhh leuk!!! :heart_eyes:
Zo jammer dat Torchwood (op de hoorspelen na) dood is.

1 like

Herkenbaar! Oja en ik eet ook veel meer :sweat_smile:

1 like

Ik voel me zo ontzettend beroerd :frowning_face: Ik weet niet of het komt omdat ik ziek (aan het worden) ben of doordat ik al dagen veel te weinig slaap door pijn. Heb het de afgelopen dagen al rustiger dan anders gedaan, de boel de boel gelaten, maar heeft voor m’n gevoel nauwelijks uitgehaald. En nu moet ik m’n appartementje dus alsnog poetsen etc wat nu dus niet ga lukken, maar waar ik me ws aan erger tot het gebeurd is.

Geven de bezorgers van cool blue altijd een hand als ze iets komen bezorgen? Ik vond het nogal ongemakkelijk :joy:

11 likes

Hoe voel je je? Lekker veel ijsjes eten is mijn advies!

1 like

Op mijn school is dus geen ondersteuning voor macbooks maar er zijn docenten die met hun macbook een college willen geven en dan gaat alles mis en ik vind dat zoo storend. Open de presentatie gewoon op de windowspc.

Ik hoop dat alles goed gaat! Een vriendin van mij zat een week aan de morfine.

1 like

Ja ze had er ook koorts bij gekregen etc. Was een drama bij haar.
Sommige mensen hebben ook hele vervelende bijwerkingen van de narcose.

Haha het is iig wel eerlijk! Ik las laatst een advertentie op Marktplaats van iemand die niet goed Nederlands kon en daar stond in “Alleen reageren als je echt interessant bent” haha vond dat ook zo grappig. Je komt soms echt pareltjes tegen.

22 likes

Gelukkig dat het geholpen heeft. Oh wauw hahaha wat stom die reclame’s.

Woei ik krijg 4 dagen bijzonder verlof in totaal van mijn werk. Scheelt me gelukkig veel vakantie dagen ideaal.

2 likes

Ja vind dat ook wel echt gek, en dat je dan ook in je eentje bevalt en zelf ook weet hoe je de navelstreng door moet knippen etc., ik zou dat echt niet durven :scream:

“Er was namelijk een probleem: Britts mobieltje deed het niet meer. En met de kamertelefoon kon ze zelf niet bellen, daarmee kon ze alleen gebeld worden. Bovendien ligt de hotelkamer op een afgelegen plek, waar weinig mensen komen, vertelt Sylvia. Dus daar lag ze met haar baby.”

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/gezin/artikel/4404261/britt-18-plotseling-bevallen-egypte-baby-mag-land-niet-uit

Getsie!! Hopelijk slijt het snel! :frowning: Ik heb serieus ook dat ik gewoon sommige filmpjes expres niet afkijk uit angst dat iemand moet kotsen. Dat is tegenwoordig “humor”.

1 like

What. The. Actual. Fuck.
En Yassin? Wat een bijzondere naam? Arabisch?

Ik ben deze week geen enkele avond behalve vanavond fatsoenlijk thuis. En dan moet ik vanavond nog eens xxl vroeg naar bed omdat ik morgen een belachelijk vroege ochtenddienst heb.

Ik haat dat zoooo he. Ik hecht heel erg aan tijd voor mezelf merk ik. Kan er deels zelf wat aan doen wel, maar ook niet. Ik ga een avond wat leuks doen met vriendinnen, twee avonden werken en ik heb nog twee verjaardagen.

Het gaat om het referentiekader/context. Twee maanden geleden ging het van bijvoorbeeld 18 graden naar 24, waardoor 24 als heel warm werd gezien. Nu komen we van 30/35+ graden, waardoor 24 weer koud lijkt

3 likes

Haha ja, ik zit ook principieel met een lange broek en t-shirt terwijl ik 3 weken geleden in een kort rokje rondliep. Van mij mag het 14 graden worden!

2 likes

Het is deze periode om en nabij 14 jaar geleden dat ik verkracht ben. Ik voelde me al de hele dag een beetje down, maar wist niet precies waarom. Dit heb ik elk jaar dat het weer zo terugkomst en elk jaar verrast het me weer. Ik vind het echt heel lastig om te beseffen dat het er nog steeds is, en op die moment voel ik me ook zo intens defect als ik bedenk op welke basis ik er nog dagelijks ‘last’ van heb. Niet zo zeer als in direct lijden, maar wel als in de dingen die ik veelal onbewust doe en laat (zoals een nachtlampje, moeite met mannen,relaties) en dan word ik er ineens zo verdrietig om als ik besef dat ik nooit meer kan zijn wie ik was. Soms ben ik daar ok mee, en soms voelt het nog steeds met periodes alsof er een stuk is verloren en waarvoor ik een heel donker stuk heb teruggekregen. Heb net een potje zitten janken op m’n werk, gelukkig zonder dat iemand het zag en ik ben wat eerder weggegaan omdat mn concentratie ook echt klote is op het moment. Ik zou het erg graag met iemand over hebben, maar hoe leg je in godsnaam uit dat je huilt om wie je (niet meer) bent na tig jaar nog? Terwijl ik dat nu wel zo diep voel dat het bijna fysiek pijnlijk is.

7 likes