Wat je even kwijt wilt #6

Heftig! Dikke knuffel en huilen mag altijd :kissing_heart:

@Maestoso Wat fijn om te lezen!!

@pastelzwart Mooi dat het meeviel. Narcose is lekker he :sweat_smile: en infuus is kut :frowning: Beterschap nu <3

1 like

Oh en ik ben vandaag bij de arbo arts geweest. Voor de laatste keer :hugs: want het gaat prima. Vond hij ook zei hij. Hij was trots op me. Oké, thanks maat :smile:

Verder waren de kinders druuuuuk vandaag :smirk: tja, morgen weer een dag :joy:

21 likes

Welke pasta zal ik zo halen bij Julia’s? Vond pesto pollo niet lekker de vorige keer

• Arrabiata
  • Olio con verdure
  • Bolognese
  • Carbonara

0 stemmers

Ja, ik heb expres eerder niet gereageerd om niemand bang te maken, maar voor mij was het echt een horror-operatie.

Wel heel blij dat ik het heb laten doen want heb daarna nooit meer keelontsteking gehad, maar ik heb echt 2 weken afgezien.

2 likes

Hoi ik heb twee leuke mededelingen:

• Ik kreeg vandaag te horen dat ik een vast contract krijg
  • Ik vlieg morgen naar Tokio

Het leven kan soms mooi zijn

97 likes

Gefeliciteerd met je contract! En heeel veel plezier in Tokio. Ben je er al vaker geweest? Lijkt me echt geweldig om eens naar toe te gaan.

1 like

Thanks! Nee ik ben nog nooit in Japan geweest, dus ben heeeel benieuwd. Zo veel zin in!

3 likes

Gaaf! Heel veel plezier.

1 like

doet de lucky13 app bij meer mensen raar?

Iemand verstand van iphones ? Ik heb een iphone zeven dus mijn ingang voor mijn oplader en oortjes is hetzelfde. Hij laadt wel op maar mijn oortjes doen het niet? En het ligt niet aan mijn oortjes want heb meerdere geprobeerd en in een ander toestel doen ze het wel. Iemand enig idee?

Thanks voor je reactie!

Klinkt inderdaad als een zwaar regime… ga me nog even inlezen :slight_smile:

Ik ging net met mn bovenbuurmeisje en onderbuurjongen wandelen :nerd_face: ben zo blij met waar ik nu woon. Super chill met mensen van mn leeftijd

22 likes

Er vloog net bijna een duif mijn kamer binnen! Hij ging zo op het randje van mijn dakraam zitten en hij keek me zo schattig aan. :dove:

16 likes

Sterkte met herstel! <3

1 like

Haaa voel me de laatste tijd echt vaak een zure trut terwijl ik nieteens op een kantoor werk (hehe <3) hoop dat dit snel beter wordt want erger me dood aan iedereen

2 likes

@Damnatio ik herken heel erg wat je schrijft maar dan mbt een andere ervaring (minder ingrijpend overigens hoor). Ik hoop dat je jezelf een beetje toestaat om zo te voelen. Het is ook gewoon heel oneerlijk dat jij nu met deze gevoelens en dat gemis moet leren omgaan door het handelen van een ander. Ik denk zelf wel dat iedereen in bepaalde mate ‘beschadigd’ raakt door het leven, misschien dat je daar toch wat troost uit kan putten (ik zelf altijd wel), dat dat idee van onbevangen en ongecompliceerd mens voor heel veel mensen op een gegeven moment niet meer klopt in hun leven. Naar dat het je belemmert in je dagelijks leven, ik hoop dat een veelvoud aan positieve ervaringen dingen toch weer wat gemakkelijker gaat maken op een bepaald moment.

4 likes

Dat is gelukkig niet waar. Met slippers aan kan de verzekering stellen dat je gevaarlijk gedrag hebt vertoond, maar met blote voeten is niet gevaarlijk en niet verboden.

Waar moet ik op letten bij het kopen van een epilady?

Gegarandeerde aanraders of afraders?

Dan zeggen ze bijvoorbeeld dat je ze niet willen meeten, maar als je het niet probeert weet je het ook niet!

4 likes

De vriend van mn broer zegt dat mijn harde schijf kapot is. Betekent dit dat ik al mijn bestanden kwijt ben? Of valt er nog wat te redden? Heb deze vraag gister ook gepost maar ik was je vergeten te taggen