Wat je even kwijt wilt #6

Helemaal zeiknat geregend onderweg naar de sportschool. Maar hey ik ben er! Hoef ik niet meer nat te worden van het zweet

2 likes

ik moest vandaag precies om 11:30 aan je denken! dat tijdstip had je gepost (toch?) en ik had met mezelf afgesproken dan aan je te denken haha

fijn dat het zo gegaan is!

3 likes

Knuffel! En wees aub niet zo streng voor jezelf. Ook al is het volgens jou al tig jaar geleden, het blijft een trauma en het is niet gek dat je er nu nog om kunt huilen.

3 likes

Net begonnen met m’n master en word nu al een beetje gek van groepsopdrachten. Had zo gehoopt dat het daar nu wel klaar mee zou zijn… Ik had al lang klaar kunnen zijn met de opdracht terwijl ik nu maar 1/5e hoef te doen :roll_eyes: lekker klagon

2 likes

@Enthusiasm @grace @Santeria
Dankjewel voor jullie reacties. Ik heb een aantal jaar geleden wel therapie gehad en het gaat over het algemeen ook goed, maar er zijn dingen die wel lastig blijven ook al heb ik hulp gehad. Het zal wel zakken in een aantal dagen :slight_smile:

Heb me maar weer opgegeven voor de quiz, deze keer kan ik het niet vergeten (hoop ik)

1 like

Nog een Spangas fan! Ik ben helemaal blij dat het nieuwe seizoen is begonnen, trouwe kijker hier :joy:

3 likes

Ik hoop dat die natuur wel genoeg wc’s heeft met al die kaas

Zullen we een spangas topic maken :smirk: ehehe

Hahaha goed idee, ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die een crush op Dylan hebben

1 like

Bruno prent is bae hahaah

4 likes

Heftig! Dikke knuffel en huilen mag altijd :kissing_heart:

@Maestoso Wat fijn om te lezen!!

@pastelzwart Mooi dat het meeviel. Narcose is lekker he :sweat_smile: en infuus is kut :frowning: Beterschap nu <3

1 like

Oh en ik ben vandaag bij de arbo arts geweest. Voor de laatste keer :hugs: want het gaat prima. Vond hij ook zei hij. Hij was trots op me. Oké, thanks maat :smile:

Verder waren de kinders druuuuuk vandaag :smirk: tja, morgen weer een dag :joy:

21 likes

Welke pasta zal ik zo halen bij Julia’s? Vond pesto pollo niet lekker de vorige keer

• Arrabiata
  • Olio con verdure
  • Bolognese
  • Carbonara

0 stemmers

Ja, ik heb expres eerder niet gereageerd om niemand bang te maken, maar voor mij was het echt een horror-operatie.

Wel heel blij dat ik het heb laten doen want heb daarna nooit meer keelontsteking gehad, maar ik heb echt 2 weken afgezien.

2 likes

Hoi ik heb twee leuke mededelingen:

• Ik kreeg vandaag te horen dat ik een vast contract krijg
  • Ik vlieg morgen naar Tokio

Het leven kan soms mooi zijn

97 likes

Gefeliciteerd met je contract! En heeel veel plezier in Tokio. Ben je er al vaker geweest? Lijkt me echt geweldig om eens naar toe te gaan.

1 like

Thanks! Nee ik ben nog nooit in Japan geweest, dus ben heeeel benieuwd. Zo veel zin in!

3 likes

Gaaf! Heel veel plezier.

1 like

doet de lucky13 app bij meer mensen raar?