Iemand verstand van iphones ? Ik heb een iphone zeven dus mijn ingang voor mijn oplader en oortjes is hetzelfde. Hij laadt wel op maar mijn oortjes doen het niet? En het ligt niet aan mijn oortjes want heb meerdere geprobeerd en in een ander toestel doen ze het wel. Iemand enig idee?
Thanks voor je reactie!
Klinkt inderdaad als een zwaar regime⦠ga me nog even inlezen
Ik ging net met mn bovenbuurmeisje en onderbuurjongen wandelen ben zo blij met waar ik nu woon. Super chill met mensen van mn leeftijd
Er vloog net bijna een duif mijn kamer binnen! Hij ging zo op het randje van mijn dakraam zitten en hij keek me zo schattig aan. ļø
Sterkte met herstel! <3
Haaa voel me de laatste tijd echt vaak een zure trut terwijl ik nieteens op een kantoor werk (hehe <3) hoop dat dit snel beter wordt want erger me dood aan iedereen
@Damnatio ik herken heel erg wat je schrijft maar dan mbt een andere ervaring (minder ingrijpend overigens hoor). Ik hoop dat je jezelf een beetje toestaat om zo te voelen. Het is ook gewoon heel oneerlijk dat jij nu met deze gevoelens en dat gemis moet leren omgaan door het handelen van een ander. Ik denk zelf wel dat iedereen in bepaalde mate ābeschadigdā raakt door het leven, misschien dat je daar toch wat troost uit kan putten (ik zelf altijd wel), dat dat idee van onbevangen en ongecompliceerd mens voor heel veel mensen op een gegeven moment niet meer klopt in hun leven. Naar dat het je belemmert in je dagelijks leven, ik hoop dat een veelvoud aan positieve ervaringen dingen toch weer wat gemakkelijker gaat maken op een bepaald moment.
Dat is gelukkig niet waar. Met slippers aan kan de verzekering stellen dat je gevaarlijk gedrag hebt vertoond, maar met blote voeten is niet gevaarlijk en niet verboden.
Waar moet ik op letten bij het kopen van een epilady?
Gegarandeerde aanraders of afraders?
Dan zeggen ze bijvoorbeeld dat je ze niet willen meeten, maar als je het niet probeert weet je het ook niet!
De vriend van mn broer zegt dat mijn harde schijf kapot is. Betekent dit dat ik al mijn bestanden kwijt ben? Of valt er nog wat te redden? Heb deze vraag gister ook gepost maar ik was je vergeten te taggen
Fijn dat het goed gegaan is @pastelzwart! Ik moet binnenkort ook en zit me een beetje op te vreten omdat ik echt alleen maar horrorverhalen heb gelezen (uiteraard). Hoop dat het uiteindelijk meevalt.
Je bent geen kutpersoon! ļø
Mijn zusje heeft gisteren haar rijbewijs gehaald (ik ben oprecht heel blij voor haar, zoān last dat er van haar schouders valt nu!).
Maar.
Thuis zijn we met 4: zusje, ik, ouders. En we hebben āmaarā 2 autoās waarvan 1 eigenlijk nooit beschikbaar is voor mij/mān zusje.
Nu gebruik ik regelmatig de andere auto⦠maar zij komt er nu ook bij om hem te gebruiken (logisch). Het gebeurt al vaak dat ik de auto niet kan gebruiken omdat mijn ouders elk een auto nodig hebben.
Mān zusje en ik hebben echt geen goede band, we hebben heel vaak ruzieās en irritaties (is helaas niet veel beter geworden naarmate we ouder werden). Dus nu vrees ik dat het nog erger wordt nu we de auto moeten delen, want wat als we de auto op hetzelfde moment nodig hebben?
Het is al een paar keer voorgekomen dat ik hem Ʃcht nodig had en zij het non-argument gebruikte dat ik al veel meer de auto gebruikt heb dan haar ??
Ja kind dat is toch logisch als ik al bijna 3 jaar mijn rijbewijs heb, 3 jaar ouder ben en jij nog geen jaar met de auto rijdt (oefent)??? Zou een ander verhaal zijn als we al even lang ons rijbewijs hadden en ik in die tijd veel meer de auto had gebruikt.
Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen want volgens mij gaat dit echt de oorzaak zijn van veel ruzies. Een auto kopen is geen optie omdat dat een te grote investering is voor de keren dat ik maar met de auto rijd + verzekering is als jongere veel duurder + wegentax, onderhoud⦠daar heb ik het geld echt niet voor.
Het ding is ook dat mijn zus en ik op een compleet andere manier ruzie maken: ik ben iemand die erover wil praten, en gaat blijven doorgaan over het conflict. Mijn zus wordt boos, scheldt me soms uit, verwijt me dingen en loopt weg met de woorden ālaat me met rustā aka niet aanspreekbaar. Ik zie er echt nu al tegenop.
De kans is idd groot dat je harde schijf kapot is, maar het kan ook een probleem zijn met de windows installatie. Dat zag ik ook veel toen ik nog voor dat merk werkte. Je kan de stappen volgen op deze pagina https://support.hp.com/si-en/document/c04758961#AbT5 . Hiermee raak je wel al je bestanden kwijt, maar in de hp recovery manager (bij stap 6) zit ook een optie voor file back-up. Je kunt hiermee nog proberen om je bestanden op te slaan (als dat nog lukt).
Als je harde schijf wel kapot is, is er inderdaad een kans dat al je bestanden weg zijn. Maar met bovengenoemde optie kan je proberen nog wat bestanden te redden.
Als je hulp nodig hebt mag je me ook een pb sturen!
Het is een oude auto die mijn ouders gehouden hebben zodat mijn zusje en ik er mee konden leren rijden. Dus ergens is de auto ook wel voor ons bedoeld, maar als ze beide een auto nodig hebben dan gebruiken ze hem wel natuurlijk.
Tuurlijk is het het gezeik niet waard, maar ik heb er oprecht geen geld voor. Ik kan niet genoeg werken om het bijeen te krijgen omdat ik ook al voor een studiegerelateerde reis spaar.
Ja ik denk dat ik dat ga doen als ik thuis kom vrijdag⦠maar ja ik denk dat het conflict dat mān zusje en ik het nodig hebben op hetzelfde moment onvermijdelijk is, ondanks goede afspraken.
Danku! Nope haha
Haha ik weet niet of dat zo handig is want het is afhankelijk van wat ik doe/waar ik naar toe moet dat ik de auto nodig heb of niet. Ik heb geen vaste tijden dat ik de auto gebruik. Soms als ik ingeroosterd sta voor werk, soms voor een vriendin die op een plaats woont die onbereikbaar is met OV.
@Krabsalade Haha ik ben er op voorbereid omdat ik weet hoe hard mijn zusje kan zeiken. Afgelopen weekend was ze pissed en heeft ze ruzie zitten zoeken omdat ik niet genoeg in het huishouden had gedaan (m"n ouders waren weg) terwijl ik al mijn tijd nodig had voor mijn belangrijk examen van gisteren.
En ik reken er natuurlijk niet op dat ik altijd de auto heb, maar ik vraag het wel altijd ver genoeg op voorhand aan mān ouders.