Wat je even kwijt wilt #6

Ik heb meestal een maat groter dan normaal bij broeken van Zara

1 like

Ze kwamen ner collecteren hier. Hoppa weer een confrontatie.

Wat ga ik doen? Nagels lakken en nog een half uur wachteb met in bed liggen of nu in bed chillen en morgen lakken?

2 likes

Je hebt een zusje toch. Je nagels laten lakken terwijl je in bed ligt hehehe

3 likes

Zouden jullie een soort rooster kunnen maken? En daarop de data invullen waarvan jullie beide weten dat je de auto echt nodig hebt. Dus echt nodig, niet in als even snel naar de winkel om de hoek maar bijvoorbeeld voor werk oid. Die dagen staan dan vast en de andere dagen is het vrij om de sleutel te pakken en heeft er iemand geluk/pech.

2 likes

Hahaha klopt! Ja dat zou een goed plan zijn, maar ze is vanavond bij der moeder (onze)
Edit: ik ga dus gewoon wachten en het haar morgwn laten doen. Kan ik 2 dagen chillen hahahaha

2 likes

Ik heb de afgelopen twee nachten slecht geslapen, maak me meer moe dan ik zou willen. Heb ook zo weinig avond over als ik nu al zou gaan slapenā˜¹ļøļø

Ahhahaah dat gezin bij steenrijk straat arm.

je ziel, gedachten, waarden en normen, ervaringen, hoe je in de wereld staat, karakter, … gedrag is zo’n klein deeltje van een persoon

Ik loste toen nog niet af nee, maar een printscreen van je duo-pagina heb ik nog nooit van gehoord. Wel bankafachriften, maar je kunt natuurlijk via een andere bank je lening terugbetalen. Ik ben verder helemaal niet vvd, maar als je het kunt betalen hoeft niemand mij te vertellen dat het niet kan. Als het kan dan kan het, en als het niet lukt zit ik zelf wel op de blaren.

3 likes

Ik moet wel lachen om dat programma op 4, die oude mannetjes met Olcay haha

Goed punt. Eigenlijk niet, des te beter voel ik me morgen natuurlijk.

3 likes

Hahaha ja en jij denkt dat de bank achterlijk is? Hahaha ze willen een afschrift zien met allemaal transacties, niet een leeg afschrift van een rekening waar je niets mee doet

@Fukaeri
Ik ben jaloers! Veel plezier in Japan!

@Doperwt
Ik zou wel gewoon vroeg gaan slapen dan als je zo moe bent. Even lekker bijslapen. Je hebt anders sowieso niet zo veel aan je avond.

Meh ik voel me al de hele dag een beetje huilerig maar kan niet huilen. Het liefst zou ik gewoon even een flinke jankbui willen hebben zodat ik er vanaf ben.

1 like

Ik denk eerder dat ze bedoelt dat je de duo lening vanaf een ander bankrekeningnummer aflost.

Ja je kan het doen, maar je hebt er alleen maar jezelf mee. Als je een hypotheek met NHG afsluit en ze komen erachter dat je hebt verzwegen dat je een duo lening hebt dan betalen ze niet uit.

Oh ik geloof je meteen hoor, heb er 0.0 verstand van.

1 like

Hahaha ja de tag was niet perse voor jou inderdaad

1 like

NHG grens is ook opgeschoven :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is nu ook geen BKR-registratie toch? En dat het je niet zou belemmeren heeft nooit ergens in de kleine lettertjes gestaan, dat is denk zelfbedacht :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk eerlijk gezegd ook dat dat flink gaat knallen. Ook natuurlijk omdat zij nu wilt rijden omdat ze het net heeft gehaald en als ze dan gaat wennen aan hoe chill het is wil ze niks meer met de bus/fiets doen.

1 like