Wat je even kwijt wilt #6

@fysicus is het geen idee om een online agenda te maken en het daarin in te plannen?

2 likes

Pff ik ben zooo moe opeens, ik wil echt slapen maar moet nog allemaal dingen doen. Sad life

Ja dat is waar, ik zal het hen sowieso voorleggen als ik terug thuis ben.

@TantePollewop Dat is echt een goed idee, dankje!

2 likes

Nee andere uni, maar bij economie zijn dus gewoon superveel studenten haha

1 like

Kijk maar uit straks valt hij je aan.

1 like

Hoe vallen de jeans van de zara? Ik heb meestal maat 36 maar soms maat 38 en nu twijfel ik heel erg of ik 36 of 38 moet bestellen :sweat_smile:

Ben net naar Blackkklansman geweest en omg. Aanrader. Meer zal ik niet verklappen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik zat me net te vervelen en had wat topics bekeken waar ik anders nooit in kijk en toen was ik een filmpje gaan kijken. Toen ik het forum weer aanklikte was ik nog in de veronderstelling dat ik in dit topic zat en ik las opeens:

ā€œMijn naakte naaktkat kakelt naar mijn papegaai omdat Frans Bauer telkens apen gooit naar de paus omdat bananen geenā€

Haha ik dacht echt huh wtf is dit voor onzin, maar het was blijkbaar het ā€˜Verander de zin’ topic. Jaja super interessante anekdote.

8 likes

Ik kijk steenrijk, straatarm en daar zit Bastiaan van Schalk in en ik herken m gewoon niet meer terug :anguished:

10 likes

Normale broeken vallen lig kleiner. Pas bij h&m wel in 36, 38 maar heb bij Zara altijd 40 nodig

1 like

ik kom er letterlijk n e t achter dat ā€˜van de vrachtwagen gevallen’ heel wat anders inhoudt :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Ik heb meestal een maat groter dan normaal bij broeken van Zara

1 like

Ze kwamen ner collecteren hier. Hoppa weer een confrontatie.

Wat ga ik doen? Nagels lakken en nog een half uur wachteb met in bed liggen of nu in bed chillen en morgen lakken?

2 likes

Je hebt een zusje toch. Je nagels laten lakken terwijl je in bed ligt hehehe

3 likes

Zouden jullie een soort rooster kunnen maken? En daarop de data invullen waarvan jullie beide weten dat je de auto echt nodig hebt. Dus echt nodig, niet in als even snel naar de winkel om de hoek maar bijvoorbeeld voor werk oid. Die dagen staan dan vast en de andere dagen is het vrij om de sleutel te pakken en heeft er iemand geluk/pech.

2 likes

Hahaha klopt! Ja dat zou een goed plan zijn, maar ze is vanavond bij der moeder (onze)
Edit: ik ga dus gewoon wachten en het haar morgwn laten doen. Kan ik 2 dagen chillen hahahaha

2 likes

Ik heb de afgelopen twee nachten slecht geslapen, maak me meer moe dan ik zou willen. Heb ook zo weinig avond over als ik nu al zou gaan slapenā˜¹ļøļø

Ahhahaah dat gezin bij steenrijk straat arm.

je ziel, gedachten, waarden en normen, ervaringen, hoe je in de wereld staat, karakter, … gedrag is zo’n klein deeltje van een persoon

Ik loste toen nog niet af nee, maar een printscreen van je duo-pagina heb ik nog nooit van gehoord. Wel bankafachriften, maar je kunt natuurlijk via een andere bank je lening terugbetalen. Ik ben verder helemaal niet vvd, maar als je het kunt betalen hoeft niemand mij te vertellen dat het niet kan. Als het kan dan kan het, en als het niet lukt zit ik zelf wel op de blaren.

3 likes