Wat je even kwijt wilt #6

Ik moet wel lachen om dat programma op 4, die oude mannetjes met Olcay haha

Goed punt. Eigenlijk niet, des te beter voel ik me morgen natuurlijk.

3 likes

Hahaha ja en jij denkt dat de bank achterlijk is? Hahaha ze willen een afschrift zien met allemaal transacties, niet een leeg afschrift van een rekening waar je niets mee doet

@Fukaeri
Ik ben jaloers! Veel plezier in Japan!

@Doperwt
Ik zou wel gewoon vroeg gaan slapen dan als je zo moe bent. Even lekker bijslapen. Je hebt anders sowieso niet zo veel aan je avond.

Meh ik voel me al de hele dag een beetje huilerig maar kan niet huilen. Het liefst zou ik gewoon even een flinke jankbui willen hebben zodat ik er vanaf ben.

1 like

Ik denk eerder dat ze bedoelt dat je de duo lening vanaf een ander bankrekeningnummer aflost.

Ja je kan het doen, maar je hebt er alleen maar jezelf mee. Als je een hypotheek met NHG afsluit en ze komen erachter dat je hebt verzwegen dat je een duo lening hebt dan betalen ze niet uit.

Oh ik geloof je meteen hoor, heb er 0.0 verstand van.

1 like

Hahaha ja de tag was niet perse voor jou inderdaad

1 like

NHG grens is ook opgeschoven :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is nu ook geen BKR-registratie toch? En dat het je niet zou belemmeren heeft nooit ergens in de kleine lettertjes gestaan, dat is denk zelfbedacht :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk eerlijk gezegd ook dat dat flink gaat knallen. Ook natuurlijk omdat zij nu wilt rijden omdat ze het net heeft gehaald en als ze dan gaat wennen aan hoe chill het is wil ze niks meer met de bus/fiets doen.

1 like

story of my life :sweat_smile: ā€œyes kind ligt op bed, ik kan doen wat ik wil! Maar ik ben zo moe en wil slapenā€¦ā€

1 like

Daar ben ik het helemaal mee eens

1 like

De trailer van Expeditie Robinson met Imagine Dragons eronder maakt me blij :sparkling_heart:

2 likes

Vandaag zag ik iemand met een dikke gebreide trui :scream:

Al het voorgaande leidt in principe toch tot gedrag?

Ik kijk Opgelicht?! en ben echt blij dat het weer is begonnen. :tada:

1 like

Zo daar heb ik ook last van! Een hoge luchtvochtigheid denk ik? Heb net ook een dikke pek laag van m’n gezicht gehaald.

2 likes

Pff iemand in de buurt is een fikkie aan het stoken. Maar zo erg dat ik het binnen heel erg ruik. Pff stank

Dat vind ik ook wel hoor. Ik werk ook veel met ā€˜lastige’ leerlingen en die krijgen soms echt een complex omdat ze constant op hun gedrag worden aangesproken. Gedrag is niet wie je bent. En soms uit je je ook wat apart of onhandig om een bepaalde reden, dat maakt je niet vervelend als persoon maar qua gedrag en dat kun je veranderen.
Tuurlijk, ook wel put your money where your mouth is enzo, maar lang niet iedereen doet precies wat hij/zij vindt en dat is ook oke.