Wat je even kwijt wilt #6

@mercurysummer
dbfa3365e85e6318316996f3996ea8a7

2 likes

Gefeliciteerd! :confetti_ball:

1 like

Hoe komt het?

Bedankt nog voor het helpen iedereen; heb uiteindelijk de carbonara gekozen. Was lekker!

2 likes

Ik ook maar had wel liever nog in bed Netflix gekeken i.p.v. in de trein naar werk te zitten

Je werk zelf? Of het feit dat je weer moet werken?

@littlelamb @Alpacamybags @FrozenFlame haha, o geweldig! Thanks :smiley:

1 like

Oeh die onweer ziet er wel echt mooi uit.

@mercurysummer gefeliciteeeeerd! :birthday::tada::balloon:

1 like

Ik heb geen idee. Mij werd verteld dat ik maximaal 30% van mijn nettoloon mocht gebruiken voor hypotheek en dat dat meer is als je doorstroomt.

Bleh blieh blah, ik voel me de laatste tijd nogal neerslachtig etc. maar ik ging net snel bij de appie boodschappen doen en toen bleek dat de zalm 1 plus 1 gratis is. Ik wil namelijk van die zalmrolletjes maken. Dus die caissière zei dat, ik weer snel terugrennen. En er stonden bakken met bloemen, ja als ik wilde mocht ik ook een bloemetje meenemen. Dus ik zat te zoeken. En ik pakte 1 pakje rozen en daarna een ander gemengd boeketje rozen. Toen zei ze “ach je mag ze allebei wel meenemen hoor, kun je een mooi boeket van maken. “ nou dat heb ik gedaan. :clown_face: en ze zijn echt nog vers. Sorry aan alle oma’s alvast voor het meenemen van 2 boeketjes.

58 likes

Ah wat lief. Wordt er bijna emo door haha.

Ja ik ook :sob: haha ,mensen kunnen wel heel lief zijn! En een goed begin van de dag.

2 likes

Ehh, ik vind je absoluut niet aanstellerig! Je geeft aan dat je er niet van gediend bent en alsnog gaat hij door? wtf! Kan je dit aan iemand aangeven, die die jongen ook erop kan aanspreken?

5 likes

Al was je naakt, hij moet van je afblijven

24 likes

@Moskou @Stateofmind ik zit hier gewoon de hele dag niks te doen, het is zo ontiegelijk saai. Ik voel m’n hersencellen afsterven met de minuut.

Welk land geef jij les dan? Als ik mag vragen😊.

Ik erger me echt aan van die gesprekken van ‘Ik was vanochtend om half 7 thuis en om 8 uur ging mn wekker alweer!!! Omg’. Oké boeien Fred, wil je een sticker? Ballon? Doe gewoon rustig.

11 likes

Ik heb gisteren best wel hard m’n hoofd gestoten en nu doet het nog steeds pijn. Gelukkig is het geen bult geworden. Ben echt een kneus soms :sweat_smile:

Nav de BSA discussie, nog wel interessant leesvoer vond ik!

4 likes