Ik ruik jouw bovenlip helemaal hier.
Omg jaaa
Mijn huisgenootje gaat samenwonen op niet al te lange termijn dus ons appartement wordt alleen van mij♥️♥️♥️♥️
Kun je het niet app-n naar hem als je het echt nu kwijt wil? Kan hij het lezen en reageren wanneer hij tijd heeft.
Dat lijkt me echt zo naar… Gaat het met je? Ik kan me voorstellen dat het nogal impact heeft
Ik heb inderdaad geen NHG, huis was te duur. Toen ik de hypotheek afsloot had ik wel schuld maar nog niet aan het afbetalen. Hypotheekadviseur heeft alle mogelijke schulden nagevraagd behalve studieschuld, de bank heeft me zes weken lang nagetrokken en goedgekeurd. Nu heb ik een huis en de financiele ruimte om terug te betalen, ik zie geen probleem. Komt ook doordat ik als starter minder van het nettoloon aan de hypotheek mag uitgeven. Als het fout gaat laat ik het wel weten
Ik had de philips satin perfect waar ik heel tevreden over was. nu heb ik een aantal maanden geleden de braun silk epil 9 gekregen. Ik vind het dus echt een rotding, ik pak nog steeds mijn satin perfect er bij. de Braun pakt de haartjes niet goed en de vorm van de kop sluit niet goed aan op de lichaamsvorm.
Wat ook wel handig is om naar te kijken of je hem op een harde stand en zachtere stand kan zetten en dat je ook een smallere kap er op kan zetten voor gevoeligere plekjes.
Super bedankt voor je uitgebreide antwoord! Waardeer ik heel erg ik ga kijken of het lukt
@Noomie kan best een paar weken/maanden duren hoor, dus dat is normaal. Appjes zijn ook kut. Je kan ook voice berichten sturen? In het begin is dat wat onwennig, maar op een gegeven moment vind ik t superchill
Dit vind ik zo leuk om te lezen!
Rotterdam! Pb me gerust eens als je weet dat je naar Brabant gaat. Dagje Rotterdam kan ook altijd als mijn agenda het toelaat!
Ik denk dat het afhankelijk is van hoe je hem wilt/gaat gebruiken! Ik gebruik zelf sinds ik 12 ben een epilator: ik heb 12 jaar lang de Silk Epil Eversoft gebruikt, die het echt goed heeft gedaan tot hij het opgaf, waarna ik een Philips Satinelle van 20 euro heb gekocht, die het evengoed prima deed. Enkele maanden erna heb ik op Prime Day (een dag waarop je supergoede deals kunt scoren op Amazon, een soort van Black Friday) de Silk Epil 9 gescoord en sindsdien ben ik om. Ik merk niet per se een verschil in resultaat, maar omdat de Silk Epil 9 zo’n grote kop heeft en onder de douche gebruikt kan worden, vind ik het een stuk makkelijker om mijn benen glad te behouden. Het epileren gaat sneller en het is een gewoonte geworden om de epilator elke week snel onder de douche over mijn benen te halen, waardoor ik vrijwel nooit meer een lange/pijnlijke epileersessie met te lange haren hoef te ervaren.
De Silk Epil 9 en 7 zijn overigens precies hetzelfde, alleen heeft de 9 een grotere kop!
Het lijkt me heftig, dat je wel weet wat er is gebeurd en wat ze aan het doen zijn, maar dat je inderdaad niet direct de concrete beelden erbij hebt. Ook al gaat het wel met je: sterkte
Ik lig te janken in bed omdat ik zo teleurgesteld ben in iemand en me zo afgewezen voel en tegelijk ben ik boos op mezelf dat ik het zo ver heb laten komen, dat ik weer iemand zo lang bepalend heb laten zijn in mijn leven waardoor ik nu weer zo gekwetst ben en pijn voel van binnen
Misschien haal ik dit later nog weg
Hebben jullie ook wel eens dat je opeens super ongemakkelijk gaat doen zonder duidelijke aanleiding? Ik had dat vanavond toen iemand me opeens iets vroeg terwijl ik een beetje aan het dagdromen was. Ik had het niet aan zien komen ofzo en ik deed ZO ongemakkelijk haha, ik dacht echt huh waarom doe ik zo? ik wist ook opeens niet meer wat ik moest zeggen
@MakeFezHappen wat kut zeg, hopelijk voel je je beter na een nachtje slapen <3 je mag me altijd pb’en als je wat kwijt wil!
Ik moet eigenlijk al 20 minuten geleden naar bed maar heb geen zin. Elke ochtend weer bedenk ik dat ik eerder naar bed moet en elke avond is het weer nehhh.
Welterusten!!!
Paar weken! Ik ben uitgeruster en relaxter dan tijdens mijn studies, het is alleen wennen.
De eerst dagen bijna huilend van vermoeidheid op de fiets, vroeg slapen en weinig andere dingen. Na een tijdje went alles en krijg je een fijn ritme!
Heerlijk, voelt dan net of je in een film zit, vind je niet ? Zo’n shot van iemand met hoofdtelefoon of oortjes die uit het raamt tuurt …