Wat je even kwijt wilt #6

Ik voel me kut en verdrietig. De hond van mijn ouders is ernstig ziek, iets met zijn nieren. Waarschijnlijk moeten we hem in laten slapen. Hij is nog maar drie jaar. Het is echt mijn hondje ook al woon ik niet meer thuis.

Mijn moeder wilde het niet eerder zeggen omdat ik op vakantie was. En om even geen sociaal wenselijk antwoord t geven het was helemaal niet zo leuk/ gezellig, voelde me niet echt op mijn gemak. Had denk iets te hoge verwachtingen

3 likes

@Noomie ik heb dat sinds deze week ook. Echt kut. Ben zooo moe als ik klaar ben?? Gisteren had ik echt moeite gedaan om niet een dutje te gaan doen want slaap sowieso al ruk. Maar vandaag aan toegegeven. Daarna wel nog gaan sporten en boodschappen gedaan. Ik werk ook nog verschillende diensten in een week dus dat is ook echt wennen.

1 like

Lekker en inspirerend :biggrin:

Geen idee wie ik hier net per ongeluk citeerde, dat was niet de bedoeling sorry :face_with_hand_over_mouth:

Alles mag op je verjaardag haha😁 gefeliciteerd🎂

1 like

Ik ben lekker old skool Need For Speed Most Wanted :heart: aan het spelen.

3 likes

Is dat van die starter minder mogen uitgeven van jaren geleden dan? Heb dit in mijn werkzame leven nog nooit gehoord namelijk xD. Met inkomen X mag je ongeacht welke bron hetzelfde bedrag lenen bij rentepercentage Y. Boeit niet of je starter bent of een 50 jarige doorstromer
Onder een bepaald inkomen mag je zelfs iets meer lenen dan anderen!

1 like

Hoe voel je je?

Vandaag derde dag op mn nieuwe werk en ik vind het verschrikkeliiiiiiijk

1 like

Ik heb dat onlangs gehad in de wagen! Mijn iphone was leeg en vertrok net met de wagen dus stak hem in de (action) lader. Meteen begon ik een vremde geur op te merken en twee minuten later merk ik dat de hele kabel aan het doorsmelten was!
Gelukkig snel opgemerkt en meteen uitgetrokken voor er echte vlammen kwamen oid…

1 like

Nog 31 dagen, ik herhaal nog 31 dagen. Ik ben zo erg toe wan vakantie.
Ik heb gedouched maar verder ben ik bijna een uur apathisch aan het staren.

@mercurysummer
dbfa3365e85e6318316996f3996ea8a7

2 likes

Gefeliciteerd! :confetti_ball:

1 like

Hoe komt het?

Bedankt nog voor het helpen iedereen; heb uiteindelijk de carbonara gekozen. Was lekker!

2 likes

Ik ook maar had wel liever nog in bed Netflix gekeken i.p.v. in de trein naar werk te zitten

Je werk zelf? Of het feit dat je weer moet werken?

@littlelamb @Alpacamybags @FrozenFlame haha, o geweldig! Thanks :smiley:

1 like

Oeh die onweer ziet er wel echt mooi uit.

@mercurysummer gefeliciteeeeerd! :birthday::tada::balloon:

1 like