Mijn duimnagel is op de meeste irritante plek ingescheurd. Als ik dat eraf haal gaat het echt pijn doen, dus ik moet er vanaf blijven.
En dat is moeilijk.
Mijn duimnagel is op de meeste irritante plek ingescheurd. Als ik dat eraf haal gaat het echt pijn doen, dus ik moet er vanaf blijven.
En dat is moeilijk.
Die klote trambanen hier ook. Spekglad door de regen. Ik kwam met mijn achterwiel vast te zitten in de trambaan, viel (ik ben okee), en heb nu een scheef achterwiel. En ik was te laat.
Zonnetje? Ik heb mān lampen aan in huis omdat het zo donker is 
Flinke regen hierā¦
Mag mijn regenbroek wel gaan opzoeken zometeen.
O ik hoor onweer
Moet je zo meteen in je regenbroek over de brug? Dan ga ik alvast op de uitkijk staan namelijk 

Begin pas om 4. En ik moet naar een andere straat om te starten. Rij met een collega mee de eerste 2 weken!
In de ochtend fiets ik wel over de brug om ongeveer 7 uur
Shiiiit het moment dat ik de deur uit moet gaat het 21 mm p/u regenen⦠
Ik heb gisteren kipburgers gemaakt met Jalfrezi curry pasta en heb inmiddels al een miljoen keer mijn handen gewassen, gedoucht etc, maar ruik het nog. Lijk wel een wandelend Indiaas restaurant.
Wow zo eng!! Gelukkig dat we er beide zo snel bij waren. Moet er niet aan denken wat er anders had kunnen gebeuren!
Het is de tweede dag van mijn opleiding en nu al heb ik het idee dat ik een keer teleurgesteld de klas uit loop en nooit meer terugkom
Man man man die mensen zien totaal geen mogelijkheden dit gaat echt moeilijk worden
Nu ben je natuurlijk wel pas net begonnen⦠De start kan altijd saai zijn, voordat je de organisatie door hebt en het werk etc. Ga je zelf actief op zoek naar dingen die je kunt doen? Voer je nu al volledig je takenpakket uit? Hebben ze een stukje verwachtingsmanagement gedaan bij je?
Ja, ik vraag vaak of ik nog wat kan doen! Maar is meestal niet het geval. Er is nog kans op uitbreiding naar een balie waar het wat drukker is, dus ik hoop dat ik daar binnenkort naartoe kan gaan. Verwachtingsmanagement? Geen idee, haha. Het is gelukkig maar een tijdelijk baantje voordat ik met mijn coschappen ga beginnen, maar zo is fulltime werken wel echt zwaar. Nu zit ik maar te forummen met mān scherm heel erg uitgezoomd, haha. Dank voor het meeleven!
Ik las altijd maestro⦠Sorry
er is zoveel regen gevallen dat ik dikke lekkage heb, wat een ellende. had ook allemaal plannen voor vandaag maar met dit weer wil ik echt niet naar buiten
haha echt grappig. We moeten zaterdag op 'n bruiloft en mān moeder snauwt iedereen af omdat ze vind dat onze kleding niet spannend / interessant genoeg is. Ik mag alleen op het feest komen voor een paar uurtjes in een half verlichte zaak. Ga ik niks nieuws voor kopen wat ik nooit meer aantrek hoor daggg
ehn-soo-siahns
maar ik heb 0 idee of dat wel een goede uitspraak is. Zo klinkt het in mijn hoofd in elk geval wel ongeveer ;p
jouw naam vind ik ook mooi! zowel de klank als de betekenis.
Mensen die ook 4 dagen (of minder dan fulltime) werken, voelen jullie je op je vrije dag ook zo rusteloos ⦠het gevoel dat je nog van alles moet doen. En dan je ook goed gebruik moet maken van je vrije dag. Maar dat je ook lekker wilt relaxen.
Ik ervaar dit heeel erg, ben van fulltime naar vier dagen gegaan.
Ben je nog op vakantie?