Wat je even kwijt wilt #6

Ik heb geen idee. Mij werd verteld dat ik maximaal 30% van mijn nettoloon mocht gebruiken voor hypotheek en dat dat meer is als je doorstroomt.

Bleh blieh blah, ik voel me de laatste tijd nogal neerslachtig etc. maar ik ging net snel bij de appie boodschappen doen en toen bleek dat de zalm 1 plus 1 gratis is. Ik wil namelijk van die zalmrolletjes maken. Dus die caissiĆØre zei dat, ik weer snel terugrennen. En er stonden bakken met bloemen, ja als ik wilde mocht ik ook een bloemetje meenemen. Dus ik zat te zoeken. En ik pakte 1 pakje rozen en daarna een ander gemengd boeketje rozen. Toen zei ze ā€œach je mag ze allebei wel meenemen hoor, kun je een mooi boeket van maken. ā€œ nou dat heb ik gedaan. :clown_face: en ze zijn echt nog vers. Sorry aan alle oma’s alvast voor het meenemen van 2 boeketjes.

58 likes

Ah wat lief. Wordt er bijna emo door haha.

Ja ik ook :sob: haha ,mensen kunnen wel heel lief zijn! En een goed begin van de dag.

2 likes

Ehh, ik vind je absoluut niet aanstellerig! Je geeft aan dat je er niet van gediend bent en alsnog gaat hij door? wtf! Kan je dit aan iemand aangeven, die die jongen ook erop kan aanspreken?

5 likes

Al was je naakt, hij moet van je afblijven

24 likes

@Moskou @Stateofmind ik zit hier gewoon de hele dag niks te doen, het is zo ontiegelijk saai. Ik voel m’n hersencellen afsterven met de minuut.

Welk land geef jij les dan? Als ik mag vragen😊.

Ik erger me echt aan van die gesprekken van ā€˜Ik was vanochtend om half 7 thuis en om 8 uur ging mn wekker alweer!!! Omg’. OkĆ© boeien Fred, wil je een sticker? Ballon? Doe gewoon rustig.

11 likes

Ik heb gisteren best wel hard m’n hoofd gestoten en nu doet het nog steeds pijn. Gelukkig is het geen bult geworden. Ben echt een kneus soms :sweat_smile:

Nav de BSA discussie, nog wel interessant leesvoer vond ik!

4 likes

Mijn duimnagel is op de meeste irritante plek ingescheurd. Als ik dat eraf haal gaat het echt pijn doen, dus ik moet er vanaf blijven.

En dat is moeilijk.

1 like

Die klote trambanen hier ook. Spekglad door de regen. Ik kwam met mijn achterwiel vast te zitten in de trambaan, viel (ik ben okee), en heb nu een scheef achterwiel. En ik was te laat.

Zonnetje? Ik heb m’n lampen aan in huis omdat het zo donker is :joy:

2 likes

Flinke regen hier…
Mag mijn regenbroek wel gaan opzoeken zometeen.
O ik hoor onweer

1 like

Moet je zo meteen in je regenbroek over de brug? Dan ga ik alvast op de uitkijk staan namelijk :smirk::smirk::smirk:

Begin pas om 4. En ik moet naar een andere straat om te starten. Rij met een collega mee de eerste 2 weken!
In de ochtend fiets ik wel over de brug om ongeveer 7 uur

1 like

Shiiiit het moment dat ik de deur uit moet gaat het 21 mm p/u regenen… :sob:

Ik heb gisteren kipburgers gemaakt met Jalfrezi curry pasta en heb inmiddels al een miljoen keer mijn handen gewassen, gedoucht etc, maar ruik het nog. Lijk wel een wandelend Indiaas restaurant.

2 likes

Wow zo eng!! Gelukkig dat we er beide zo snel bij waren. Moet er niet aan denken wat er anders had kunnen gebeuren!