Wat je even kwijt wilt #6

Klein dilemma: ik wil heel graag naar de kapper en een paar (bovenop) highlights laten zetten en mijn haar laten knippen (echt nodig). Ik vind mezelf echt zo grauw als ik mijn eigen haarkleur weer terug krijg, het is echt asblond van zichzelf met 0 kleurverschil dus geen diepte.
Maarrr … gaat me weer zeker €60 kosten. En ik heb dat op zich wel maar ook moet ook sparen voor oa tandartsrekeningen die er aan komen. Ik heb vandaag vrij dus het moet vandaag, anders kan ik sowieso twee weken niet.

• Alleen knippen, dat is rond de twintig euro en nodig
  • Knippen en verven, als je er dan toch bent, gewoon een paar tientjes minder sparen en je weer mooi voelen
  • Niet gaan, het is maar haar

0 stemmers

gaat dit nou over het forum of over irl?

ok nou voor wat forum betreft wil ik wel even kwijt dat ik dit niet zo tof vind.

17 likes

Jij bent altijd zo lief voor andere.

3 likes

Mee eens!

2 likes

:heart: Wat lief. Verder beetje naar je zin daar? Veel plezier nog! :kissing_heart:

1 like

Ik kan het helemaal niet volgen haha, snap niet wie op wie reageert :joy:

3 likes

Ja was er gisteren nog even bij hem en nu. Vanmiddag gaan we hem laten inslapen…

2 likes

Jij bent toch niet de veroorzaker van reacties van anderen joh :slight_smile: maak je niet druk hoor!

5 likes

Wat super naar! Heel veel sterkte voor jou en je ouders. Gelukkig dat je hem nog even kan zien en afscheid nemen, en mooi dat hij wel vredig gaat. Wel ontzettend zielig zo jong en onverwacht.

:kissing_heart:

2 likes

Heel veel sterkte vandaag :heart:

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkte!! :four_leaf_clover:

1 like

@Lidcactus Heel veel sterkte.

1 like

Je hebt geen reden nodig om schoenen te kopen

2 likes

Net naar de orthodontist geweest. Mijn tanden zijn aan het verschuiven (vroeger een beugel gehad) en heb dus net te horen gekregen dat de enige manier om het weer recht te krijgen (weer) een slotjesbeugel is. Invisalign of een andere minder opvallende beugel kan niet. Kan wel huilen :tired_face: Ga starten aan m’n coschappen, wil dan echt niet aankomen als een beugelbekkie :cry:

Oh I feel you. Kreeg te horen dat aan de overbeet eigenlijk al niet meer zoveel te doen is, tenzij hele operatie ed. Mijn tanden zijn niet per se verschrikkelijk, maar wel gewoon heel erg veranderd en stoor me daar wel aan, want ik had echt hele mooie rechte tanden. Maar ja, als ik nu niet voor slotjes wil gaan, wanneer dan wel?

Ook al koop je nieuwe Vans zonder gaten in de zool, Vans hebben toch een stoffen bovenkant dus dan krijg je sowieso natte voeten toch? Of zie ik dat verkeerd?:woman_shrugging::see_no_evil:

1 like

Ik ging het nu uitproberen, hoe in godsnaam slik je zonder met je tong je tanden aan te raken? Nu ben ik bang dat het bij mij ook gaat verschuiven :sob: