Het is de tweede dag van mijn opleiding en nu al heb ik het idee dat ik een keer teleurgesteld de klas uit loop en nooit meer terugkom
Man man man die mensen zien totaal geen mogelijkheden dit gaat echt moeilijk worden
Het is de tweede dag van mijn opleiding en nu al heb ik het idee dat ik een keer teleurgesteld de klas uit loop en nooit meer terugkom
Man man man die mensen zien totaal geen mogelijkheden dit gaat echt moeilijk worden
Nu ben je natuurlijk wel pas net begonnen⦠De start kan altijd saai zijn, voordat je de organisatie door hebt en het werk etc. Ga je zelf actief op zoek naar dingen die je kunt doen? Voer je nu al volledig je takenpakket uit? Hebben ze een stukje verwachtingsmanagement gedaan bij je?
Ja, ik vraag vaak of ik nog wat kan doen! Maar is meestal niet het geval. Er is nog kans op uitbreiding naar een balie waar het wat drukker is, dus ik hoop dat ik daar binnenkort naartoe kan gaan. Verwachtingsmanagement? Geen idee, haha. Het is gelukkig maar een tijdelijk baantje voordat ik met mijn coschappen ga beginnen, maar zo is fulltime werken wel echt zwaar. Nu zit ik maar te forummen met mān scherm heel erg uitgezoomd, haha. Dank voor het meeleven!
Ik las altijd maestro⦠Sorry
ik ben mn telefoon vergeten vandaag
voel me echt zo ontheemd
echt erg hoe afhankelijk ik van dat kut ding ben
er is zoveel regen gevallen dat ik dikke lekkage heb, wat een ellende. had ook allemaal plannen voor vandaag maar met dit weer wil ik echt niet naar buiten
haha echt grappig. We moeten zaterdag op 'n bruiloft en mān moeder snauwt iedereen af omdat ze vind dat onze kleding niet spannend / interessant genoeg is. Ik mag alleen op het feest komen voor een paar uurtjes in een half verlichte zaak. Ga ik niks nieuws voor kopen wat ik nooit meer aantrek hoor daggg
ehn-soo-siahns
maar ik heb 0 idee of dat wel een goede uitspraak is. Zo klinkt het in mijn hoofd in elk geval wel ongeveer ;p
jouw naam vind ik ook mooi! zowel de klank als de betekenis.
Mensen die ook 4 dagen (of minder dan fulltime) werken, voelen jullie je op je vrije dag ook zo rusteloos ⦠het gevoel dat je nog van alles moet doen. En dan je ook goed gebruik moet maken van je vrije dag. Maar dat je ook lekker wilt relaxen.
Ik ervaar dit heeel erg, ben van fulltime naar vier dagen gegaan.
Ben je nog op vakantie?
Klein dilemma: ik wil heel graag naar de kapper en een paar (bovenop) highlights laten zetten en mijn haar laten knippen (echt nodig). Ik vind mezelf echt zo grauw als ik mijn eigen haarkleur weer terug krijg, het is echt asblond van zichzelf met 0 kleurverschil dus geen diepte.
Maarrr ⦠gaat me weer zeker ā¬60 kosten. En ik heb dat op zich wel maar ook moet ook sparen voor oa tandartsrekeningen die er aan komen. Ik heb vandaag vrij dus het moet vandaag, anders kan ik sowieso twee weken niet.
0 stemmers
gaat dit nou over het forum of over irl?
ok nou voor wat forum betreft wil ik wel even kwijt dat ik dit niet zo tof vind.
Jij bent altijd zo lief voor andere.
Mee eens!
Wat lief. Verder beetje naar je zin daar? Veel plezier nog!
Ik kan het helemaal niet volgen haha, snap niet wie op wie reageert
Ja was er gisteren nog even bij hem en nu. Vanmiddag gaan we hem laten inslapenā¦