Wat je even kwijt wilt #6

True. Ik zou liever assertief zijn, maar helaas moet ik het doen met passief-agressief gedrag en geklaag tot ik een keer leer mijn comfortzone uit te komen

1 like

Ik durf het nog niet heel hard te roepen want ik wil het niet jinxen maaaaar

Samenvatting

Ik heb een stageplek in Cambridge voor volgend jaar!

103 likes

Ik heb zo m’n eerste afspraak bij de psycholoog en terwijl ik er al de hele tijd naar uitkeek, vind ik het nu toch wel heel spannend :tired_face:

2 likes

Maar verschuiven ze dan daarna niet weer opnieuw terug?

Voor mijn gevoel raak ik mijn voortanden niet, en doe ik precies wat jij beschrijft haha. Maar mijn orthodontist zei dat hij zo kon zien dat ik het wel doe :woman_shrugging: Misschien toch niet onverstandig om een afspraak met een logopedist te maken.

Helemaal niet gek dat je het spannend vindt is het ook wel een beetje de eerste keer, maar komt goed!

1 like

Hij zei van niet als er dan direct een ijzerdraadje achter wordt gezet. Maar ik snap dus niet zo goed waarom ik die niet direct heb gekregen nadat m’n eerste beugel eruit was? Ga ik nog eens navragen. Ik heb nu zo’n plastic bitje 's nachts en die past nu nogsteeds prima, maar toch staan mijn tanden heel anders dan 8 jaar geleden.

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt geloof ik. Ik denk dat het bij mij ook wel meevalt. Ik probeerde het net uit en dan raakt mijn tong mijn tanden wel een beetje, maar ik merkte net dat als ik drink ik wel slik zonder dat mijn tong mijn tanden raakt. Heb het niet het idee dat ze verschoven zijn sinds mijn beugel eruit is. Maar ik had een paar maanden geleden wel dat ik in iets beet en mijn tanden ineens verschoven ofzo, en sindsdien staan ze zo. Ik dacht dat dat nog wel terug zou gaan maar helaas.

@Chuckie Superleuk, gefeliciteerd!

@Annie Logisch, maar probeer te onthouden waarom je ernaar uitkeek. Succes!

1 like

Lief dank je wel! Ik heb er 5 maanden op moeten wachten, dus ik hoop heel erg dat we wel een beetje een leuke klik hebben, maar goed dat is gewoon even afwachten.

1 like

poeh vijf maanden is wel lang zeg, ik hoop het ook voor je!

1 like

@Mhysa Toebap (Ik moet trouwens wel lachen om iedereen die nu random zijn fonetische forumnaam naar jou stuurt haha :rofl:)

5 likes

Ik ga vanavond gratis naar de 3FM awards en die Famke Louise komt. Ben stiekem heel benieuwd. En Blof is er ook! Lekker live Zoutelande meegillen.

15 likes

Helemaal niet gek, is ook spannend. Zet 'm op!

1 like

Saaame en vind ~2 jaar zoiets invasiefs + zoveel geld het niet waard maar dat begrijpen tandartsen etc gewoon NIET

Dat verkeerd slikken tegen de tanden doe ik ook trouwens dus ik weet ook dat het daardoor komt en ik snap dus ook eigenlijk wel dat ze het wel vinden want het zal eerder erger worden dan vanzelf terug
Ja en dat het het werk van tandartsen etc is dus idd @grace
Maar ik vind de behandeling oneindig veel kutter dan wat er mis is

dat plastieken bitje haalt ook geen klop uit, het is inderdaad die draad die alles goed houdt maar tot ene paar jaar geleden waren ze daar nog heel selectief in naar wat ik heb gehoord waardoor veel mensen tien jaar later terug zijn moeten gaan puur voor omdat ze dat draadje niet hebben gekregen.

1 like

@Ainu @grace

Zo kut. Ik heb achter mijn ondertanden wel een draadje. Daar is de lijm op 1 tand ooit los gegaan en die tand stond binnen no time naar voren geduwd. Maar de rest van mijn ondertanden staan wel nog mooi. Baal nu een beetje, als ik vanboven ook een draadje had gehad was het misschien niet zover gekomen, maar als ik jou zo hoor @grace is dat dus ook niet alles. Ik heb ook ruimtegebrek in mijn mond, mijn tandarts heeft eens laten vallen dat hij het vreemd vond dat er nooit tanden getrokken zijn voordat ik mijn beugel kreeg. Lekker dan, is nu niks meer aan te veranderen.

1 like

Jeetje, kan het even stoppen met regenen?
Ik moet nog werken en naar het postkantoor…

Ik heb nog steeds nieuwe muggenbulten. Het moet echt eens afgelopen zijn met die zomerse perikelen :rage::zap::zap::cloud_with_lightning::snowman:

2 likes

:cry::cry::cry::cry::cry:

1 like