Lief! <3
Haha, ik vind t wel een goed idee van je Als ik morgen aan het werk ben, heb ik het gelukkig zo druk dat ik de pijn niet merk
Haha dan maar onthouden voor als de listerine op is. Ik kan niet meer zonder m’n fles oxyfresh haha
Wel een lichte tinteling maar geen lekker euforisch gevoel. Helaas ik dacht dat ik dat vandaag zou hebben na mn laatste werkdag maar was alleen maar chagrijnig omdat ik niet blij was
Ik had net vijf breakdowns in de trein omdat ik mijn portomonnee bij mijn ouders had laten liggen. De realisatie dat ik sinds een week een telefoon hoesje heb waar je pasjes in kan doen maakt me aan het huilen van geluk. Pinpas en id dus godzijdank bij
Ik ga dit weekend bij Ikea van die plastic opbergboxen kopen zodat ik alvast dingen kan sorteren voor de verhuizing. Soort van als verhuisdozen, maar ook vooral dingen die sowieso in dozen moeten (kerstspullen en dingen die je niet vaak gebruikt), zodat het in het nieuwe huis gelijk goed gesorteerd en opgeruimd is. En oh mijn god, ik heb er ZO veel zin in!!
Hahaha toevallig ben ik in Engeland, en was ik er naar op zoek vandaag, maar kon ze niet vinden :(
misschien helpt het om je schouders/nek warm te houden met een kersenpitkussentje ofzo?
Dat is wel een goed idee idd. Heb die alleen geen, maar ik ga het met een warme handdoek proberen. Kan iig nooit kwaad. Thanks <3
Heb je nooit ergens gevoel bij, of soms niet?
Ik voel mij zo slecht
poundland heeft ze meestal!
Mijn intercity naar Antwerpen van 21:42 in breda is afgeschaft, en nu kan ik pas om 22:42 naar Antwerpen. Maar nu moet ik dus nog een uur wachten en ik ben wat paniekerig omdat het in de avond is en ik in Antwerpen geen trein meer heb.
Thank god dat mijn vriend mij komt halen in Antwerpen. Maar ugh. Muh. Paniek.
Ik kan mijn fiets niet vinden bij het station Ga maar met het ov en morgen nog even kijken als het licht is… pfff al veel te vaak een nieuwe fiets gekocht kan dit echt even niet gebruiken
Wehkamp misschien?
Ik heb twee vriendinnen in het buitenland. Eentje zegt telkens dat ze me wil opzoeken, en dat ik zo belangrijk ben voor haar, maar ondertussen zoekt ze iedereen op behalve mij terwijl ik het dichtst bij woon (ze is zelfs een vriendin in Seattle gaan opzoeken). En de ander woont in Afrika en is op dit moment in Rotterdam en laat me niks weten terwijl ze constant vraag wanneer ik haar kom opzoeken enzo. Ik zag dit vanmorgen op haar Instagram en moest gewoon erom lachen terwijl ik dacht:’ Wat is dit met mijn vrienden man’
Ik hoor misteryland tot hier en wil gewoon slapen. Arghh
Mentaal, fysiek?
Wil je er iets over kwijt?
Mijn beide katten hebben hele kleine bultjes. Bij de ene lijkt t een wratje en bij de ander heb ik 't nog niet kunnen zien, alleen gevoeld. Zal wel niets zijn, maar ik maak me dan toch zorgen. Hou ze maar even in de gaten en anders naar de dierenarts.
Ik heb 2 oud collega’s waarmee ik ongeveer 1x per jaar nog een drankje ging drinken en bijkletsen, en ik zie nu op insta dat ze dit maar met z’n 2e zijn gaan doen dit keer.
Ze hebben mij gewoon überhaupt helemaal niet meegevraagd. Terwijl ze weten dat ik zzp-er ben en dus makkelijk kan plannen.
Zo raar.
Nouja mis er niet echt iets aan aangezien ik ze toch maar 1 x per jaar sprak. Maar ben wel een beetje gekwetst. Ik ben toch ook best gezellig … dacht ik .
Weet ook niet of ik er nou wat van moet zeggen ofzo. Ik vind het niet persee erg, maar gewoon wel heel raar dat ze het niet eens gevraagd hebben. We kennen elkaar allemaal even lang en even goed zegmaar.
Nouja blijkbaar niet eigenlijk, blijkbaar ben ik toch het buitenbeentje ofzo.
Lief dat je het vraagt. Mentaal ben al heel de dag aan het huilen. Voel mij kapot eenzaam op het moment. En het feit dat mijn vakantie voorbij is en morgen stage begint zal er ook wel mee te maken hebben.