Wat je even kwijt wilt #6

Die plastic bitjes van vroeger waren rotzooi ja. Ook harstikke slap. Ik heb afgelopen jaar een nieuwe laten maken en die is super stevig! Voel daarvan ook de druk op mn tanden als ik m te lang niet heb gedragen. EN ik heb boven en onder die ijzerdraadjes maar boven bijt ik m steeds kapot :angry:
Edit: dit hele bericht was niet per se voor jou maar voor iedereen nu we het toch over beugelpraat hebben :sweat_smile:

1 like

Dit heb ik ook ook altijd. Een zak chips pak je nu eenmaal een stuk makkelijker. Ik ben ook niet een van die gelukkigen die gezonde dingen lekkerder vindt dan snacks. Maar vooral vervelend als je ziek bent inderdaad, beterschap!
Maar sowieso stel ik altijd alles uit. Ben nu ook al uren iets aan het uitstellen en morgen denk ik weer, waarom heb je dat nou niet gewoon gisteren gedaan. Iemand nog de ultieme tip om van uitstellen af te komen?

1 like

Ik wilde meteen wel gaan stemmen want ik ben altijd pro paraplu (behalve op de fiets, ik snap niet hoe mensen dat kunnen, had ik dat talent maar) maar toen zag ik ineens voor me hoe jij dan net die ene in miljoenen mensen bent die geraakt wordt door de bliksem. Ik zag de krantenkop al voor me ‘Vrouw geraakt door bliksem omdat forum zei dat ze paraplu moest gebruiken in onweer’. En dan denkt iedereen wat een kutforum. Dus ik laat de beslissing maar aan jou over

31 likes

Woensdag heb ik een halve vrije dag. Mijn vriend werkt voor zichzelf en neemt bijna elke woensdag dan ook de halve dag vrij ‘zijn we lekker samen vrij’. Super lief maar eigenlijk ben ik liever die ene middag alleen om lekker mijn eigen dingen te doen zonder dat hij er is :weary:

10 likes

Cun’t be unseen :sob:

2 likes

Vind het jammer om te horen dat je weggaat, maar kan het wel begrijpen. Hoop je over een tijdje dan maar weer terug te zien!

2 likes

Het is echt van dat vieze warme benauwde plakweer, heb daar echt een hekel aan.

1 like

Ik snap dat afscheid nemen als je het forum zo kut vind niet. Als ik het ergens niet leuk vind ben ik weg. Om dan aan te geven dat je de sfeer niet fijn vind en een aantal mensen niet leuk vind , vind ik zo overdreven. Verwacht je dan een hele speach van mensen van dat ze jou gaan missen of dat ze je smeken te blijven.

Kijk dat je hier leuke connecties hebt die je gaat missen snap ik. Maar die kun je ook pben en vragen om hun gegevens ofzo zodat je die nog kunt spreken.

Dit hele ik ben weg want de sfeer is kut is ook niet echt goed voor de sfeer toch.

(En jaa nu ben ik vast weer gemeen en blabla maar vraag het me oprecht af )

40 likes

M’n derde werkdag zit er bijna op en het was vandaag al een stuk beter :confetti_ball:

Edit: @anon91490777 wat jammer :slightly_frowning_face:

3 likes

Ik voel me echt een idioot maar ik begrijp echt niet waar het over gaat in de posts van mensen die weggaan

Lees ik maar de helft van de berichten of zo

14 likes

Kom je meeheee met de politie? Vang de boeven en neem ze meehee, JAAAAA!

1 like

ja :joy:

Het erge is ook nog eens dat ik jouw post al in zijn stem las. En daarna pas las over kinderspeelgoed.

1 like

Wij hebben al meerdere dingen en er komt telkens bij (“Oh leuk, kunnen jullie uitbreiden”)
Dus ik zoek zelf ook nog naar de gouden tip :joy:

1 like

Zin om mijn nieuwe koekjes te eten maar moet nog even wachten. Eerst bij mijn moeder eten nu.

Goede omschrijving dit.

Ik zou denk ik wel zeggen dat ik weg ben, maar misschien ook niet. 9 van de 10 keer sluip ik gewoon weg bij het feestje, zeg soms nog heel zacht: ‘doei,’ en dan ben ik weg. Dan is het klaar ook.

6 likes

Ik vind het juist fijn dat iemand die vertrekt gedag zegt. Je ‘ziet’ elkaar veel voorbijkomen, als iemand dan ineens verdwijnt vind ik dat gek. In een offline groep zeg ik het ook als ik vertrek. Maar als je je er prettiger bij voelt om gewoon de deur achter je dicht te trekken: ook goed. Ieder z’n keus.

8 likes

Ik heb dit dus te vaak op feestjes gehad dat ik weg sneakte en thuis mn mobiel op bed flikkerde en dan de volgende dag merkte dat allemaal mensen naar me op zoek waren :’’)

4 likes

Haha, ik ga niet zo vaak naar feestjes, dus ben niet zo vaak zoek. Maar op school had ik het wel, dat ik dan ook geen doei zei en iedereen: ‘Waar is ze nou?’ :joy:

3 likes

Hahaha shit ik wil ook weer geen begrip worden haha

Je bent niet de enige die zo gaat hoor. En niet alleen hier maar ook op het egf. Ik vind jou niet vervelend of stom. En het is jammer dat jij je hier niet fijn voelt. Maar nee ik snap zo vertrekken niet. Mag ik vinden toch.

1 like