Wat je even kwijt wilt #6

Jij bent toch niet de veroorzaker van reacties van anderen joh :slight_smile: maak je niet druk hoor!

5 likes

Wat super naar! Heel veel sterkte voor jou en je ouders. Gelukkig dat je hem nog even kan zien en afscheid nemen, en mooi dat hij wel vredig gaat. Wel ontzettend zielig zo jong en onverwacht.

:kissing_heart:

2 likes

Heel veel sterkte vandaag :heart:

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkte!! :four_leaf_clover:

1 like

@Lidcactus Heel veel sterkte.

1 like

Je hebt geen reden nodig om schoenen te kopen

2 likes

Net naar de orthodontist geweest. Mijn tanden zijn aan het verschuiven (vroeger een beugel gehad) en heb dus net te horen gekregen dat de enige manier om het weer recht te krijgen (weer) een slotjesbeugel is. Invisalign of een andere minder opvallende beugel kan niet. Kan wel huilen :tired_face: Ga starten aan m’n coschappen, wil dan echt niet aankomen als een beugelbekkie :cry:

Oh I feel you. Kreeg te horen dat aan de overbeet eigenlijk al niet meer zoveel te doen is, tenzij hele operatie ed. Mijn tanden zijn niet per se verschrikkelijk, maar wel gewoon heel erg veranderd en stoor me daar wel aan, want ik had echt hele mooie rechte tanden. Maar ja, als ik nu niet voor slotjes wil gaan, wanneer dan wel?

Ook al koop je nieuwe Vans zonder gaten in de zool, Vans hebben toch een stoffen bovenkant dus dan krijg je sowieso natte voeten toch? Of zie ik dat verkeerd?:woman_shrugging::see_no_evil:

1 like

Ik ging het nu uitproberen, hoe in godsnaam slik je zonder met je tong je tanden aan te raken? Nu ben ik bang dat het bij mij ook gaat verschuiven :sob:

True. Ik zou liever assertief zijn, maar helaas moet ik het doen met passief-agressief gedrag en geklaag tot ik een keer leer mijn comfortzone uit te komen

1 like

Ik durf het nog niet heel hard te roepen want ik wil het niet jinxen maaaaar

Samenvatting

Ik heb een stageplek in Cambridge voor volgend jaar!

103 likes

Ik heb zo m’n eerste afspraak bij de psycholoog en terwijl ik er al de hele tijd naar uitkeek, vind ik het nu toch wel heel spannend :tired_face:

2 likes

Maar verschuiven ze dan daarna niet weer opnieuw terug?

Voor mijn gevoel raak ik mijn voortanden niet, en doe ik precies wat jij beschrijft haha. Maar mijn orthodontist zei dat hij zo kon zien dat ik het wel doe :woman_shrugging: Misschien toch niet onverstandig om een afspraak met een logopedist te maken.

Helemaal niet gek dat je het spannend vindt is het ook wel een beetje de eerste keer, maar komt goed!

1 like

Hij zei van niet als er dan direct een ijzerdraadje achter wordt gezet. Maar ik snap dus niet zo goed waarom ik die niet direct heb gekregen nadat m’n eerste beugel eruit was? Ga ik nog eens navragen. Ik heb nu zo’n plastic bitje 's nachts en die past nu nogsteeds prima, maar toch staan mijn tanden heel anders dan 8 jaar geleden.

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt geloof ik. Ik denk dat het bij mij ook wel meevalt. Ik probeerde het net uit en dan raakt mijn tong mijn tanden wel een beetje, maar ik merkte net dat als ik drink ik wel slik zonder dat mijn tong mijn tanden raakt. Heb het niet het idee dat ze verschoven zijn sinds mijn beugel eruit is. Maar ik had een paar maanden geleden wel dat ik in iets beet en mijn tanden ineens verschoven ofzo, en sindsdien staan ze zo. Ik dacht dat dat nog wel terug zou gaan maar helaas.

@Chuckie Superleuk, gefeliciteerd!

@Annie Logisch, maar probeer te onthouden waarom je ernaar uitkeek. Succes!

1 like