Ja bij mij heeft het draadje ook een tijdje log gehangen waardoor ik een spleet heb tussen mijn voor en snijtanden (mijn snijtanden stonden veel te hoog die moesten vooral zakken). Ik vind het ook niet zo belangrijk eigenlijk hoe mijn gebit er uit ziet, als ik echt ga biechten zou ik het zelfs niet erg vinden als ik over 10 jaar al een kunstgebit zou hebben…
Haha, mooi dit.
Dit is eigenlijk wat ik wou zeggwn maar ik sta in een supermarkt vol slome bejaarden.
ik ben op zoek naar de naam van een zweedse band. ze hadden een paar jaar geleden een hit met een liedje met een titel van 1 woord. met trompet er in. met een blonde zangeres.
weet iemand dan wat ik bedoel?
zoeken op swedish band blonde female singer zal wel niet opschieten.
Zara Larsson?
Edit: Oh band. Ik las blond en Zweeds en meer niet. Pardon
Ik was net bij een super met van die zelfscankassa’s. Er was alleen een beetje een domme dief. Hij werd gesnapt en moest alles opnieuw scannen. Scant hij weer niet alles! Toen mocht hij mee naar achter in de winkel. Wel echt kordaat van de werknemer in de winkel, want de beveiliger keek echt een beetje schaapachtig.
Thanks! En ja denk dat je dat wel kan zeggen haha? Ik ga je even pb’en 
heee tom leuk om je weer te zien! komt goed, ik stuur je even een pm ok?
The Cardigans?
Ik kan hier altijd heel slecht tegen en weet nu al dat ik het komende half uur ga besteden aan dit uitzoeken. To be continued. Heb je meer informatie?
Dit dus!
Zingen ze in het Zweeds? Zingen ze Engels? Hier een hit of daar? Wat voor genre?
So many questions 
wel een leuke manier om nieuwe muziek te leren kennen zo! veel leuke muziekzweden.
omg zoveel likes! superlief!
Ik zocht op zweedse hits 2017 maar toen kwam ik bij swedish house maffia hahaha.
Vorst suf kut
Ik bedoel first aid kit, maar wilde dit pareltje van mn autocorrect toch graag de wereld in helpen. FAK is een aanrader qua Zweedse muziek (in het Engels, gelukkig)
Moest gelijk denken aan de soundtrack van Rita.
Oh Land - Speak Out Now
Oh laat maar die is Deens. 
Rita <3
Superlief, bedankt! Jij nog een fijne reis!
gevonden!
Waarom hebben de Fransen allemaal leuke woorden. French kissing , French exit , French tuck.
Wij hebben Going Dutch en dat betekend appart betalen hahaha