Het is echt van dat vieze warme benauwde plakweer, heb daar echt een hekel aan.
Ik snap dat afscheid nemen als je het forum zo kut vind niet. Als ik het ergens niet leuk vind ben ik weg. Om dan aan te geven dat je de sfeer niet fijn vind en een aantal mensen niet leuk vind , vind ik zo overdreven. Verwacht je dan een hele speach van mensen van dat ze jou gaan missen of dat ze je smeken te blijven.
Kijk dat je hier leuke connecties hebt die je gaat missen snap ik. Maar die kun je ook pben en vragen om hun gegevens ofzo zodat je die nog kunt spreken.
Dit hele ik ben weg want de sfeer is kut is ook niet echt goed voor de sfeer toch.
(En jaa nu ben ik vast weer gemeen en blabla maar vraag het me oprecht af )
Mân derde werkdag zit er bijna op en het was vandaag al een stuk beter
Edit: @anon91490777 wat jammer
Ik voel me echt een idioot maar ik begrijp echt niet waar het over gaat in de posts van mensen die weggaan
Lees ik maar de helft van de berichten of zo
Kom je meeheee met de politie? Vang de boeven en neem ze meehee, JAAAAA!
ja
Het erge is ook nog eens dat ik jouw post al in zijn stem las. En daarna pas las over kinderspeelgoed.
Wij hebben al meerdere dingen en er komt telkens bij (âOh leuk, kunnen jullie uitbreidenâ)
Dus ik zoek zelf ook nog naar de gouden tip
Zin om mijn nieuwe koekjes te eten maar moet nog even wachten. Eerst bij mijn moeder eten nu.
Goede omschrijving dit.
Ik zou denk ik wel zeggen dat ik weg ben, maar misschien ook niet. 9 van de 10 keer sluip ik gewoon weg bij het feestje, zeg soms nog heel zacht: âdoei,â en dan ben ik weg. Dan is het klaar ook.
Ik vind het juist fijn dat iemand die vertrekt gedag zegt. Je âzietâ elkaar veel voorbijkomen, als iemand dan ineens verdwijnt vind ik dat gek. In een offline groep zeg ik het ook als ik vertrek. Maar als je je er prettiger bij voelt om gewoon de deur achter je dicht te trekken: ook goed. Ieder zân keus.
Ik heb dit dus te vaak op feestjes gehad dat ik weg sneakte en thuis mn mobiel op bed flikkerde en dan de volgende dag merkte dat allemaal mensen naar me op zoek waren :ââ)
Haha, ik ga niet zo vaak naar feestjes, dus ben niet zo vaak zoek. Maar op school had ik het wel, dat ik dan ook geen doei zei en iedereen: âWaar is ze nou?â
Hahaha shit ik wil ook weer geen begrip worden haha
Je bent niet de enige die zo gaat hoor. En niet alleen hier maar ook op het egf. Ik vind jou niet vervelend of stom. En het is jammer dat jij je hier niet fijn voelt. Maar nee ik snap zo vertrekken niet. Mag ik vinden toch.
Ja bij mij heeft het draadje ook een tijdje log gehangen waardoor ik een spleet heb tussen mijn voor en snijtanden (mijn snijtanden stonden veel te hoog die moesten vooral zakken). Ik vind het ook niet zo belangrijk eigenlijk hoe mijn gebit er uit ziet, als ik echt ga biechten zou ik het zelfs niet erg vinden als ik over 10 jaar al een kunstgebit zou hebbenâŠ
Haha, mooi dit.
Dit is eigenlijk wat ik wou zeggwn maar ik sta in een supermarkt vol slome bejaarden.
ik ben op zoek naar de naam van een zweedse band. ze hadden een paar jaar geleden een hit met een liedje met een titel van 1 woord. met trompet er in. met een blonde zangeres.
weet iemand dan wat ik bedoel?
zoeken op swedish band blonde female singer zal wel niet opschieten.
Zara Larsson?
Edit: Oh band. Ik las blond en Zweeds en meer niet. Pardon
Ik was net bij een super met van die zelfscankassaâs. Er was alleen een beetje een domme dief. Hij werd gesnapt en moest alles opnieuw scannen. Scant hij weer niet alles! Toen mocht hij mee naar achter in de winkel. Wel echt kordaat van de werknemer in de winkel, want de beveiliger keek echt een beetje schaapachtig.