Ik heb geen zin om te gaan hardlopen, maar eigenlijk moet ik wel. Wie geeft me wat motivatie? 
Wij hebben de Dutch Oven, een scheet laten onder het dekbed en dan het dekbed over het hoofd van je bedpartner trekken. Top.
shit niet gezien! maar leuk!
oh fuuuuuck hier was ik zo bang voor. ik ben zoān lomperik die heel scandinaviĆ« zweden noemt.
Hahaha omg daar dacht ik ook nog aan maar dacht even dat dat een stoofpot was. Maar dat is weer iets anders hahaha
ja leuke reputatie hebben wij nederlanders. gierig, lomp en laf.
Het schijnt trouwens dat french kissing in het frans englisch kissing is ( maar dan in het frans ik ga het niet eens proberen te typen hahah)
Ik hoor Dutch oven wel vaak voorbij komen in recept videoās en heb het vermoeden dat het dus nog een andere betekenis heeft 
Klopt het dat er nu iemand is gestopt met het forum?
Ik zie geen berichten dus het is niet te volgen en je ziet alleen Anon staan, dus ik vermoed van wel.
Anyway, ik ben net van de fiets gevallen. Echt heel naar.
Het gaat wel okƩ, maar mijn polsen (?) doen pijn van het opvangen van mijn val.
Klopt, het is inderdaad ook zoān ouderwetse ronde braadpan met deksel. Niet verwarren, lijkt me lastig.
Ahh mān moeder is vandaag jarig en ik had wat cadeautjes gekocht waarvan ik weet dat ze die super leuk vindt. Maar ik had ook nog een extra cadeau en dat was een 2-jarig abonnement op een Amerikaans tijdschrift dat ze helemaal geweldig vindt maar hier niet kan kopen. Dus ik gaf haar als laatste dat briefje waar op stond dat ze dat tijdschrift dus voor 2 jaar krijgt, begon ze keihard te huilen. Hahahaha zo lief en schattig <3
Ik doe vrijdag mee met wat collegaās aan de finance run en ik ben zo bang voor een afgang omdat ik echt maar 1x heb getraind de afgelopen weken
gelukkig is het maar 5km dus hopelijk hou ik het vol en ren ik hem uit binnen 30 minuten haha.
Send nudes!!11! Ik wil zien wat er in zit
Ja ik vroeg me ook af wie het nou was?
Ik wil even kwijt dat ik me steeds meer thuis ga voelen op het forum.
Ohhh ik kan er echt niet tegen om dit te lezen, zo zielig 
Lekker productief geweest vandaag
Hele keuken schoongemaakt, deel van mān kleren uitgezocht
Nog een paar uur aan een schoolopdracht gewerkt
En eindelijk eens nieuwe kleren gekocht die ik echt leuk vind en die mooi zitten
Happy
ļø
Wat naar 
Ik heb dat ook wel eens gehad met een vogeltje, die was tegen het raam aangevlogen of zoiets en ik was erbij toen hij dood ging meh
Was echt sad daarna
Hallo mensen in de trein waarom hebben jullie lange broeken en jassen aan, het is 23 graden. Ik voel me heel naakt nu met blote benen en korte mouwen
Hoe ging het? <3