Wat je even kwijt wilt #6

Omdat het vanochtend regende en koud was :frowning:

1 like

Ik heb mn kamer, of nouja mn oude kamer bij mn ouders, eindelijk helemaal opnieuw ingedeeld en nu is het zo veel fijner. Ik wilde dat eerst niet doen, omdat het dan een soort echt is dat ik hier weer (TIJDELIJK) woon, maar ik heb nu eindelijk een werkplek zodat ik eindelijk serieus kan gaan solliciteren. En heb mn broers kamer ingedeeld als mn inloopkast en nu kan ik eindelijk overal weer bij en leef ik niet meer letterlijk uit dozen en zie ik ook gewoon weer mijn eigen spullen. Hoewel ik me dan wel weer kapot erger aan hoeveel spullen ik heb en hoeveel dat ze allemaal gekost heeft en hoe doelloos het is om zoveel spullen te hebben.

EN mn moeder gaf me net 20 euro en kon echt wel janken, ik had gister 35 cent in mn zak, precies genoeg voor een huismerkcola en ik voelde me zo rot dat ik letterlijk niks kon kopen behalve dat. Nu moet ik er ook gewoon voorzichtig mee doen, maar ik kan iig een broodje kopen of een koekje als ik in de stad loop, ik snap nu echt hoe ontzettend makkelijk je depressief en eenzaam kan worden als je geen geld hebt, want je moet overal nee op zeggen en bv een rondje lopen in de stad is een soort reminder dat je nergens mee kan doen. Maargoed, ik ga straks een rondje lopen en iets lekkers kopen, voel me echt als een blij kind met die 20 euro lol.

19 likes

Joehoe @oprah misschien kun jij haar een Limburgerings cursus geven.
Ik ken 1 woord frikmedellen.

3 likes

Niet helemaal wat ik gehoopt had qua psycholoog, maar het viel me verder mee! Ik moet nog wel een intakegesprek want de extra psych kon er helaas vandaag niet bij zijn. Bedankt voor het vragen <3

1 like

Er zat net een groepje studenten voor mij in de trein en ze zaten een klasgenoot van hen echt belachelijk te maken (die er niet bij was). Ik zat me daar toch een partijtje aan te ergeren joh…
Ik ken degene niet eens waar het over gaat, maar alsnog vind ik het bloedirritant

5 likes

Ik heb net courgettesoep gemaakt en ik had een paprika over, dus ik had die er doorheen gedaan. Het heeft zo’n vieze kleur nu haha, het lijkt het kots joh.

@vitaminwater jammer dat jullie eerdere plan niet doorging, maar dat kan later altijd nog als je je beter voelt. Goed dat je besloten hebt om lekker in bed te blijven samen. Ik heb er vertrouwen in dat het vanavond ook goed gaat! En zo niet, dan moet je het hier maar laten weten

1 like

lief! <3

Er krijgen ook genoeg mensen echt lieve reacties! Maar dat praat die kut reacties niet goed natuurlijk (weet niet eens om welke reacties het gaat maar ok)

Omg ik wou dat daar een filmpje van was haha. Zon slecht youtube filmpje waar mensen overheen praten. Net zoals vroeger met spongebob enzo

2 likes

Hahaha jaa ik ben daar helaas te a technisch voor en ik spreek geen Limburgs. Om nou een hele video ich dich frikmedellen zuuken te roepen is ook weer zoiets.

2 likes

Ik kan nooit meer slapen nu hahaha

2 likes

Ik zou dit ook wel kut vinden hoor en me echt buitengesloten voelen, maarja dat ben ik (=de emotionele filia die zich alles persoonlijk aantrekt). Verder heb ik geen idee of je vermoeden waar is.

3 likes

Ik heb dit filmpje zojuist gezien ik ben gestorven.

2 likes

Ik had in mn allereerste studiejaar trouwens ook een groepsapp met 3 andere meiden. Op den duur gingen zij uit de groepsapp om de reden dat ik ook met andere mensen omging ipv alleen met hen en ze dat niet leuk vonden :joy::joy: ik had nog nooit zo hard gelachen man, grow the fuck up :joy:

Is iets heel anders dan de situatie van @Santeria , maar ik kreeg ineens een flashback :joy:

1 like

Dit is zeg maar zon filmpje dat ik zo gruwelijk vind maar het toch kijk haha. Ik heb geen idee welke het is maaf ben bang dat ik daar snel achter kom.

Jaaaaaaaa heb mijn hertjes weer gespot! Was ze even kwijt en heb ze al een tijd niet gezien (waarschijnlijk door de warmte) maar ze zijn er nog :blush:.

Voor de liefhebbers: tussen Leiden CS - Den Haag laan van NOI aan de rechterkant :tada:

8 likes

Siegal is jouw buurjongen?

Hehehehe

1 like

Sowieso heel goed dat je deze stap onderneemt, hopelijk bevalt de psycholoog steeds beter!

Ik heb echt al de hele week hoofdpijn en was chagrijnig. Dat laatste is nu wel over, maar dat eerste nog niet. Nu las ik in een ander topic over vitamine D tekort, en nu denk ik dat ik iets moet laten doen daarvoor. Maar ik moet ook al sinds mei bloed laten prikken en nog niet gedaan, dat ik niet meer durf. Oepssie

Noooo mijn rookdetector piepte 2 uur geleden één keer en nu weer, dus ik denk dat ik de batterij moet vervangen maar ik heb géén idee hoe dat ding open moet, en zou ook niet weten welke batterij er dan in moet. Ik ben zo onhandig met dit soort dingen en heb niet meteen iemand in de buurt die me praktische en/of mentale steun kan geven :cold_sweat: Heb voor nu maar de vorige bewoner van mijn appartement gemaild :stuck_out_tongue: