Thanks! En ja denk dat je dat wel kan zeggen haha? Ik ga je even pb’en
heee tom leuk om je weer te zien! komt goed, ik stuur je even een pm ok?
The Cardigans?
Ik kan hier altijd heel slecht tegen en weet nu al dat ik het komende half uur ga besteden aan dit uitzoeken. To be continued. Heb je meer informatie?
Dit dus!
Zingen ze in het Zweeds? Zingen ze Engels? Hier een hit of daar? Wat voor genre?
So many questions
wel een leuke manier om nieuwe muziek te leren kennen zo! veel leuke muziekzweden.
omg zoveel likes! superlief!
Ik zocht op zweedse hits 2017 maar toen kwam ik bij swedish house maffia hahaha.
Vorst suf kut
Ik bedoel first aid kit, maar wilde dit pareltje van mn autocorrect toch graag de wereld in helpen. FAK is een aanrader qua Zweedse muziek (in het Engels, gelukkig)
Moest gelijk denken aan de soundtrack van Rita.
Oh Land - Speak Out Now
Oh laat maar die is Deens.
Rita <3
Superlief, bedankt! Jij nog een fijne reis!
gevonden!
Waarom hebben de Fransen allemaal leuke woorden. French kissing , French exit , French tuck.
Wij hebben Going Dutch en dat betekend appart betalen hahaha
Ik heb geen zin om te gaan hardlopen, maar eigenlijk moet ik wel. Wie geeft me wat motivatie?
Wij hebben de Dutch Oven, een scheet laten onder het dekbed en dan het dekbed over het hoofd van je bedpartner trekken. Top.
shit niet gezien! maar leuk!
oh fuuuuuck hier was ik zo bang voor. ik ben zo’n lomperik die heel scandinavië zweden noemt.
Hahaha omg daar dacht ik ook nog aan maar dacht even dat dat een stoofpot was. Maar dat is weer iets anders hahaha
ja leuke reputatie hebben wij nederlanders. gierig, lomp en laf.
Het schijnt trouwens dat french kissing in het frans englisch kissing is ( maar dan in het frans ik ga het niet eens proberen te typen hahah)