Ik hoor Dutch oven wel vaak voorbij komen in recept video’s en heb het vermoeden dat het dus nog een andere betekenis heeft
Klopt het dat er nu iemand is gestopt met het forum?
Ik zie geen berichten dus het is niet te volgen en je ziet alleen Anon staan, dus ik vermoed van wel.
Anyway, ik ben net van de fiets gevallen. Echt heel naar. Het gaat wel oké, maar mijn polsen (?) doen pijn van het opvangen van mijn val.
Klopt, het is inderdaad ook zo’n ouderwetse ronde braadpan met deksel. Niet verwarren, lijkt me lastig.
Ahh m’n moeder is vandaag jarig en ik had wat cadeautjes gekocht waarvan ik weet dat ze die super leuk vindt. Maar ik had ook nog een extra cadeau en dat was een 2-jarig abonnement op een Amerikaans tijdschrift dat ze helemaal geweldig vindt maar hier niet kan kopen. Dus ik gaf haar als laatste dat briefje waar op stond dat ze dat tijdschrift dus voor 2 jaar krijgt, begon ze keihard te huilen. Hahahaha zo lief en schattig <3
Ik doe vrijdag mee met wat collega’s aan de finance run en ik ben zo bang voor een afgang omdat ik echt maar 1x heb getraind de afgelopen weken gelukkig is het maar 5km dus hopelijk hou ik het vol en ren ik hem uit binnen 30 minuten haha.
Send nudes!!11! Ik wil zien wat er in zit
Ja ik vroeg me ook af wie het nou was?
Ik wil even kwijt dat ik me steeds meer thuis ga voelen op het forum.
Ohhh ik kan er echt niet tegen om dit te lezen, zo zielig
Lekker productief geweest vandaag
Hele keuken schoongemaakt, deel van m’n kleren uitgezocht
Nog een paar uur aan een schoolopdracht gewerkt
En eindelijk eens nieuwe kleren gekocht die ik echt leuk vind en die mooi zitten
Happy ️
Wat naar
Ik heb dat ook wel eens gehad met een vogeltje, die was tegen het raam aangevlogen of zoiets en ik was erbij toen hij dood ging meh
Was echt sad daarna
Hallo mensen in de trein waarom hebben jullie lange broeken en jassen aan, het is 23 graden. Ik voel me heel naakt nu met blote benen en korte mouwen
Hoe ging het? <3
Omdat het vanochtend regende en koud was
Ik heb mn kamer, of nouja mn oude kamer bij mn ouders, eindelijk helemaal opnieuw ingedeeld en nu is het zo veel fijner. Ik wilde dat eerst niet doen, omdat het dan een soort echt is dat ik hier weer (TIJDELIJK) woon, maar ik heb nu eindelijk een werkplek zodat ik eindelijk serieus kan gaan solliciteren. En heb mn broers kamer ingedeeld als mn inloopkast en nu kan ik eindelijk overal weer bij en leef ik niet meer letterlijk uit dozen en zie ik ook gewoon weer mijn eigen spullen. Hoewel ik me dan wel weer kapot erger aan hoeveel spullen ik heb en hoeveel dat ze allemaal gekost heeft en hoe doelloos het is om zoveel spullen te hebben.
EN mn moeder gaf me net 20 euro en kon echt wel janken, ik had gister 35 cent in mn zak, precies genoeg voor een huismerkcola en ik voelde me zo rot dat ik letterlijk niks kon kopen behalve dat. Nu moet ik er ook gewoon voorzichtig mee doen, maar ik kan iig een broodje kopen of een koekje als ik in de stad loop, ik snap nu echt hoe ontzettend makkelijk je depressief en eenzaam kan worden als je geen geld hebt, want je moet overal nee op zeggen en bv een rondje lopen in de stad is een soort reminder dat je nergens mee kan doen. Maargoed, ik ga straks een rondje lopen en iets lekkers kopen, voel me echt als een blij kind met die 20 euro lol.
Joehoe @oprah misschien kun jij haar een Limburgerings cursus geven.
Ik ken 1 woord frikmedellen.
Niet helemaal wat ik gehoopt had qua psycholoog, maar het viel me verder mee! Ik moet nog wel een intakegesprek want de extra psych kon er helaas vandaag niet bij zijn. Bedankt voor het vragen <3
Er zat net een groepje studenten voor mij in de trein en ze zaten een klasgenoot van hen echt belachelijk te maken (die er niet bij was). Ik zat me daar toch een partijtje aan te ergeren joh…
Ik ken degene niet eens waar het over gaat, maar alsnog vind ik het bloedirritant
Ik heb net courgettesoep gemaakt en ik had een paprika over, dus ik had die er doorheen gedaan. Het heeft zo’n vieze kleur nu haha, het lijkt het kots joh.
@vitaminwater jammer dat jullie eerdere plan niet doorging, maar dat kan later altijd nog als je je beter voelt. Goed dat je besloten hebt om lekker in bed te blijven samen. Ik heb er vertrouwen in dat het vanavond ook goed gaat! En zo niet, dan moet je het hier maar laten weten