lief! <3
Er krijgen ook genoeg mensen echt lieve reacties! Maar dat praat die kut reacties niet goed natuurlijk (weet niet eens om welke reacties het gaat maar ok)
Omg ik wou dat daar een filmpje van was haha. Zon slecht youtube filmpje waar mensen overheen praten. Net zoals vroeger met spongebob enzo
Hahaha jaa ik ben daar helaas te a technisch voor en ik spreek geen Limburgs. Om nou een hele video ich dich frikmedellen zuuken te roepen is ook weer zoiets.
Ik kan nooit meer slapen nu hahaha
Ik zou dit ook wel kut vinden hoor en me echt buitengesloten voelen, maarja dat ben ik (=de emotionele filia die zich alles persoonlijk aantrekt). Verder heb ik geen idee of je vermoeden waar is.
Ik heb dit filmpje zojuist gezien ik ben gestorven.
Ik had in mn allereerste studiejaar trouwens ook een groepsapp met 3 andere meiden. Op den duur gingen zij uit de groepsapp om de reden dat ik ook met andere mensen omging ipv alleen met hen en ze dat niet leuk vonden ik had nog nooit zo hard gelachen man, grow the fuck up
Is iets heel anders dan de situatie van @Santeria , maar ik kreeg ineens een flashback
Dit is zeg maar zon filmpje dat ik zo gruwelijk vind maar het toch kijk haha. Ik heb geen idee welke het is maaf ben bang dat ik daar snel achter kom.
Jaaaaaaaa heb mijn hertjes weer gespot! Was ze even kwijt en heb ze al een tijd niet gezien (waarschijnlijk door de warmte) maar ze zijn er nog .
Voor de liefhebbers: tussen Leiden CS - Den Haag laan van NOI aan de rechterkant
Siegal is jouw buurjongen?
Hehehehe
Sowieso heel goed dat je deze stap onderneemt, hopelijk bevalt de psycholoog steeds beter!
Ik heb echt al de hele week hoofdpijn en was chagrijnig. Dat laatste is nu wel over, maar dat eerste nog niet. Nu las ik in een ander topic over vitamine D tekort, en nu denk ik dat ik iets moet laten doen daarvoor. Maar ik moet ook al sinds mei bloed laten prikken en nog niet gedaan, dat ik niet meer durf. Oepssie
Noooo mijn rookdetector piepte 2 uur geleden één keer en nu weer, dus ik denk dat ik de batterij moet vervangen maar ik heb géén idee hoe dat ding open moet, en zou ook niet weten welke batterij er dan in moet. Ik ben zo onhandig met dit soort dingen en heb niet meteen iemand in de buurt die me praktische en/of mentale steun kan geven Heb voor nu maar de vorige bewoner van mijn appartement gemaild
Volgens mij kan je meestal dat bovenstukje (wat niet aan de muur/plafond zit) eraf draaien en kom je dan direct bij de batterij.
Ik wist niet dat het mogelijk was maar ik heb soep gemaakt en het is gewoon niet lekker, veel te scherp ook. Ik vind soep altijd zo’n foolproof ding maar ik zit het echt met tegenzin te eten
Dat heb ik geprobeerd maar zit echt muurvast maar bedankt voor het meedenken!
Omg. Het zal wel heiligschennis zijn, maar ik heb ingevroren gyoza gekocht bij de toko en het in m’n airfryer geflikkerd en het is ZO LEKKER.
Hebben jullie 5 jaar onder een steen geleefd? Steven Siegal oet de Melderse is superoud!!
Ik weet niet wat ik irritanter vind in groepsapps: 200 foto’s per dag van het kind of van vissen.