Wat je even kwijt wilt #6

Ik heb letterlijk alle vage youtube filmpjes gezien behalve deze ja ahahahah.

Echt he, die is famous

Ja ja haha

Do not believe it

1 like

Kun je niet voor een tientje een nieuwe zool laten zetten bij de schoenmaker?

Hier hetzelfde! Boven en onder gingen ze even geleden los en je voelt het meteen, je tanden ‘zitten’ anders. Bij mij zijn er ook kiezen getrokken voor ik een beugel kreeg. Maar omdat ik boven alleen achter mijn 2 voortanden een draadje heb zijn de tanden ernaast weer gaan schuiven :frowning:

1 like

Ik heb zo een afspraak bij de tandarts. Hij gaat me laten zien hoe hij me mooie voortanden kan geven, wanneer, hoeveel het kost etc. Beetje spannend! Deze afspraak is wel gratis. :innocent:

@Flexican voor jou als geinteresserde een special tag hahaha.

4 likes

Ik denk dat die vader nog niet lang is overleden. Normaal gesproken dansen vaders natuurlijk met de bruid op de bruiloft. En ik denk dat dat nummer een speciale betekenis voor haar (+ haar vader) had.

En ik denk dat haar vader niet de kans had te zingen, omdat hij daarvoor al overleden was.

:woman_shrugging:? Vage actie

1 like

awh jij ook! Het gaat vreemd genoeg verder prima hoor, ben best opgewekt, maar heb echt moeite om echt deel te nemen aan het gewone leven maar heb nu eindelijk weer een beetje de motivatie. En mn oudjes zijn gelukkig de liefste mensen ooit en helpen me gelukkig heel erg. En mn vrienden ook, maar ik haat gewoon dat iedereen dan moet gaan betalen voor me als ik ergens heen wil en ik voel me daar niet comfortabel bij, dus ik sla meestal af.

Over een paar maanden staan we vast allebei (en iedereen die dit leest en herkent) op een heel andere plek. Misschien had ik dit perspectief wel even nodig, alles in mn leven is altijd makkelijk gegaan.

2 likes

https://goo.gl/images/2AFCvC

Ik snap zulke boys echt niet.

Mijn wollah pardon gif doet het niet :cry:

2 likes

1900 euro … voor mooie voortanden. :broken_heart::broken_heart::broken_heart:
Ga het wel doen. Maar kut man, wat een geld.

1 like

Ai ja das veel geld :frowning:

Ik ben wel benieuwd wat ze gaan doen, als je dat wil vertellen

Pff negeren die hap! Lijkt wel alsod ze dat appt om je te kwetsen of een reactie uit te lokken.

1 like

Vier kronen dus een brug. Echt ziek veel geld :cry:

1 like

Ben je daar niet bang voor?
Ik ben niet bang voor naalden en/of operaties maar bruggen en dingen in mijn mond vind ik echt next level :disappointed_relieved:

Ik heb nu een ander soort brug. Die ze vroeger gebruikten maar nu niet meer.
Ik ben rond mijn 10e een voortand verloren dus ik heb nooit een keus gehad. Ook geen beugel bijv. omdat dat niet meer ging. Ik moest dus wel … anders liep ik met 1 voortand rond ipv 2.
Daardoor heb ik weinig angst voor de tandarts.

2 likes

Ik erger me echt next level aan mn werkgroep. Het zijn allemaal kinderen en ik kan daar NIET mee levelen.

9 likes

Vroeger stond er op youtube een filmpje van oprah, hadden ze gesynchroniseerd in het mestreechs. Ik vind hem niet :unamused:

1 like

Ik kan het ook nooit drooghouden hierbij :sob:

1 like