Op eigen risico:
Googlen op surinam toad giving birth
Oké ik kom dus nu pas hier kijken sinds EG en t is hier veeeel actiever. Super leuk!
Haha en die kerel die zegt; Ik wil iemand die niet alleen met mij wilt daten omdat ik in Temptation Island zat… Echt wtf haha. Mensen hebben zich speciaal voor jou kandidaat gesteld
Joshua vervolgens:“Ja ik houd echt van hard to get. Ik verlies vertrouwen van vrouwen die zich meteen openstellen en zich voor je voeten werpen.”
Die vrouw nu bij Gordon op 4, wat een lief mens! Maar dat vogelvoeder van die vogel aflikken, ik kan niet meer
Ik ken ze allebei niet, maar ik vind ze beide nogal awkward tot nu toe haha.
oh my fucking god gadverdamme
trypophobia triggered, ewwww
Hulp nodig? Ik ben gewend aan kinderen die niet doen wat je van ze vraagt
Hoe vaak heb je m stiekem toch gekeken?
Mensen zijn zo nep soms?
Ik had vandaag ergens een koffie en een taartje besteld (mag wel na een examen) en wou ergens gaan zitten. Op die plek stond er vrouw A (ze zat niet op die plek) gewoon met een andere vrouw B te praten die naast de plek zat waar ik wou zitten. Vrouw A stond dus in de weg en ik had dus koffie en taart vast en wou dat graag neerzetten. Dus ik vraag beleefd aan vrouw A “pardon kan ik hier zitten of zit jij hier al?”. Zegt vrouw B opeens “Mevrouw even geduld he” op een nogal passief aggressieve/geïrriteerde toon… en ik dacht “huh?? Ik vraag iets vriendelijk??”. Anyway vrouw A gaat aan de andere kant staan zodat ik me kan zetten.
Allemaal goed en wel, vrouw B had een kroontje op haar hoofd. Vond ik nogal random.
Vrouw B was op haar laptop aan het werken en blijkbaar marcheerde het niet zoals ze wou want ze zat luidop te zuchten en zei zelfs een paar x “godverdomme”. Toen ging ze ook even met haar hoofd op de tafel liggen, uit frustratie of zo.
Ik vond het maar een beetje vreemd.
Een beetje later belde iemand haar en zei ze “Ja mijn verjaardag is echt zo leuk, ik voel me zo goed!!!” luidop en ik kon alleen maar denken “wat een schijn zeg”. Idk het zag er nep uit.
Daarna luisterde ze blijkbaar naar erg goede muziek want ze zat gewoon half te dansen op haar stoel. Luidop te praten tegen haar zelf?
Was een bijzonder spektakel.
Een halve keer, ik kreeg kokhalsneigingen ;p ik kan heel slecht tegen gaatjes haha
Whoops! Sorry!
Op TLC is nu een kerstaflevering en opeens realiseerde ik me hoeveel vrije tijd ik nu met kerst heb nu ik weer single ben. Nog maar 2 keer familie bezoeken ipv 5
Haha zijn toch maar een paar berichtjes, geen halve topickaping.
Oh nee joh! Kon jij niet weten. En het was wel een belevenis haha. Weet dat ik dat nooit meer hoef te googlen. Net als blue waffle op google afbeeldingen.
Hahahs nou moet gewoon ff ventileren
Ze nemen niks gewoon serieus
Oh wacht is dat die kikker waarbij de kinderen uit de rug komen? Heb dat als kind gezien trauma…
Ik kan dit normaal prima hebben, maar hier werd ik gewoon duizelig van?!
Graag gedaan! Zou niet weten waarom het niet zou kunnen, schoenmakers zijn echt magicians <3
Ze zijn echt 17