Wat je even kwijt wilt #6

Ik wil het liefst nu gewoon horen dat ik geen verlenging krijg. Mijn gevoel zegt dat het er niet inzit en daar zijn wel redenen maar wil het liefst gewoon nu weten. Dan kan ik tenminste een heel hard potje zitten janken en hopelijk verder.

Mm
 zitten er wel mensen bij waar je een klik mee hebt? En die een beetje hun best doen

Nee, maar wel mensen buitenom mn werkgroep dus dat is prima

2 likes

Oh gelukkig!

Ik heb laatst mijn eerste dag op mijn eerste “grote mensen baan” gehad. Hoewel ik hier lang naar uitkeek vond ik het eigenlijk veel minder leuk dan gedacht

Daar komt ook nog bij dat ik studeer (deeltijd) en ben bang dat het te veel voor me gaat worden

[quote=“Insouciance, post:4227, topic:4346”]
ehn-soo-siahns [/quote]

Ehn-soe-sians

1 like

Heeft iemand rtl late night gekeken? Heel apart verhaal met die ex van Pechtold. Super veel beschuldigingen ook naar zijn adres, maar ze vertelt niet wat er precies aan de hand is.

1 like

Raar inderdaad. Er werd alleen maar omheen gepraat.

1 like

Sowieso vind ik het programma nogal matig en dan blijf ik nog aardig

1 like

wie is er nu weer weg?!?! Ben elke keer te laat gvd

1 like

Lola

Leuk zo’n buurvrouw die de wasmachine ‘s avonds aanzet en hem vervolgens tot middernacht elke minuut lekker laat piepen naast mijn slaapkamer.

Thanks nu kan ik rustig slapen straks hahaha

2 likes

Vreselijk inderdaad :triumph:

Ik heb het stukje net gezien. Vind het programma op zich ook slecht. Ze proberen serieus te zijn maar komen dan met lollige stukjes tussendoor. Waar sloeg dat stukje met die kerstkaart op joh?

Vond die vrouw best sneu. Je bent toch zelf als volwassen persoon een affaire begonnen? Kan er niet zo goed tegen als vrouwen vervolgens in de slachtofferrol gaan. Lees net wat dingen over een tweeling waarvoor Pechtold geen verantwoordelijkheid zou tonen, terwijl zij zelf geen dna-test wilde laten doen en aangaf dat haar ex ook de vader kon zijn?

1 like

Ik vind dat verhaal zo vreemd van die raadsvrouw. Niets willen zeggen, maar wel met zware beschuldigingen komen. Ik word hier alleen maar nieuwsgierig van, terwijl ik haar gisteren niet eens kende.

3 likes

Ik wil joshua’s eva ook best zijn hoor, holy damn zeg :heart_eyes: vind het wel een beetje een gladde kerel

3 likes

Ik moet echt eerder gaan slapen want ik krijg altijd zo’n honger rond deze tijd en dan ga ik allemaal zooi eten. Helaas moet ik nog allemaal dingen aan studie doen die ik heb uitgesteld. Top.

Hoezo niet genoeg geld! Er zijn toch te weinig leraren? Of staat dat in direct verband met elkaar