“het besloot”?
Eens, prima als je ervoor kiest een affaire aan te gaan (vind dat alleen Pechtold’s schuld, hij had een relatie, ken haar situatie verder niet), maar ik vind het wel enorm naïef als je denkt dat een man die vreemd gaat jou, en zn vrouw belazert, niet hetzelfde met jou zou doen. Kijk als je gewoon met die man wil neuken doe je ding, maar denk niet dat je hem kan veranderen en al helemaal niet dat hij met zn geheime minnares op een gezin zit te wachten.
Helemaal als ook na de scheiding de affaire nog geheim is, dan is hij duidelijk niet van plan ook maar enige verantwoordelijkheid te tonen. En dan zijn ze allebei oerdom dat er tot twee keer toe een ongeplande (hopelijk) zwangerschap ontstaat. Als je geen kinderen wil, neem dan maatregelen. En dan is zij vervolgens nog zo laag om haar verhaal in de privé te vertellen, inclusief nasty details (niemand hoeft te weten dat ze speciale pillen moest slikken om zijn seksdrang aan te kunnen) en de bakkus van dr (en misschien zijn) tweeling VOL in dat blad.
Arme arme kinderen, rest van je leven kan iedereen dat nog opzoeken. Serieus vecht het onderling uit, hier heeft heel Nederland niks mee te maken.
Ik heb echt superveel haaruitval maar een snel rondje over het forum leerde mij dat meer meiden er momenteel last van hebben, haha. Ik ben zo bang dat ik op een dag kaal word
Gekke linus is het zo erg dan?
Nou het was echt oke de afgelopen dagen maar vandaag hield het gewoon niet op en ik kan me daar best zorgen om maken
Ben je er wel eens voor naar de dokter geweest?
Huh wat gek :o
Ugh ja ik heb het ook, vond het ook wel fijn dat meerderen er last van hebben nu. Ik loop echt de hele dag losse haren van mezelf af te plukken.
Ja en toen kreeg ik te horen dat iedereen gewoon haren verliest en dat het normaal is.
Hmm, ja ik weet natuurlijk niet hoe ernstig het is, maar ik had een tijdje ook veel last van haaruitval. Toen bleek ik een B12 tekort te hebben en na wat injecties groeide het weer terug. Wel vet lang een kuifje gehad. Verder kan je ook haaruitval hebben met een te hoog suikergehalte dacht ik, maar ik ben geen dokter. Zijn vrij simpele testjes, dus als je er echt mee zit en het voelt abnormaal zou ik daar op aandringen.
Ik ben er plots van overtuigd dat ik een ijzertekort heb maar ik ben nogal dramatisch. Ik heb mijn huisarts nog bij mn ouders en deze week heb ik geen tijd om daar heen te gaan maar ik hou het in de gaten. Bedankt!
Ik wilde uit verveling skyrim gaan spelen op m’n xbox, maar de disc zat niet in het hoesje. Zat hij in het hoesje van Mortal Kombat??? Maar de disc van Mortal Kombat is nu nergens te vinden??? Gvd m’n favoriete mp game
Ik kan maar niet in slaap vallen, maar ik ben ook totaal niet moe. Wat is dit?! Ik moet morgen gewoon op tijd op, en kijk steeds hoe laat het is en dan voel ik de paniek dat ik nog maar 5 uur kan slapen, maar ik ben klaar wakker, dus dan reken ik er een uur extra af, omdat ik denk dat ik in een uur tijd wel slaap moet vatten, maar dan denk ik weer aan wat ik morgen allemaal moe doen en zo blijven mijn gedachten maar door gaan. Word ik gek?
Nee hoor. Heb ik ook bijna altijd als ik nog maar paar uur kan slapen. Dan ga ik ook steeds berekenen hoe lang ik nog heb enz en hou ik mijzelf alleen maar wakker daarmee. En vaak idd nadenken over de dag erna want ja wekker gaat over paar uurtjes en dan begint de dag.
Ja erg herkenbaar.
He wat? Pillen om zijn seksdrang aan te kunnen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik vind mensen die snurken zooo kut. Ze kunnen er zelf ook niks aan doen natuurlijk maar heb echt geen oog dicht gedaan vannacht
Ik mis echt de helft van dit topic sinds ik de hele dag werk en niet bij kan lezen.
Ik hoop dat de zon nog gaat schijnen vandaag, want ik trek een rokje aan hoor.
Als je het geld hebt kan je ook kijken naar een linguale beugel (aan achterkant van je tanden ipv de voorkant). Bij mij heft twee jaar lang er niemand echt wat van gemerkt…
geeft misschien iets meer ongemak naar praten in het gegin maar wen je snel aan is mijnn ervaring…
https://www.dentalcorrect.nl/images/beugels/linguale-beugel-achter.png
Ugh ik zit opeens met allemaal schoolkinderen in de trein, zo irritant. Ik snap dat ze ook naar school moeten maar doe maar gewoon een trein later
Wat goed!