The Voice Senior is mijn nieuwe lievelingsprogramma
Loooove oude mensen maarja daarom werk ik er ook mee.
The Voice Senior is mijn nieuwe lievelingsprogramma
Loooove oude mensen maarja daarom werk ik er ook mee.
Ah zenuwen? Is ook logisch dat je dan spanning. Je lijf hebt. Heb je lang vakantie gehad en daarin weinig mensen gezien of meer structureel?
Huilen is goed, lucht uiteindelijk op
Denk dat ik ongesteld moet worden want heb opeens zieke pijn in mijn onderrug. Het zou wel het een en ander verklaren. Nu op zoek naar chocolade en ander vreetvoer.
Ja zeker ook zenuwen haha, maar dat komt wel goed. Nee is helaas iets structureels in heel mijn leven al.
Dankjewel, lief van je! Ik stuur je zeker deze week even een PB!
Ik ga zooooo slecht op deze zomergastenaflevering o mijn god
Nooit geweten. Maar we maken ze sowieso dagelijks schoon (in elk geval 2 keer per dag). Maar kat 1 heeft hem in zijn nek, kat 2 achterop zijn rug (een stuk voor de staart)
Pff ja interessante man misschien wel. Maar ik ben het gewoon zo erg met hem oneens op zoveel punten, vind zijn logica ook vaak lastig te volgen/inconsequent, en ik kan er zo niet bij dat deze man zichzelf een idealist noemt :") Vind het ook iets te veel een politiek promotiepraatje ook eigenlijk, maar dat vind ik eigenlijk ook een reden om geen zittende politici uit te nodigen hier.
Ik heb vandaag de laatste dag gehad bij mijn bijbaan en ik had getrakteerd aan iedereen en een bloemetje gegeven met een lief kaartje aan mijn baas om hem te bedanken voor alles en voor de leuke tijd enzo, maar ik heb helemaal niks van hem gehad. hij zei alleen dat ze me gaan missen en bedankten me voor alles maar ik kreeg niet eens een kaartje ofzo. Misschien hoeft dat ook eigenlijk niet maar we waren super hecht de afgelopen jaren en ja had het eigenlijk wel leuk gevonden
omg hierdoor ben ik nu weer op dewebsite gaan rondkijken en nu MOET ik een handheld shredder hebben
Snap wel dat je teleurgesteld bent, bij mijn bijbaan doen ze ook niks, ook niet als iemand er heel lang gewerkt heeft. Soms doen de collega’s dan nog wat maar ik vind het eigenlijk raar als een baas helemaal niks doet. Vaak is een bijbaan al minimumloon, een beetje waardering zou dan op z’n minst wel fijn zijn. Vooral bij jou als jullie ook hecht waren. Maar je hebt het zelf in ieder geval wel gedaan en je kan wel terugkijken op een leuke tijd bij je bijbaan, hopelijk is dat de herinnering die blijft en niet dit.
Was het in de retail of horeca? Ik heb het gevoel dat je daar er meestal bekaaid vanaf komt terwijl ik op kantoor werd overrompeld met bossen bloemen die ik amper naar de bushalte kon sjouwen…
@LastYoungRenegade
Vetbultjes misschien? Al lijkt me dat sterk aangezien ze het allebei hebben.
Misschien is het wel een allergische reactie op het een of ander. Ben je ze ander voer gaan geven?
Ja, horeca inderdaad!
Weet iemand hoe de Dudok cheesecake die je bij de AH kan kopen/bestellen is? Lekker of geen aanrader?
Ik heb hem twee jaar geleden eens gekocht, maar geloof dat het nog dezelfde is. Hij viel me in ieder geval heel erg tegen, in plaats van zacht en smeuïg was hij droog en korrelig.
Word uit mijn slaap gehouden door zoemende mug op m’n kamer
Stfuuuuuu mug, jullie seizoen is voorbij! Dooeoeoeoeoeoeeiiii nu is het HERFST OK? En in de herfst zijn geen muggen! Dus hup weg met jou.
Hallo huisgenoot ik probeer te slapen. Dat jij het normaal vindt om ‘s nachts te leven prima. Maar stoor anderen er niet mee. Liefs, de huisgenoot die op gaat staan met een ochtendhumeur
Waarom heb ik nu pas weer Spotify premium. Heb het vroeger ook lang gehad. Ik ben echt een pauper haha, alsof ik een tientje voor muziek niet kan missen. Maar jeej kan weer chill buiten muziek luisteren nu.