Haha ik denk niet dat deze al naar hoger onderwijs gaan, volgens mij zijn ze rond de 15/16? Maar ik ben slecht in leeftijden schatten van tieners dus het zou zomaar kunnen dat ze wel studeren :o Iedereen wordt naar je idee natuurlijk steeds jonger, omdat wij ouder worden
Haha ik opende net een mailtje van m’n ex, omdat ik helaas nog niet mobiel bereikbaar ben en m’n ex en ik elkaar destijds in een boze bui op Facebook hebben geblokt moest ik wel mailen. Hij gaat me namelijk helpen met een kast en hij kan altijd snel dingen in elkaar zetten en vind het nog leuk ook. Iig, hij zette eronder.
“Hoogachtend,
Beertje “
Omg zo walgelijk ik noemde hem altijd zo, kan echtniet gewoon bah bah . Hij lijkt niet eens op een schattig beertje ofzo. We vonden het ook allebei kut maar ik heb hem jaren zo genoemd whaaaa. Beertje
Veel plezier vandaag!!
Ik heb gisteren iets verkeerd gegeten, maag en darmen van streek. Toch maar ziekgemeld.Mijn leidinggevende vroeg wat ik had gegeten. Ik zei kant en klare salade, maar het waren frieten.
Voordeel: ik hoef de komende tijd iig geen frieten meer
Dat is kut he, dat je zo het zweet voelt kriebelen tussen je haren. Dit is ook echt rotweer. Regen maar nog wel best warm. Ik kleed me dan altijd weer te warm.
Ik fietste vanochtend achter een groep van 6 middelbare school meiden die er identiek uit zagen: skinny jeans, lang los haar, zwart (leren) jasje, zwart/wit sneakertje. Come onnnn heeft het modebeeld er ooit zo eentonig uitgezien? Ik heb er zelfs een foto van gemaakt omdat ik het zo debiel vond hahaha maar dat vind ik een beetje raar om te posten
Maar het is ook al jaaaaren zo voor mijn gevoel?
Ik zit komkommertjes te vreten en ben bang nu allemaal groene shit tussen m’n tanden te hebben.
Ik ben op vakantie op een vakantiepark en we zijn er eigenlijk nog tot morgen. Maar ik ben er zo klaar mee en wil eigenlijk graag naar huis
Pff ik heb echt last van mn huid de laatste tijd en ik snap niet waardoor het komt. Echt lelijk.
Ughhh mijn rookmelderprobleem is nog niet opgelost, ik weet nu wel hoe hij open moet (draaien) en welke batterij er in moet, maar hij zit helemaal vast Zal vanavond maar bij mijn buren gaan vragen of ze me kunnen helpen
Vriend blijkt niersteen te hebben. Gisteren naar spoedeisende hulp geweest. Is nu gezakt dus gelukkig weinig pijn. Maar nu zitten we dus maar wat in t huisje want gaat de hele dag regenen. Op de bank zitten kan ik thuis ook…maar vriend vind t zonde ofzo om nu te gaan. Ohja en de bedden zijn kut
Wanneer iemand je 2 opties geeft voor het eten wat je lekkerder vind maar het allebei niet lust… eh doe maar de minst vieste.
Ik vind in een vakantiehuisje zitten als het regent echt zoooo chill! Maar ik snap wel dat je naar huis wilt. Gelukkig nog maar één nachtje!
Ze zijn toch ook niet volwassen. Ze gedragen zich waarschijnlijk gewoon naar hun leeftijd.
Netflix zou goede optie zijn! Als mijn baby ook zou blijven stilzitten/liggen haha maar ik vind t lief dat je reageerde! Toch even mn ei kwijt.
@Opheliac ja dat vind ik niet eens zo erg! Heb de tuindeuren open en is wel vrij zen zo met alle dennebomen.
Ik vind echt dat de politie boetes moet uitdelen aan mensen (vooral pubers doen dit) die keihard muziek luisteren op de fiets en ons laten meegenieten. Of als ze door de stad lopen.
Ik heb vandaag een zwarte skinny, witte sneakers en leren jasje aan en mijn haar is los, ik voel me aangesproken