Mee eens! Ook harde muziek in auto’s.
Ik snap vooral niet waarom ze nu zo de publiciteit opzoekt wat wil ze bereiken? Ze heeft ook al een interview in prive gedaan, ik kan dat dan echt niet zo serieus nemen ofzo.
Hahahah awe sorry. Op zich vind ik het leuke kleding (draag het zelf ook wel eens) maar toen ik die kudde bij elkaar zag begon ik me er opeens vet aan te ergeren
Maar wel enigszins begrijpelijk. Pubers willen juist niet uit de toon vallen, dus dan trekt iedereen maar ongeveer hetzelfde aan. Maar zie het beeld zo voor me ja.
Ik heb nu voor 't eerst dat iemand op Instagram in m’n dm’s slide met “cutie” enzo. Ik weet niet hoor. Wat moet je van me? Is dit iemand die me voor de gek houdt?
Fijn, mijn adres wordt gebruikt voor adresfraude. Zo maar eens een belletje aan wagen.
Wat lief! Bedankt <3
Huh what’s happening haha, ik was winkelen en opeens pas ik wéér in een kleinere kledingmaat? In de only?
Nu ben ik al 2 kledingmaten kleiner dan voorheen maar voel me nog steeds een beetje een worst.
Ik krijg eind september een extra bonus van 200 euro. Dus ik heb al schoenenn uitgezocht, een jas en ik ga nog even door met shoppen.
Ik ben nog veel meer kwijt voor een implantaat en kroon. Het is zo zuur.
Knap van je!
Ik ben toe aan weekend. En wat een bizar verhaal van die trolls.
Door mijn nieuwe baan kan ik minder forummen en dat vind ik zo jammer.
Ik ken Dutch oven als blowen in een auto
Ah ja dit herken ik zo erg, stiekem erg leuk maar ook vreemd. Moest opeens alles van m’n H&M bestelling terugsturen omdat het te groot was, nu heb ik serieus shirtjes in een S moeten bestellen terwijl ik nog maar half kan accepteren dat ik wel in een M pas
Ik ben zo gefrustreerd, ik wil gewoon aan het werk vandaag maar ik ben thuis omdat ik zo duizelig ben… Nu ben ik ook misselijk door de antibiotica, ik ben snel moe omdat ik een beetje overspannen ben en ik moet over een paar dagen ongesteld worden. Het is dat ik straks nog een paar taken af moet/wil maken, maar anders was ik nu in bed gaan liggen voor de rest van de dag.
Ja wth is dat?? Ze hebben opeens allemaal een enome bluetooth speaker achter op hun fiets
Oooh ik heb opeens een date zaterdag? Leuk, maar ben nu al in paniek over wat ik aan moet.
Leuk! Wat gaan jullie doen? Gewoon iets aan doen waar je je zeker en goed in voelt.
Ik heb 5 minuten een wit shirt aan 3 keer raden waar nu een vlek ( oke 2) in zit
Lekker standaard, even een drankje drinken bij hem in de stad! Ga ik ook zeker doen, heb wel veel keuze dus dat wordt nog even lastig, misschien maak ik wel een poll aan hier…
Het regent hier ZOOOOO hard, sta al een hele tijd in de AH te wachten (geen plu en geen capuchon en al m’n boeken in een super praktisch linnen tasje haha zo dom)