Wat je even kwijt wilt #6

Ik heb voor het eerst in 10 jaar een afspraak bij de huisarts en ik vind het doodeng :see_no_evil:

1 like

Ik wil straks voor de eerste keer zelf millionaire shortbread maken.
Iemand een goed recept?

Als je even de tijd hebt, deze!
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R972688/millionaire-s-shortbread Ik doe wel altijd een beetje zout door de karamel.

1 like

Fuck ze is 56. :scream: :heart:

Ik vind haar echt 100x sexy-er dan Madonna.
6 likes

Het is zo’n wirwar in mn hoofd afgelopen dagen, ik durf niet naar de les terwijl ik wel moet gaan. Ik moet een afspraak maken met de psycholoog (voor het eerst) maar ik durf niet te bellen.
Ik wil deze studie helemaal niet gaan doen maar ja, wat moet ik anders? Ik word er zo ongelukkig van. Ook moet ik werk zoeken want ik wil niet meer zoveel lenen én ik wil graag 5 kilo afvallen omdat ik alles er maar aan blijf eten maar voel me te moe om te sporten.
En met zeiken bereik ik ook niks maar weet gewoon niet waar te beginnen

1 like

:heart_eyes:

ik heb straks les van 16:45-18:30 maar het wordt opgenomen en ik heb vanochtend al twee lessen gehad dus ben aan het overwegen om thuis te blijven

Als je weet van jezelf dat je het dan wel terug kijkt, dan zou ik lekker thuis blijven!

1 like

Ik luister al vier dagen op rij naar 1989 van Taylor Swift

4 likes

volgende keer plastic tasje kopen bij AH, dan kun je er wel doorheen lopen met je boeken.

Komt wel goed! Ik weet niet waar je voor gaat maar een arts heeft zowat alles wel al eens gezien. Je staat zo weer buiten!

1 like

Ik zag net een paar (onschuldige) gifjes uit Call me by your name en moest denken aan dat ik ergens heb gelezen dat er een perzik scene in zit die (blijkbaar?) evenaart met de appeltaart scene uit American Pie en nu heb ik daar levendige beelden van in my hoofd terwijl ik dus dat boek nooit heb gelezen en die film nooit heb gezien.

1 like

Die 3 uur heb ik vandaag helaas niet.
Maar ga deze een andere keer proberen

Heb een nieuw volwassenheidslevel bereikt: ben enthousiaster over het bericht dat Picnic naar Amsterdam West komt dan bij de 3FM awards gister.

11 likes

Haha nou in American Pie zie je geloof ik (is n tijdje geleden) wel echt dat ie de taart neukt Haha, maar in cmbyn zie je alleen de uitleg en later een “gebruikte” perzik.

3 likes

Ging ook goed gelukkig! Heb gewoon meteen gezegd dat ik het spannend vond!

1 like

gebruikte perzik :sick:

Volgens mij wordt de gebruikte perzik door de ander opgegeten :upside_down_face:

2 likes

Kijk, dit detail wist ik nog niet

:sick:

Haha ja uiteindelijk maar gedaan toen ik toch echt weg moest naar m’n volgende afspraak :stuck_out_tongue:

1 like