Ik kijk Adam zoekt Eva terug en ik moest lachen omdat er 2x een vlieg op de lul van Joshua ging zitten. Ik ben echt een kleuter
Heeft iemand nog een lekker recept met mini marshmallows ? Ik heb net een kilo zak gekocht (€1,- bij Die Grenze!) maar verder dan warme choco kom ik niet:thinking:
Oh ik ga dit ook sowieso terugkijken
Thanks, ik ga deze proberen! Ik ga wel de caramel sneller maken, want ik heb geen zin om +3u te moeten wachten tot ik het kan eten ;p
Wat een lieve reactie! Ik heb het net in de trein even opgeschreven wat me dwars zit en dat hielp ook al heel erg. Het is zo rot omdat ik het ene moment denk: ja ik ga dit gewoon doen en ik kan dit! Terwijl ik 10 min eerder dacht dat ik het allemaal niet zou kunnen en het ff niet meer zie zitten. En nu heb ik weer een gemotiveerd gevoel maar zodra ik nadenk over een aanpak is dat gevoel gelijk weer weg, want dan moet ik iets concreets verzinnen en dat lukt niet goed.
Rocky road?
@Eddie Hoe stom dat je je zo slecht voelt Is het normaal om na 48 uur er nog zo slecht aan toe te zijn? Want anders zou ik misschien toch maar eens met de dokter bellen!
Wat rot @Eddie. Zou willen dat we iets voor je konden doen… iig mag je hier zoveel klagen als je wilt! Ik hoop dat het gauw een beetje beter gaat. Sterkte!
Ik sta op het punt om me ziek te melden, trek mijn werk niet en alle ellende erom heen niet meer.
Goed idee, je haar verven zonder handschoentjes.
Nu heb ik veenlijken nagels. #nofilter #iwokeuplikethis
Hahaha ik heb dit niet gezien maar ik moest wel lachen om het idee. Voel me ook net 8 nu
#yellowfeed
Ja ik vind dat zelf ook altijd heel moeilijk inschatten, maar als je voelt dat het eigenlijk niet gaat zou ik toch even bellen. Misschien dat ze je aan de telefoon al zeggen dat het normaal is, dan weet je dat in elk geval. Of dan weet je misschien dat het snel aan zou moeten slaan? Duidelijkheid is ook fijn! Nogmaals sterkte, vind het echt rot voor je!
Shit man, verkeerde badjas aangedaan. Snel een gele kopen.
#messyfeed
Er zit een stel tegenover me in de trein elkaar de hele tijd zoenen te geven. En bij elke zoen draaien mijn ogen verder naar boven en naar achter. Maar nu kunnen m’n ogen niet verder. Kap gewoon met dat vieze geslobber gvd
Wat rot Heb je het al besproken met je leidinggevende?
Sterkte in ieder geval, denk aan jezelf!
Even beetje overgeven.
HET IS DONDERDAG!!!
@Eddie Wat rot dat je je zo beroerd voelt Ik vind het helemaal niet raar dat je je daardoor verdrietig en gefrustreerd voelt en je het even kwijt moet. Vervelend ook dat je je niet al wat beter voelt van de antibiotica, maar misschien heb je last van de bijwerkingen? Als je graag de dokter wil bellen dan zou ik dat gewoon doen als ik jou was. Het kan geen kwaad en als het normaal is, dan weet je dat tenminste zeker.