Fuck yeahhhh. Gewoon zin om alleen daarvoor naar Amsterdam CS te gaan.
Wat voor werk doe je nu?
omg ben zo gelukkig! nu ga ik morgen een half uur eerder naar school zodra ik direct om 8:30 een psl in mān klauwen heb
edit: en daarna naar de sportschool god 380 calorieƫn
Ik ben zo blij want ik heb heel veel inspiratie de laatste tijd. Soms kan ik mezelf wel slaan dat ik geen creatieve studie ben gaan doen maar ik zit nu lekker te schilderen met kaarsjes aan en mooie muziek en dat maakt me ook wel gelukkig. Met red velvet koekjes van de appie (maar die vallen een beetje tegen)
Bleh wat een grauwe saaie dag vandaag.
Wat onwijs lief dat je aan me denkt
ben zelf ff aan het rondkijken online en had het toevallig onthouden
Ik ben oprecht blij voor je, het is fantastisch! Groet een fan van het eerste uur
Oh dat is wel lastig ja⦠Maar als je je morgen beter voelt, ben je alsnog geen aansteller hoor! Wat zegt je eigen gevoel? Als je het niet vertrouwt, dan zou ik inderdaad maar naar de spoed gaan, maar als je zelf denkt dat dit wel kan tot morgenochtend dan zou je nog kunnen wachten. Je kan het ook de komende paar uur nog aan kijken misschien, kijken of je je in de tussentijd beter gaat voelen of juist niet. Beterschap in ieder geval!
Ik heb net handzeep bij mān oma gebruikt en die geur deed me zo erg denken aan een bepaald Diddle plaatje van vroeger!!
Heb meteen weer zin om die map op te zoeken hahaha
Waarom ben ik altijd zo moe als ik voor uni shit moet lezen En waarom moet ik altijd doorscrollen, ik wil helemaal niet weten dat de sectie over biotransformation and elimination of drugs nog 6 paginaās is
Lolll ipsos in de trein. Iemand wil zān ov van veraf aan geven. Die ipsos man: āno itās okay i will come soā stuk
Ik wilde vandaag naar de kapper - niet gelukt, nu gaan mn moeder mijn haar knippen. Die 20,- die ik bespaarde mag ik nu uitgeven bij body & fit aan dingen die ik niet echt nodig heb. Toch? Dat is budgettechnisch toch wel te verantwoorden?
edit (thanks @Alpacamybags: happy birthday @Vlaai @Olifant @anon22402465, forum felicitaties zijn natuurlijk de leukste )
Wat lief! Hoe kun je zien wie er jarig zijn eigenlijk? Behalve het taartje dan. Of zag je het daaraan haha!
Gefeliciteerd @Vlaai en @Olifant Ik mag jullie nu al heel graag!
Hahahaha mijn moeder is volgende week jarig. En iemand bij wie we altijd gaan eten vroeg zo stiekem aan mij van jaa zal ik dan als verrassing/toetje een grote taart maken.
Zegt mijn moeder ineens jaa ik weet niet of ik volgende week kom hahaha.
Lief! Tnx!
Nee, ik weet het allemaal niet meer zo goed. Ik wil hier eigenlijk graag weg maar heb niets om op terug te vallen. Op dit moment verdien ik prima maar het breekt me echt op.
Dankje voor je lieve berichtje, doet me goed!
Mag!