Ah joh wijn helpt om te ontspannen waardoor je je niet druk maakt over morgen. Ik zeg doen
Mij is het meer dan eens prima afgegaan als ik de avond ervoor een wijntje heb gedronken!
Haha ik heb zo’n klusmannetje gevonden via zo’n website waar mensen hun diensten kunnen aanbieden (dit klinkt vreemd?) om mijn rookmelder te komen fixen, en hij is al onderweg! Ben benieuwd, toch een beetje spannend
Listminut is de site! Maar veronderstel dat dat zoiets als werkspot is. Ja het probleem is net dat ik hem totaal niet open krijg, zit helemaal vast, dus kan de batterij niet vervangen! En hij hangt vast aan het plafond en je kan hem er alleen afhalen als hij open is. Maar dat lukt dus niet, heb het al op duizend manieren geprobeerd Ik denk dat de vorige bewoner hem op een foute manier heeft toegedraaid misschien? Geen idee, ik zal het zo meteen wel horen
In het menu heb je een kopje met cakeday, kan je zien wie e4 allemaal jarig is.
ik dus ook.
ik denk dat ik voor een lange broek ga en korte mouwen met eventueel een jasje voor als het kouder wordt
of een korte broek met een dikke trui haha
Wat klote allemaal! Als de artsen elkaar tegenspreken zou ik daar lekker gebruik van maken door de optie te kiezen die voor jou het beste voelt. En je niet verontschuldigen dat je je aanstelt hoor, het lijkt me al af afmattend genoeg om je steeds zo ziek te voelen, laat staan dat je het jezelf dan ook nog moeilijker maakt door boos te zijn over dat je ervan baalt. Ik hoop dat je snel opknapt!
De vraag is nu: welke zeep was het?
Ik baal dus echt dat ik net vandaag geen tijd had om te forummen, weer allemaal drama gemist sad. MJa wel keer productief gewerkt voor de verandering
Godverdomme er zit allemaal prei in mijn eten. Bah.
Ik heb wijn gehaald maar hij is echt niet te zuipen. Vanavond even lekker zielig zijn en morgen maar eens een drie maanden plan voor mezelf bedenken met hopelijk haalbare doelen.
Ik kreeg dit doorgestuurd met het bericht “die donkere vent vind ik echt zo’n “mijn voornaam plus achternaam” vent. En jaaa ik ben weer ff een uur verliefd nu denk ik. geen idee wie die gast is maar hij is wel echt sexy daar.
Holy shit van top tot teen natgeregend. Zo’n spijt dat ik de auto niet heb gepakt vanmorgen…
En mn baas heeft me gevraagd om bij sollicitaties te zitten die eraan komen, dus das wel fijn. Kan ik meebeslissen wie mn nieuwe collega wordt😏
Dankjewel!
@GroenTakje @anon22402465 Jullie ook superbedankt!!! ik word hier zo blij van!
(Sorry voor de dubbelpost!! Had mijn bericht naar @Alpacamybags al verzonden per ongeluk)
Ik heb al een week zo’n buikpijn en heb geen idee hoe het komt
Gefeliciteerddd!
Edit: gefeliciteerd iedereen die vandaag jarig is
Vandaag weer mijn eerste college gehad en vond het echt heel interessant. Het bevestigt toch weer dat ik gewoon op mijn plek zit
M’n ouders vinden de vriend van mijn zus echt geweldig. Hij is echt zo’n ubersociale gast en vertelt in geuren en kleuren over zijn studieresultaten etc. en mijn ouders prijzen hem dan heeelemaal de hemel in pff, vind het zo irritant. Weet niet waarom?
Ben ik jaloers? Denk het niet.