Wat je even kwijt wilt #6

@Madrid sorry was helemaal vergeten te reageren op je post! Maar ik heb nog geen bestemming gevonden! Weet jij iets leuks?

Lekker doen! Smakelijk! Die bezorger verdient alleen maar aan je dus hij mag niet judgen

3 likes

@Vlaai @anon22402465 @Olifant
Gefeliciteerd allemaal!:partying_face:
Hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben :blush:

3 likes

Denken jullie nog wel eens terug aan alle dates voordat je een relatie kreeg? Ik ben echt in een treurige bui en zit me echt af te vragen wat als het met die en die nou anders was gelopen. Zou er verder overigens nooit wat mee doen.

1 like

Ja ik heb geen relatie maar ik denk er wel heel vaak aan
Wat als ik met die en die verkering had gehad? Wat als ik die nooit had ontmoet? Kan daar te lang over denken

5 likes

@anon22402465 @Olifant @Vlaai Gefeliciteerd!

Ik heb m’n dag niet vandaag en was een beetje chagrijnig aan het worden, maar nu zit ik in bed met een paar koekjes en kijk ik naar gifjes van geitjes enz. Op een gegeven moment moest ik een beetje lachen om deze:

En daarna dacht ik jezus wat ben je ook simpel Scranton

29 likes

Zijn er geen andere kipkluifjes ergens haha of zijn die echt heel lekker?
Heb je geen verkleed kleren anders haha gewoon doet alsof je iemand anders bent.

6 likes

Hahahahahaha verkleedkleren
Ja @Sabr doe open in een hawaii rok of een heksenkostuum of een laken met ogen :joy:

8 likes

Hahaha jaa of je doet zon omgekeerde psychologie ofzo van " Ben jij nou alweer hier?!" En dan die kipkluifjes aanpakken en hem judgy aankijken.

29 likes

haha opnieuw aan gossip girl begonnen. Blijft leuk!

2 likes

Jaaa me 2 hahaha ( oke ben al bij seizoen 3)
Maar steeds bij Dan denk ik aan dat konijn hahaha

3 likes

Als hij je raar aan kijkt gewoon zeggen “Jij bent wel vaak hier he! Heb je niks beters te doen?!?!!”

Hallo die kipkluifjes niet zo maar laten liggen hoor.

11 likes

Ik heb echt zin om in bed te liggen en koekjes te eten. Maar als ik een koekje eet dan ben ik er na 1 hap wel weer klaar mee eigenlijk. Waarom ben ik zo

Ik ga morgen een tentamen voor de duizendste keer herkansen en heb daarna hopelijk m’n bachelor. Poep echt in m’n broek en heb geen nagels meer over :sob:

5 likes

Heel erg veel succes :four_leaf_clover: ik ga voor je duimen.

1 like

Zo’n zin in chips maar geen naturel meer in huis en in paprika zit schijnbaar lactose??? wie verzint dat :cry:

Succes!!

1 like

Veel succes! :muscle:
Zal voor je duimen!

1 like

You can do it! Hoe laat heb je tentamen? Zit morgen in de auto naar huis dus tijd om te duimen!

1 like

@FrozenFlame @littlelamb @anon94840299 @WhereTheLightIs bedankt allemaal, zo lief! Ik heb ‘m om 9u!

3 likes