Wat je even kwijt wilt #6

Ik ben het ook weer aan het kijken, inderdaad nog steeds zo leuk. En echt een perfecte serie om uren achter elkaar te kijken vind ik haha. Omdat je niet zo super goed hoeft op te letten

1 like

Dankjewel!!

1 like

Ik kwam er net achter dat onze kraan lekt, dus ik in paniek naar m’n huisgenoot appen (nadat ik op z’n deur geklopt had), zegt 'ie doodleuk dat die kraan eigenlijk altijd lekt als hij aan is. Omdat het niet goed op de leidingen past ofzo? Heb ik in een jaar blijkbaar nooit gemerkt… Moet morgen de huisbaas even contacten of die hem weer beter vast kan zetten, want blijkbaar kan dat wel.

1 like

Ik zit me altijd zo te ergeren aan mensen die heel het college zitten te verstoren met hun driftige getyp, omdat ze zo graag heel de PowerPoint willen overtypen waar net over gezegd is dat die gewoon online komt, doe gewoon niet haha.

6 likes

Pff dat is echt veel geld. Dan kun je nog beter particulier huren denk ik. Heb je nog andere opties?

Waarom ben ik niet zo. Inhaleer een pak koekjes met drie seconden en kan dan nog door met een zak chips.

4 likes

Ik ben vandaag zoooo dom geweest, mijn vriend zei ook echt heel droog ā€˜nou deze kan weer op het lijstje musa-acties hoor’.

Moest naar het ziekenhuis voor onderzoeken, daar zag ik zwaar tegenop dus mijn vriend had vrij genomen zodat hij met me mee kon. Dus ik daar mezelf aanmelden bij zo’n zuil, kwam er een leeg kaartje uit. Terwijl er normaal gesproken op staat waar je precies moet zijn etc. Nou dus ik gevraagd aan een medewerker daar en die gaf aan ja loop anders even naar de afdeling waar je moer zijn, dan kunnen ze je daar via de computer wel aanmelden. Dus wij lopen, zegt mijn vriend ā€˜je hebt toch die brief bij waar de afspraak op staat? Pak die eens’, nou ik die brief pakken en zie ik op de voorkant staan ā€˜donderdag 13 september’. Stonden we dus een week te vroeg in het ziekenhuis :worried: was gewoon zo zenuwachtig voor die afspraak en vorige week zei die medewerker nou dan plannen we hem in voor volgende week, dus ik heb gewoon niet eens meer gekeken naar de brief die zij printte en meegaf.

13 likes

Dat is echt al een jaar of 3 zo en vaak nog zo’n bruine of zwarte cowboysbag die ze meesleuren in hun fietskrat van hun zwarte omafiets.

Doet het Stel hier je persoonlijk vraag topic bij jullie ook kut? Hij wil steeds niet laden, en als hij dan wel laadt, begint hij helemaal bovenaan en kan ik niet naar de nieuwste post scrollen

9 likes

Ah nee :frowning: alvast sterkte voor volgende week <3

Yes hier ook :frowning:

Hmm balen, als je eenmaal op jezelf woont is het heel rot om weer terug te moeten. En anderhalf uur reistijd is ook niks :frowning:

Ja bij mij ook helaas

Ik heb een rotdag vandaag.
Klas was druk en moe, erg moe. Nog een lang gesprek gehad tot half 5. Toen laat thuis (half 7)
Gezeur over het eten.

Foute mail gehad, weer dingen moeten herstellen. En nu te moe voor expeditie robinson.

Klas is moe, juf ook.

Nog problemen met een vriendin (niet met haar, maar zij heeft problemen zeg maar).
Gewoon te veel.

En ik voel me gewoon ook niet fijn,heb het benauwd en veel arm en nekpijn :frowning:

Again. En ik wil niet klagen, want dit is al miljoen keer beter dan vorig jaar, maar toch zou ik willen dat het vandaag beter was.

1 like

Wat een gezeur van mij… ik kan niet eens het forum bijhouden en loop het wel vol te spammen met mn geklaag.

Ik ga maar gewoon naar bed

Weet je, soms helpt klagen gewoon. Dan heb je het van je afgeschreven en kun je relativeren: morgen weer een nieuwe dag. En het onderwijs kan echt zo leuk zijn maar ook zo vermoeiend. Ervaar ik zelf ook zo.
Dadelijk/zo maar lekker slapen, hopelijk heb je een goede nacht.

5 likes

Erg benieuwd wat de dokter morgen zegt over fibromyalgie.

Dankjewel lieve @boemboem en @Candace
Jullir hebben ook gelijk. En het schrijven hier heeft wel geholpen al.
Morgen idd weer een nieuwe dag, heb ik ook tegen de klas gezegd en ook dat ze keihard werken en super hun best doen dus dat we morgenmiddag wat leuks gaan doen.
Komt wel goed weer.

:heart::heart: vooor @monkeyslut

7 likes

Ik denk dat ik hier een nieuw account aanmaak omdat ik mijn username zat ben. Ik zal gewoon dezelfde avatar gebruiken.

En gewoon tijdelijk iets voor jezelf huren? of een studio van iemand die in het buitenland is ofzo?