Wat je even kwijt wilt #6

@Eddie beterschap! Hopelijk kan je snel naar huis

1 like

denk aan je <3

1 like

Heel veel succes!!!

Bij mijn studentenhuisvesting zijn ze daar niet al te streng op, als je aangeeft wat de reden is dat je langer wil blijven en dat je met een paar maanden er wel uit kan zijn ze wel coulant. Dus zou dat zeker proberen!
Een vriendin van me had zelfs nog een keer uitstel ivm met uitstel oplevering nieuwbouw en dat was ook geen probleem.

2 likes

Oh nee… balen zeg!! Sterkte!

1 like

Beterschap!

1 like

Hahaha ja dat mannetje kreeg hem met veel kracht dus wel open!!! Heeft me wel 24 euro gekost :see_no_evil: :cry: maar nu kan ik vannacht tenminste slapen als een roosje!!! :blush:

6 likes

Heel veel beterschap! :hibiscus:

1 like

Oh nee, niet leuk! Veel beterschap! :hibiscus:

1 like

Haha ik moet opeens lachen om dat mannen die in je huis komen om iets te fixen altijd ā€˜mannetjes’ genoemd worden, alsof het een soort kleine opdondertjes zijn.
(en chill dat ie het weer doet ofc!)

15 likes

Bleh wat naar, beterschap en sterkte!! Hopelijk knap je snel op!

1 like

Haha ja dit was ook echt wel een ā€˜mannetje’ eigenlijk, niet zo heel groot en een babyface en mijn leeftijd (28) :grinning: maar hij was heel vriendelijk! En ben ook blij dat hij m’n rookmelder heeft gefixt, want werd toch stilaan gek van die biepjes elke 2 minuten :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik haat die reclame met die enge non die de hele tijd voorbij komt op tv

1 like

Ahh beterschap en sterkte daar! Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je. Misschien niet leuk om te blijven, maar ze houden je niet voor niks en als je je slechter gaat voelen zit je wel op het juiste adres.

2 likes

Hahaha precies dat voel ik dus ook nu. Gelukkig weet ik dat ik mezelf duizendmaal gelukkiger kan en mag prijzen met mijn vriend maar toch.

Lig nu ook lekker dronken in zijn bed terwijl hij nog hier heen moet komen en heb vanavond een fijn telefoongesprek met een vriendinnetje gehad dus voel me wel iets beter.

1 like

Mijn plan vanavond was:

• Sporten
  • Douchen
  • Expeditie Robinson kijken
  • Vroeg naar bed

In plaats daarvan ben ik:

• Na het eten op de bank in slaap gevallen en nu net wakker geworden

:mad: nu dus ff beslissen of ik alsnog die dingen ga doen of gewoon naar bed ga. Why am I like this

3 likes

Ik kan geen RTL account aanmaken want die site doet het niet op mn laptop en nu kan ik robinson en topmodel allebei niet terugkijken :japanese_ogre:

Hmm, Ik zou 2/4 doen: douchen en slapen

Morgen weer een dag

1 like

Heyy ik had dit van de week ook maar via de app lukte het wel.

1 like

Laten centrifugeren geloof ik. Mijn wasmachine heeft daar in ieder geval een knop voor

App even terug dan :wink: of is t al gelukt?