Haha ik begrijp het ook gewoon echt niet
Hmm gewoon even in de gaten houden dan en anders naar de dierenarts.
Kan iemand helpen? Ik heb een factuur ontvangen van een zorginstelling met daarin een X bedrag met de beschrijving: eigen risico. Maar eigen risico betaal je toch altijd aan de zorgverzekering? Of soms ook rechtstreeks aan een zorginstelling? Er staat een vervaldatum op de brief, maar niet: maak over naar bankrekening blabla. Als niemand het weet bel ik de zorginstelling morgen op, maar het is vandaag de vervaldatum
Haha het peloton Nijmegen = like is weer paraat hoor @monkeyslut @anon44204370 @anon39978576
Ik heb 1,5 jaar lang 5:00 de trein gepakt. Mega zuur omdat je echt geen leven meer hebt ‘s avonds. Maar ik vond het sochtends in de trein zitten echt niet erg, omdat er helemaal niemand is en je nog even een half uurtje kan door snoozen/‘make-uppen/ontbijten/koffie drinken/YouTube kijken.
Ik woon al een paar jaar in Arnhem en ik vind het wel een gezellige stad. Een tijdje in Presikhaaf gewoond maar daar ben ik na een tijdje weg gegaan omdat ik het niet zo’n fijne wijk vond, veel geluidsoverlast etc. En te ver van het centrum naar mijn mening. Spijkerkwartier vind ik een leuke wijk, vooral als je wat dichter naar de Johan de Wittlaan gaat. Hoogkamp is ook mooi, heb je wat meer natuur en zit je vlakbij het bos. Vooral in Geitenkamp wonen wat meer tokkies, Klarendal vind ik reuze meevallen.
Ik ben kapot maar heb mijn eerste stagedag overleefd en het was leuk. En als ik zo thuis ben heb ik heel veel om bij te lezen.
Zó lekker gesport en een nieuw PR gehaald
Ik heb vandaag echt zo’n goede positieve dag. Echt superveel geregeld vanochtend van rekeningen betalen, tot afspraken maken bij de huisarts, medicijnen opgehaald, huishoudelijke benodigdheden gekocht, boodschappen gedaan, trappenhuis gestofzuigd en gedweild en lang aan mijn thesis gewerkt! (Zo gek hoe dat werkt hoe je soms dagenlang in limobland verkeert voordat je alles plots kan afwerken)
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract waarschijnlijk niet wordt verlengd. Ik baal als een stekker. Vooral vanwege de manier waarop het ging. Aan de andere kant; ik heb nog wel een paar maanden om iets anders te zoeken.
Ja beetje té goed… denk erover om weer paar maandjes thuis te gaan wonen zodat ik goed kan sparen. En bij jou?
YAy! Goed om te horen
Ik werk 4 dagen per week en wil weer 2 avonden per week gaan sporten voor betere conditie en paar kilos eraf. Alleen blijkbaar niet graag genoeg want ik krijg mijn maat 42 echt niet van de bank afgesleept als ik thuis ben van mijn werk. Iemand nog motivatietips
Mehhh ik ben vannamiddag gevallen met de fiets, voor het eerst sinds ik in deze stad woon (eind deze maand een jaar). Het moest er eens van komen want iedereen die ik hier ken en met de fiets rijdt, is al wel eens gevallen, maar ik hoopte het toch nog wat langer te kunnen uitstellen het was helemaal niet zo hard maar ik geraakte helemaal in paniek omdat er een tram achter me aan kwam en ik lag op de tramsporen
maar de tram kon gewoon stoppen en wachtte geduldig tot ik recht was gekomen. Maar toch wel eng en niet fijn
Weet er iemand een plek waar je kunt dineren in Amsterdam waar het niet al te druk is en een beetje prikkelloos? Ik ga binnenkort uit eten maar door omstandigheden kan iemand met wie ik ga niet al te veel prikkels verdragen.
Direct door van je werk? Of anders op de dagen dat je niet werkt? Of als het mogelijk is lopend of op de fiets naar je werk gaan?
Oeh vervelend. Heb je je pijn gedaan?
En waar woon jij dat iedereen die je kent wel eens gevallen is met de fiets in die stad? Hebben ze hele gladde wegen ofzo? Haha
Vandaag echt een fijne dag gehad. De resultaten op m’n werk waren echt goed. Ik was een beetje nerveus. Verder vond m’n vriend de gebakken aardappeltjes lekker (hij is nogal kritisch met gebakken aardappelen) ik vind het zelfs niet erg om zo de badkamer te moeten poetsen
Mijn ellebogen doen nog wat pijn, maar verder viel het gelukkig mee!
En ik woon in Gent en hier zijn tramsporen! Alhoewel ik wel niet direct tussen de tramsporen ben geraakt had het wel iets te maken met een tram die ik voorbij had gestoken enzo, moeilijk om uit te leggen maar denk dus dat de meeste mensen wel echt vallen doordat ze in de tramsporen geraken met hun wiel. In de stad waar ik vandaan kom is er geen tram, dus ik was sowieso al altijd heel voorzichtig met tramsporen. Alleen de laatste tijd dacht ik: ik kan het wel!!! Niet dus
Ik wil een bak ‘gezonde’ b&j halen maar ik heb geen vriezer dus dan moet die bak in één keer op :s