Wat je even kwijt wilt #6

Hahaha ja in mijn ah alleen die grote. Mweh ik ga het niet doen want ik wil weer wat afvallen en dan moet ik geen 500 kcal ijs eten natuurlijk

Ga er even over denken. Sowieso misschien handig om dan vroeg te gaan, of laat, zodat er minder mensen zijn?

Ja zat ik ook al aan te denken! Bijkomend probleem is dat we op een vrijdag hebben afgesproken

Koop gewoon zon klein bakje haha even veel calorien

Eeh tja daar hebben we afgesproken. En Amsterdam is inderdaad één grote prikkel. Een paar wonen in Amsterdam en heb net al voorgesteld dat als iemand zijn/haar keuken en eettafel ter beschikking wil stellen, ik wel een paar uurtje wil kokkerellen in de keuken. Is denk ik nog de beste optie

2 likes

<3

Thuis koken lijkt me het beste idd, maar ik heb eens gegeten bij canvas (volkshotel) en daar was de ambiance heel rustig, wat donkerder en sowieso vrij rustig voor een zaterdagavond

1 like

Ben zo moe :frowning: kan ik al naar bed?

1 like

Lijkt mij het beste idee! Want prikkelloos op een vrijdag in Amsterdam gaat hem niet worden denk ik.

1 like

lol ik kom er net achter dat ik opeens in Alkmaar een periode school heb? Voor een kutminor die ik verplicht moet volgen. Ik heb er zin an!

Ja, ik had het niet verwacht en schrok er nog best wel van. Maar, gelukkig gaat het goed met de economie dus dat moet wel goed komen.

Ja, ik ga zo ook al, doe maar met me mee haha!

1 like

Ik had 2 weken geleden m’n haar laten knippen tijdens een training van een vriendin. Was dus gratis, maar viel meeeega veel korter uit dan ik had gedacht en gehoopt. De bovenkant is echt heel erg kort geknipt (door lagen die ze erin wilde knippen) en de achterkant hangt gewoon nog op m’n schouders. Nu heb ik weken gestruggled met die bovenkant, zoveel mogelijk verstoppen etc, maar nu heb ik een manier gevonden waarop ik m’n haar dus echt best wel leuk vind zitten en deze lengte ook best wel mooi vind. Ben echt ff blij!

Doe het nu steeds op deze manier:

54 likes

Is stap drie gewoon die drie “staartjes” bij elkaar in een nieuwe staart?
Ziet er leuk uit! Ga het morgen ook proberen.

http://magikalnaarbed.bsmedes.nl

Van deze website mag het nog niet :joy: maar duik lekker jullie bed in zou ik zeggen (ook @Lentex) blijkbaar is het nodig en slapen is geweldig <3

3 likes

Ik wil even kwijt dat ik, iedere keer als ik topics doorscroll, zo veel wijsheid opmerk in andermans posts. De meesten hier kunnen ook echt goed schrijven en er wordt ook super goed op spelling etc gelet. Dat vind ik dus fantastisch hahaha

16 likes

Nieuwe sportkleren

1 like

Shit ik lig er net in :frown:
:wink: waar is dit van/op gebaseerd?

Ja en dan nog een keer draaien!

1 like

Jeetje, vind ik lastig! Hoe lang is deze situatie nog? Moet je nog vaak zo vroeg opstaan en heb je nog lang deze inkomsten of gaat een van de twee snel veranderen?

Ik ben verhuisd zodat ik op de fiets kon in 20 minuten ipv in de file 1,5 uur als het mee zat (enkele reis) maar wel pas toen er geld voor was. Ik snap je situatie dus helemaal, dat je graag meer uren tijd voor jezelf wil ipv onderweg zijn, maar 60 over per maand is wel heel weinig.

Het ligt er denk ik ook aan op welke tijden je met de auto zou gaan, want je kunt je nogal verkijken op reistijd als je tussen 8 en 9 en 4 en 6 reist bijvoorbeeld, en of je over de snehlweg gaat of alleen binnendoor stukken.

1 like