Ugh, mijn oude laptop start niet meer op. Paar weken geleden werkte ie nog.
“””gezonde?”””
Wat vervelend! Hopelijk vind je snel iets anders.
130 kcal per 100 gram ipv 270
Ik vroeg net aan mijn neefje van twee: “Hoe heet ik?”
Zegt hij: “Heks.”
Samen met iemand gaan? Misschien helpt het km met iemand af te spreken, soort stok achter de deur.
Hahaha ja in mijn ah alleen die grote. Mweh ik ga het niet doen want ik wil weer wat afvallen en dan moet ik geen 500 kcal ijs eten natuurlijk
Ga er even over denken. Sowieso misschien handig om dan vroeg te gaan, of laat, zodat er minder mensen zijn?
Ja zat ik ook al aan te denken! Bijkomend probleem is dat we op een vrijdag hebben afgesproken
Koop gewoon zon klein bakje haha even veel calorien
Eeh tja daar hebben we afgesproken. En Amsterdam is inderdaad één grote prikkel. Een paar wonen in Amsterdam en heb net al voorgesteld dat als iemand zijn/haar keuken en eettafel ter beschikking wil stellen, ik wel een paar uurtje wil kokkerellen in de keuken. Is denk ik nog de beste optie
<3
Thuis koken lijkt me het beste idd, maar ik heb eens gegeten bij canvas (volkshotel) en daar was de ambiance heel rustig, wat donkerder en sowieso vrij rustig voor een zaterdagavond
Ben zo moe kan ik al naar bed?
Lijkt mij het beste idee! Want prikkelloos op een vrijdag in Amsterdam gaat hem niet worden denk ik.
lol ik kom er net achter dat ik opeens in Alkmaar een periode school heb? Voor een kutminor die ik verplicht moet volgen. Ik heb er zin an!
Ja, ik had het niet verwacht en schrok er nog best wel van. Maar, gelukkig gaat het goed met de economie dus dat moet wel goed komen.
Ja, ik ga zo ook al, doe maar met me mee haha!
Ik had 2 weken geleden m’n haar laten knippen tijdens een training van een vriendin. Was dus gratis, maar viel meeeega veel korter uit dan ik had gedacht en gehoopt. De bovenkant is echt heel erg kort geknipt (door lagen die ze erin wilde knippen) en de achterkant hangt gewoon nog op m’n schouders. Nu heb ik weken gestruggled met die bovenkant, zoveel mogelijk verstoppen etc, maar nu heb ik een manier gevonden waarop ik m’n haar dus echt best wel leuk vind zitten en deze lengte ook best wel mooi vind. Ben echt ff blij!
Doe het nu steeds op deze manier:
Is stap drie gewoon die drie “staartjes” bij elkaar in een nieuwe staart?
Ziet er leuk uit! Ga het morgen ook proberen.