Hier heb je niets aan maar ik heb vorig jaar pecies hetzelfde gehad. De tweede lezer vond het ook onvoldoende.
Succes met aanpassen. Als je de feedback verwerkt gaat het vast goed komen!
Ahhw leuk! Zal ik doen.
Bah, niet leuk. Verheug jezelf op de perenijsjes erna! Sterkte!
Laat ik allereerst maar even zeggen dat dit mijn eigen persoonlijke reactie is en niet vanuit de moderators/admins. Het is een forum met inmiddels meer dan 1500 leden. Zoveel mensen, zoveel meningen en opvattingen. En ja, er zijn wel eens mensen die onnodig fel reageren maar daar staat ongetwijfeld tegenover dat er ook mensen zijn die onnodig snel op hun teentjes getrapt zijn.
Ik zou het dan niet helemaal fair vinden om enkel die eerste groep alleen aan te spreken op wat ze zeggen en voor de laatste groep op je tenen te moeten lopen om de âsfeer goed te houdenâ. Ik zeg niet dat jij dat nu zegt maar dat lijk ik wel vaker op te maken uit posts over de sfeer.
Anyway, dit soort dingen voorkom je naar mijn mening niet, op een openbaar forum. Dat mensen stoppen omdat ze zich ergens niet prettig voelen. Je kunt het nooit helemaal goed doen met zoveel mensen.
Oh ik ga niet naar Nimma en mn vriendinnen wisselen ook steeds haha dus kan het ook niet echt voor je vragen sorry. Misschien weet @monkeyslut iets?
Ga ik zeggen dat ik me aangevallen voel? Nee. Oeps toch al gedaan. Nee ik snap het wel. Lang niet iedereen kan/wil/is in staat om daar goed mee om te gaan inderdaad. Ik denk zelf hetzelfde als dit jongetje (maar heb dan zelf ook ASS) en ik houd ervan. Ik vind het oprecht een domme vraag⊠niet van jou, maar in het algemeen. In mijn leven, laat ik het bij mezelf houden, gaat nooit ĂĄlles goed. Dus dan vind ik het een zinloze vraag maar goed met âhoe voel je jeâ of âhoe gaat hetâ kan ik ook nietsâŠ
Ja okĂ© maar het is gewoon een normale vraag. Een informerende vraag. En je kunt er dus inderdaad ook ontkennend op antwoorden: nee niet alles goed, heb een verstopte neus en mân oma ligt in het ziekenhuis.
(bijvoorbeeld)
Ik heb net voor het eerst in mijn leven niet gevraagd of ik kon pinnen bij een pinkassa. So proud!!
Ghosthug <3
Ik zit er even doorheen
Ik vraag mij altijd af als mensen zeggen dat ze stoppen met het forum ook echt weg zijn of nog meelezen of zelfs een ander account aanmaken
ïž
Zo dadelijk Papa Johnâs eten. Fucking awesome haha
Kunnen wij je helpen?
The Color (thecolorisyou op insta) en voor de rest is het vrij bagger volgens mij⊠die in Make My Day zit schijnt ook nog wel goed te zijn.
Met mij misschien??
Haha vandaag appte iemand mij na een redelijk lange tijd
Heey alles goed?
En toen heb ik: nee en met jou? Geantwoord haha bad ass toch
@anon44204370 die Cuba de Rosa of whatever is ook wel oké en wel wat voordeliger. Alleen nogal rockabilly vibes en ik haat rockabilly. Haat sowieso bijna alles, maar dat terzijde
Volgens mij heb ik binnenkort seks met mijn ex. Wat ben ik toch een wijs meisje. :â)