Wat je even kwijt wilt #6

Mijn vriend bestelt er wel eens, vind t heel fijn!

2 likes

Neh fok primark trouwens, heb vandaag mijn milieubewuste trui aan dus ga die sporttop ergens anders vandaan halen (wel echt nodig)

1 like

Wow ja nu je het zegt komt het weer terug bij mij. Ik deed dit nooit want kon het niet zo goed haha

5 likes

Klinkt goed allemaal.
Ik zag al dat ze voornamelijk veel basic kleding hebben dus ik denk dat ik wel wat fijne werkkleding ga vinden daar.

1 like

Herkenbaar!

Eens. Op het egf durfde ik vaak iets niet te posten met het idee van mensen gaan mijn reactie totaal uit het verband trekken of iets zoeken om te zeuren. Hier heb ik dat gevoel totaal niet en zelfs als ik iets post waar ik een tegen reactie op kan verwachten krijg ik een respectvolle reactie terug. Op het egf was je dan al helemaal de grond in getrapt.

12 likes

bluh, moet straks nog een paar uurtjes gaan werken maar ben al volledig in chill-modus.

Ik denk vooral dat er op EGF al een soort gevestigde orde was na al die jaren. Hier zitten wat meer nieuwe mensen en laten mensen die op EGF niet veel postten meer van zich horen. Dan worden alle onderlinge relaties enzo weer opnieuw uitgevonden. Ik ben zelf geneigd om leden of posts die ik een beetje irritant vind gewoon links te laten liggen maar kan me ook goed voorstellen waarom mensen wel reageren om dingen die ze vervelend of zorgwekkend vinden. Daar is het ook gewoon een forum voor toch?

4 likes

Ik heb net mijn kledingkast uitgezocht en nu is die dus lekker opgeruimd enzo, maar nu is de rest van mijn huis een zootje en ik heb geen zin om dat op te ruimen maar kan niet tegen troep. Wordt echt weer tijd dat ik weer ga werkenā€¦

4 likes

Volgens mij word ik ziek :roll_eyes:
Al een paar dagen last van mā€™n maag en darmen en vandaag super misselijk en krijg geen eten door mā€™n keel
Precies in mā€™n laatste week vakantie

1 like

Ohh wat leuk hahah! Ik ken jou naam ook nog wel!

In de meeste gevallen (70% volgens mij) gaat donatie via bloed. En als het via beenmerg gaat is het ook maar een kleine, simpele ingreep, ik las dat de ingreep zelf meestal maar 10 minuutjes duurt! Dit hield mij ook eerst tegen omdat het me zo eng leek, maar toen ik dit wist heb ik de stap toch maar gezet.

2 likes

Ik zag net chocolade pepernoten liggen in de kruidvat, zo lekker maar ik kom elk jaar vijf kilo aan van die dingen :no_mouth:

7 likes

Oh mijn god mijn ergste werkgerelateerde angst is vandaag uitgekomen. Ik zei mevrouw maar het was een meneerā€¦ Het ergste is nog wel dat ik daarna bij de klantgegevens een memo zag ā€œlet op, klinkt als mevrouw maar is meneer!ā€ :sob::sob:

27 likes

Jaa kan gebeuren idd! Hij reageerde ook niet boos ofzo, klonk alsof het idd vaker gebeurt mja ik vond het echt lullig

Ik moet mijn benen epileren, en wel nu, want ik ben een yeti.

Uitstelgedrag.

2 likes

Ik had een mannelijke collega met een vrij hoge stem die al-tijd als vrouw werd gezien aan de telefoon! Hij had verder een naam die volgens mij echt niet bij vrouwen voorkomt, klassieke mannennaam. Hoe vaak ik hem wel niet aan het eind van een gesprek de telefoon hoorde ophangen en ā€˜fijne dag ME-NEERā€™ hoorde brommenā€¦

2 likes

Ah mijn hart breekt hiervan, zo sneu!

Als iemand interesse heeft in een NS dagretour