Nouuu dat ligt er aan wie de vraag stelt! En sociale normen verschillen ook per sociale subgroep natuurlijk. In elk geval ik vroeg het hier omdat ik opzoek was naar interactie. Die heb ik dus soort van wel gekregen maar niet echt inhoudelijk maar meer óver het stellen van een vraag haha. Hoe kan het ook anders op FF
Ik heb zelf super lang aan de kassa gewerkt en ik vond het noooit vervelend of raar als mensen dat vroegen. Ik vraag het zelf ook altijd omdat de carrière dan toch vaak het pin knopje moet indrukken op de kassa en dan wil ik gewoon laten weten dat ik wil pinnen. Vond het altijd kut als mensen bromden “pinnen”. Vond ik ook niet aardig. Dus oprechte vraag aan iedereen, wat zeg je dan als je wilt pinnen bij de kassa? “Pinnen graag”? Of iets anders?
Ik hou mijn pasje op en zeg: “met de pin alsjeblieft”
Ik zeg altijd “pinnen alsjeblieft!”
Bestaan er eigenlijk mensen die net als ik een hekel hebben aan avondeten? Ik eet niet graag warm en als ik alleen moet eten sla ik het diner eigenlijk altijd over
hierin mogen OMG reacties. Ik haat brood juist en at het liefste 3x per dag warm, maar dan zou ik NOG dikker zijn
Ik hou van alle gangen
Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Ik heb zo een 3 a 4 keer per jaar een fikse keelontsteking. Dan krijg ik een 5 daagse kuur. Maar ik heb altijd last van m’n keel, en ook altijd van die amandelstenen. Maar m’n huisarts stuurt me maar niet door.
Omg dit zeg ik ook zo vaak en dan hoor ik mezelf ook nog eens vaak zeggen “oh maar dit is een pinkassa he?! HAHA” en dan moet de cassière awkward met me mee lachen
@floreales ik zeg “Mag ik pinnen?”
Ja precies, deze situatie heb ik dus eindelijk een keer voorkomen
Pinnen! Pinnen in mijn hart pinnen in mijn ziel ik wil pinnen! Pinnen is de droom die ik samen met jou wil beginnen, ik wil pinnen.
Sorry. Ik verveel me
Ik vind koken voor mijzelf alleen echt het meest treurige wat er bestaat. Maar ik hou ook niet van koken en helemaal niet als ik het alleen moet opeten
Dat snap ik. Sociale interactie is fijn en als dat het doel is met die vraag dan ‘volstaat’ ie in zekere zin ook.
Ik kan Seneca en ‘mijd de massa’ en weet ik het erbij halen en een filosofische discussie gaan beginnen over ‘maar waarom is een vraag “normaal” als de meerderheid van de mensen dat (zou) vinden/vindt)?’ Want dat lijkt me niet een steekhoudend argument om iets ‘normaal’ te noemen. Als de meerderheid van de mensen toegeeft meerdere winkelovervallen in zijn/haar leven gedaan te hebben, gaan we dat dan ook normaal vinden?
Maar goed. Reageer vooral niet. Want het was als social talk opstartertje bedoeld, en ik pak het veel te hoog op. Maar goed, het doet nou eenmaal iets met me.
Om op je vraag te reageren ‘nee niet alles goed, maar er gaan ook dingen wel goed en daar ben ik blij mee ’
Hahaha ja van mij mag je omg’en hoor.
Ik eet heel graag maaltijdsalades maar ik merk dat ik steeds vaker buikpijn krijg van de dressings enzo die erbij zitten, dus als ik zelfs dat niet meer kan eten dan eet ik maar liever niks hahha
God ik heb weer een fucking autorij avontuur achter de rug, nog steeds hartkloppingen.
Ik had zo’n auto gehuurd van Greenwheels (gedeelde auto) want moest met de kat naar de dierenarts. Die auto moet je tanken alstie onder een kwart vol komt. Niet betalen met je eigen pinpas maar met die van Greenwheels die je haalt uit een speciaal machientje. Op die pinpas zit alleen een extra chip zodat het machientje de pinpas herkent en daardoor istie verdikt.
Dus ik ging tanken met die pas bij een onbemand station, krijg die pinpas er wel in maar met geen mogelijkheid uit!! 10 min aan dat ding staan trekken, geen beweging en dan sta ik daar lekker op Rotterdam zuid. Zweet in mn handen, hele rij auto’s achter me. Komt een man bij helpen, hem lukt het ook niet. Ik via de intercom bellen naar de beheerder: ja mevrouwtje kenne we niks aan doen vanaf hier, ik maak een melding. Wilden niet langs komen. Ik bellen met Greenwheels en kreeg daar gelukkig superlieve man aan de lijn die zegt: ach meissie vervelend joh, ja overkomt meerderen. Rijd maar maar huis want je bent er bijna en ik ga wel kijken wat ik kan regelen.
Ondertussen zat ik natuurlijk ook nog met die kat in de auto.
Nou ik wegracen, ook wetende dat ik een van die pompen onklaar heb gemaakt voor andere mensen. Motor slaat twee keer af, mensen tuuteren, ik snijd door alle stress ook nog perongeluk iemand af. JEZUS!!
Gelukkig is er niks met mn kat.
Haha mijn ex. Oké denk dat het wel doorgaat haha.
Heerlijk onze gesprekken soms. Lach me helemaal dubbel hier.
Ja!! Zo’n gekke dop had deze auto inderdaad ook nog eens
Ik geloof je want ik koop die dingen (niet voor iphone) gewoon op eBay nz.
Broodjes of stokbrood is ook prima avondeten (3x raden wat ik vanavond op heb)
Ik ben donor voor als ze me nodig hebben. Sowieso is de kans een op een miljoen ofzo dat je wordt opgeroepen in je leven. En je krijgt dan medicijnen waardoor je lichaam zoveel stamcellen gaat aanmaken dat ze in je bloed komen. Je gaat je daar wel zwak en een beetje grieperig van voelen, maar hey small price to pay vind ik.