Ik ga over een half uur naar bed. Ben zo dood gewoon. Al die stuiterende brugklas mentor leerlingen om me heen gehad vandaag
Weer terug in het aanbod haha Bij interesse pb maar!
Like voor de herkenbaarheid (mijne zijn de helft jonger, maar stuiteren ook hahahaha)
Slaap lekker <3
Greenwheels mensen zijn altijd superlief in mijn ervaring. Kopje voor je kat!
Jaaaaa superirritant. Maar als je het negeert dan gaat het met een weekje weer weg haha
âWil ik graag pinnen â. Een beetje een rare zin eigenlijk haha
Dat zeg ik nu ik erover nadenk ook heel vaak. Als de cassiĂšre zegt joh dat is dan 28,36, zeg ik â(dat) wil ik graag pinnenâ haha
Oh misschien dat ik 't daardoor al even niet gezien had! Of de chat was dood, kan ook Ik zag bij de instellingen niet dat je de meldingen van de chat (ofwel dat bolletje) kon laten, maar wel dat je de chat in zân geheel kon uitschakelen! Dus nu is ook die toeter weg
Ja joh, noem je dochter Glitter
#sayyestotthedress
Die is op vakantie
Zo er is 3 km van mn haar af. Alleen mn krullen moeten nog uitzakken ik lijk nu een beetje op Anne Frank.
Ik was net de kamer van mn huisgenoot aan het opruimen met zijn toestemming. Toen pakte ik een papier en ik vroeg âwil je dit houden?â En toen werd hij een beetje boos omdat het privĂ© was. Maar ik voel me nu super stom
Hahaha jaa mn puntjes waren zo dun echt sneu gewoon. Kapper heeft 3x gevraagd of het echt eraf mocht. Ja haal het weg meid
@anon44204370 ik ben de laatste 2 keer naar coef geweest, was er wel tevreden over. Bij het maken van de afspraak kun je aangeven bij wie je wilt. Op de website kun je ieders âspecialiteitâ lezen. Ik heb trouwens geen ervaring met kleuren.
Neee ik ben vervloekt, mijn toeter is terug
Hoe zet ik die uit?
Hahaha ik vind je gelijk hebben hoor! Dan maar deze vraag: hoe gaat het met je?
Naar instellingen - voorkeuren - interface - babble - disable chat completely!
Fijn, dank je
haha mijn tandarts doet dit dus ook altijd, en het is serieus nog nooit in me opgekomen dat ie dat gewoon bij het dossier typt! Mijn ouders en ik zijn ook altijd helemaal verbaasd âwow ongelofelijk wat die man allemaal onthoudtâ haha jezus ik voel me zo dom nu