Is er aan manier hoe ik ervoor kan zorgen dat ik dat blauwe bolletje niet te zien krijgt als er nieuwe berichten in de chat zijn? Ik vind het irritant om dan eerst naar dat chatkanaal te klikken steeds om het te laten verdwijnen. @Lula @Nescio
Dat eerste is, denk ik, forum-eigen. Iedereen wil zich laten horen, of dat nou positief of negatief is. Je kunt niet verwachten dat als iemand ergens op wordt aangesproken dat de rest dan automatisch zijn mond houdt. Ook al zou dat soms handiger zijn.
Verder denken we er zo te zien hetzelfde over. Zoals ik op EGF ook al regelmatig zei: men zou er goed aan doen om dit forum af en toe niet zo serieus te nemen.
Ik heb dat niet meer, die blauwe bol bij de toeter?
Dat moment dat je denkt ‘omg mijn kamer ruikt super lekker’ en dat je al een kwartier lang nadenkt hmm hoe kan dat? En dan ineens beseft dat je je nieuwe geurkaars aan hebt staan en dat het dus een succes is.
Ik had dat ook een poos niet gehad, maar nu wel weer en vorige week ofzo ook steeds
Bij je instellingen.
haha en dat wij ons vervolgens afvragen, welke geurkaars is dat dan?
Jij rebel
Vanille van de Primark.
Wat fijn dat je plekje dan nu bevalt!! Dat is zo belangrijk, maakt thuiskomen een stuk fijner. Gegund!
Ik vroeg het me ook af haha! Heb net geïnspireerd door jou ook een geurkaars aangestoken, weet alleen niet meer hoe deze ruikt omdat het zo lang geleden is dat ik m aan heb gehad haha
Ik ga over een half uur naar bed. Ben zo dood gewoon. Al die stuiterende brugklas mentor leerlingen om me heen gehad vandaag
Weer terug in het aanbod haha Bij interesse pb maar!
Like voor de herkenbaarheid (mijne zijn de helft jonger, maar stuiteren ook hahahaha)
Slaap lekker <3
Greenwheels mensen zijn altijd superlief in mijn ervaring. Kopje voor je kat!
Jaaaaa superirritant. Maar als je het negeert dan gaat het met een weekje weer weg haha
“Wil ik graag pinnen “. Een beetje een rare zin eigenlijk haha
Dat zeg ik nu ik erover nadenk ook heel vaak. Als de cassière zegt joh dat is dan 28,36, zeg ik “(dat) wil ik graag pinnen” haha
Oh misschien dat ik 't daardoor al even niet gezien had! Of de chat was dood, kan ook Ik zag bij de instellingen niet dat je de meldingen van de chat (ofwel dat bolletje) kon laten, maar wel dat je de chat in z’n geheel kon uitschakelen! Dus nu is ook die toeter weg
Ja joh, noem je dochter Glitter
#sayyestotthedress