Leuk je haar @anon39978576!! Vond je het niet eng haha? Ziet er wel gezond en vol uit nušš¼
Waar kan je mooie, grote, warme plaids vinden? Ik zoek me helemaal suf, maar alles is zeg maar maatje theedoek, of zoān dun ding dat ik daar niet gelukkig van word op koude avonden.
Heb je al gekeken bij tuincentra, dille en kamille, sissy boy?
Thanks Sissyboy had ik nog niet gehad!
Haha nee ik heb vaker zon moment dat het er allemaal af moet haha. Het voelt nu ook een stuk gezonder. Alleen toch zelf even krullen ze heeft het iets te strak gekrult en ik wil het meer zo beachy.
Ingabritta van IKEA is fijn en lekker warm!
Ik probeer al een tijdje om mijn gewicht los te laten en dus op gevoel te eten. Zegt vandaag een collega: wat zie je er goed uit, wat voller in je gezicht!
Echt vreselijk om te horen vond ik het ik kan alleen maar denken: shit ik moet misschien toch weer afvallen
En dat terwijl ik gisteren nog zo tevreden was met hoe het gaat.
Mensen moeten echt kappen met dit soort opmerkingen.
Denk ga ook eens zwemmenā¦
Je zou zeggen, ga niet. Maar Ajax speelt en ik denk dat mān vader gek word dus ik ga graag weg anders heb ik straks ook nog een gehoorbeschadiging
Door mijn scriptie ben ik nu echt al weken helemaal op maar als ik nu ga slapen ben ik om 4 uur weer wakker.
Helemaal mee eens. Ik ben nu 10 kilo afgevallen sinds begin dit jaar en nu wel redelijk aan de onderkant van wat ik kan hebben, maar iedereen blijft maar zeggen hoe goed ik er uit ziet. Ik word daar weer super blij van, ga weer meer sporten en meer lijnen terwijl dat niet perse het beste is wat ik nu kan doen ā¦
Vond dit ook mooi staan alleen snap wel dat je het te strak vind ja haha! Die beachwaves zijn wat vlotter! Maar misschien als je hier een nachtje op geslapen hebt, het morgenvroeg juist wel leuk zit.
Heb t benauwd
Ik wou net een powerpoint maken, wel in powerpoint online (want mijn laptop wil powerpoint niet meer openen) en ik wou wat fotoās invoegen. O.a. 1 met mijn kat. Opeens zie ik āalt text: a catā¦ā en ik klik daar op, staat er gewoon een beschrijving van die foto op?? Dat is toch fucking creepy? Ik heb het getest met andere fotoās van mijn telefoon en toen kreeg ik ook verschillende beschrijvingen zoals āa person looking at a cameraā etc⦠Dit vind ik echt raaR.
Vraag me dan stiekem af als een oud vies mannetje een naaktfoto van zichzelf zou nemen wat daar dan staat :ā)
Verschrompeld.
Ik heb daarom ook mijn tankdop niet op slot zeg maar. Teveel gedoe en gepiel. Het lukt mij ook niet. En helemaal niet als er autoās achter me staan.
Ja sissy boy heeft echt suuupermooie nu! Was er vandaag nog, hele mooie warme tinten allemaal
Hmm mijn kamer begint wel heel erg roze te worden hahaha. Straks krijg ik nooit meer een nieuw vriendje omdat hij meteen wegrent hier door alle roze troep. Oh kut misschien heeft mijn ex het daarom eigenlijk uitgemaaktā¦
Kon hij de roze en zoetigheid niet meer aan in mijn kamer.
ik heb morgen voor het eerst weer les en kijk er best tegenop, wordt denk ik een zwaar jaar met oa scriptie en voel me er nog niet helemaal klaar voor ofzo