Wat je even kwijt wilt #6

Die is op vakantie

1 like

Zo er is 3 km van mn haar af. Alleen mn krullen moeten nog uitzakken ik lijk nu een beetje op Anne Frank.

7 likes

Ik ga echt te hard hierop:

Ik moet adem vinden.

17 likes

Ik was net de kamer van mn huisgenoot aan het opruimen met zijn toestemming. Toen pakte ik een papier en ik vroeg ‘wil je dit houden?’ En toen werd hij een beetje boos omdat het privé was. Maar ik voel me nu super stom :frowning:

1 like

Hahaha jaa mn puntjes waren zo dun echt sneu gewoon. Kapper heeft 3x gevraagd of het echt eraf mocht. Ja haal het weg meid

1 like

@anon44204370 ik ben de laatste 2 keer naar coef geweest, was er wel tevreden over. Bij het maken van de afspraak kun je aangeven bij wie je wilt. Op de website kun je ieders ‘specialiteit’ lezen. Ik heb trouwens geen ervaring met kleuren.

1 like

Neee ik ben vervloekt, mijn toeter is terug :disappointed_relieved:

Hoe zet ik die uit?

Hahaha ik vind je gelijk hebben hoor! Dan maar deze vraag: hoe gaat het met je?

Naar instellingen - voorkeuren - interface - babble - disable chat completely!

3 likes

Fijn, dank je

haha mijn tandarts doet dit dus ook altijd, en het is serieus nog nooit in me opgekomen dat ie dat gewoon bij het dossier typt! Mijn ouders en ik zijn ook altijd helemaal verbaasd “wow ongelofelijk wat die man allemaal onthoudt” haha jezus ik voel me zo dom nu

5 likes

Leuk je haar @anon39978576!! Vond je het niet eng haha? Ziet er wel gezond en vol uit nu👌🏼

1 like

Waar kan je mooie, grote, warme plaids vinden? Ik zoek me helemaal suf, maar alles is zeg maar maatje theedoek, of zo’n dun ding dat ik daar niet gelukkig van word op koude avonden.

2 likes

Heb je al gekeken bij tuincentra, dille en kamille, sissy boy?

1 like

Thanks Sissyboy had ik nog niet gehad!

1 like

Haha nee ik heb vaker zon moment dat het er allemaal af moet haha. Het voelt nu ook een stuk gezonder. Alleen toch zelf even krullen ze heeft het iets te strak gekrult en ik wil het meer zo beachy.

Samenvatting

4 likes

Ingabritta van IKEA is fijn en lekker warm!

1 like

Ik probeer al een tijdje om mijn gewicht los te laten en dus op gevoel te eten. Zegt vandaag een collega: wat zie je er goed uit, wat voller in je gezicht!
Echt vreselijk om te horen vond ik het :disappointed_relieved: ik kan alleen maar denken: shit ik moet misschien toch weer afvallen :slightly_frowning_face: En dat terwijl ik gisteren nog zo tevreden was met hoe het gaat.
Mensen moeten echt kappen met dit soort opmerkingen.

1 like

Denk ga ook eens zwemmen…
Je zou zeggen, ga niet. Maar Ajax speelt en ik denk dat m’n vader gek word dus ik ga graag weg anders heb ik straks ook nog een gehoorbeschadiging

3 likes

Door mijn scriptie ben ik nu echt al weken helemaal op maar als ik nu ga slapen ben ik om 4 uur weer wakker. :frowning: