Helemaal mee eens. Ik ben nu 10 kilo afgevallen sinds begin dit jaar en nu wel redelijk aan de onderkant van wat ik kan hebben, maar iedereen blijft maar zeggen hoe goed ik er uit ziet. Ik word daar weer super blij van, ga weer meer sporten en meer lijnen terwijl dat niet perse het beste is wat ik nu kan doen …
Vond dit ook mooi staan alleen snap wel dat je het te strak vind ja haha! Die beachwaves zijn wat vlotter! Maar misschien als je hier een nachtje op geslapen hebt, het morgenvroeg juist wel leuk zit.
Heb t benauwd
Ik wou net een powerpoint maken, wel in powerpoint online (want mijn laptop wil powerpoint niet meer openen) en ik wou wat foto’s invoegen. O.a. 1 met mijn kat. Opeens zie ik ‘alt text: a cat…’ en ik klik daar op, staat er gewoon een beschrijving van die foto op?? Dat is toch fucking creepy? Ik heb het getest met andere foto’s van mijn telefoon en toen kreeg ik ook verschillende beschrijvingen zoals ‘a person looking at a camera’ etc… Dit vind ik echt raaR.
Vraag me dan stiekem af als een oud vies mannetje een naaktfoto van zichzelf zou nemen wat daar dan staat :’)
Verschrompeld.
Ik heb daarom ook mijn tankdop niet op slot zeg maar. Teveel gedoe en gepiel. Het lukt mij ook niet. En helemaal niet als er auto’s achter me staan.
Ja sissy boy heeft echt suuupermooie nu! Was er vandaag nog, hele mooie warme tinten allemaal
Hmm mijn kamer begint wel heel erg roze te worden hahaha. Straks krijg ik nooit meer een nieuw vriendje omdat hij meteen wegrent hier door alle roze troep. Oh kut misschien heeft mijn ex het daarom eigenlijk uitgemaakt…
Kon hij de roze en zoetigheid niet meer aan in mijn kamer.
ik heb morgen voor het eerst weer les en kijk er best tegenop, wordt denk ik een zwaar jaar met oa scriptie en voel me er nog niet helemaal klaar voor ofzo
Heb samen met mijn favoriete collega vandaag voor het laatst gewerkt. We hebben echt allebei zo lelijk staan huilen samen.
Van collega is ze toch wel een goede vriendin geworden.
En ik ga die ouwe van 95 missen.
Bij mij zou dit helemaal mis gaan " Heb je nog last van Gertje… ik bedoel hoest"
Dit zijn de tips
Of gertje is kwijt en je hebt een huilend kind
Waaaah waaaah Gertjeeeeh
Het zal aan mijn gegeil op Gert liggen, maar als je zegt dat Gertje door een hond is verscheurd hoor ik dat in Samson’s stem.
ja dit dus.
Ik ga echt helemaal stuk. Gertje door een hond verscheurd. Moest er ook een keer van komen had die man de bel maar moeten maken.
Ik pis in Mn broek