Wat je even kwijt wilt #6

431 online? Klopt dat wel.

Zijn er meiden die ervaring hebben met private lease?

2 likes

450 nu

Jezus dat kan niet kloppen.

1 like

En anders is dit forum een top succes.

Ik geef mijn katten vanavond een 2e kans wat betreft in mijn bed slapen. We hebben net gezellig met z’n drietjes onder de zonnenhemel gelegen dus ik hoop dat dit ook goed gaat

7 likes

Ik zou echt willen dat je kon kiezen over wat voor onderwerpen je pushmeldingen krijgt van nieuws apps. Al die berichten over sport interesseren mij niks.

1 like

Verbranden ze dan niet?:scream:

Dat kan ook!!

Nee is echt een oud ding waar al 200 jaar geen nieuwe lampen meer in zitten. Is meer gewoon lekker warm. Ik zou ze niet meenemen onder een ergoline 1600 :joy: dan verkleuren ze wel

1 like

Ah ik lig in bed en ik voel me langzaam moe worden. Heb zoveel zin om te slapen?? Haha raar🤪

@anon98052296 @Fenayi thanks voor jullie antwoord! Ik woon btw niet dicht bij de grens (maar dat weet jij wel Linus hahha)

Ik vind echt dat ik goed bezig ben door mijn kledingkast helemaal te vernieuwen. Ik heb het afgelopen jaar bijna alles vernieuwd in mijn kast en ik heb nu echt een goede set basis kleding zonder dat ik steeds allemaal dingen heb wat nergens bij past. Mis alleen nog goede basic rokjes maar die heb ik vanavond besteld oh en ik moet nog goede bh’s maar heb ik ook eind deze week. Voelt goed dit. Nu ben ik ook gewoon eerst echt niks meer nodig (betekend niet dat ik niks zal kopen hoor haha). Zelfs mijn schoenen kunnen allemaal de komende 2 jaar weer mee.

:blush: Mocht wel een keertje dit. Ik heb echt alles vervangen, alleen meeste jurkjes heb ik gehouden en niks nieuws voor gekocht. Joggingsbroeken, vesten, ondergoed, tshirten, noem het maar op. Heerlijk gevoel dit.

8 likes

Me!

:persevere: En toen was ik wakker. Om half 6 al. En ik ben mijn notitieboekje kwijt. Overal gezocht en kan hem nergens meer vinden :cry:

Succes vandaag!

–

Ik moet straks meteen na school door naar t ziekenhuis. Niks ā€œbijzondersā€, maar zoooo geen zin in…

1 like

Ik heb een hele mooie gekocht bij Zara Home ooit. Dus daar kan je misschien ook een kijkje nemen!

1 like

Echt hoe?

Afas is hmh

4 likes

Ja AFAS is de oude HMH

3 likes