Nee is echt een oud ding waar al 200 jaar geen nieuwe lampen meer in zitten. Is meer gewoon lekker warm. Ik zou ze niet meenemen onder een ergoline 1600 dan verkleuren ze wel
Ah ik lig in bed en ik voel me langzaam moe worden. Heb zoveel zin om te slapen?? Haha raarš¤Ŗ
@anon98052296 @Fenayi thanks voor jullie antwoord! Ik woon btw niet dicht bij de grens (maar dat weet jij wel Linus hahha)
Ik vind echt dat ik goed bezig ben door mijn kledingkast helemaal te vernieuwen. Ik heb het afgelopen jaar bijna alles vernieuwd in mijn kast en ik heb nu echt een goede set basis kleding zonder dat ik steeds allemaal dingen heb wat nergens bij past. Mis alleen nog goede basic rokjes maar die heb ik vanavond besteld oh en ik moet nog goede bhās maar heb ik ook eind deze week. Voelt goed dit. Nu ben ik ook gewoon eerst echt niks meer nodig (betekend niet dat ik niks zal kopen hoor haha). Zelfs mijn schoenen kunnen allemaal de komende 2 jaar weer mee.
Mocht wel een keertje dit. Ik heb echt alles vervangen, alleen meeste jurkjes heb ik gehouden en niks nieuws voor gekocht. Joggingsbroeken, vesten, ondergoed, tshirten, noem het maar op. Heerlijk gevoel dit.
Me!
En toen was ik wakker. Om half 6 al. En ik ben mijn notitieboekje kwijt. Overal gezocht en kan hem nergens meer vinden
Succes vandaag!
ā
Ik moet straks meteen na school door naar t ziekenhuis. Niks ābijzondersā, maar zoooo geen zin inā¦
Ik heb een hele mooie gekocht bij Zara Home ooit. Dus daar kan je misschien ook een kijkje nemen!
Echt hoe?
Afas is hmh
Ja AFAS is de oude HMH
Ik heb zo mn 1ste schooldag⦠waarom wilde ik ook alweer zo graag doorleren?
Veel succes vandaag!
Hahaha dit zing ik ook altijd met mān vriend
Update: gisteren gebeld naar de architect, blijkbaar had hij al een paar weken problemen met zijn mailserver en was de mail naar mij niet verzonden. Volgende week gaat hij onze gevraagde aanpassingen doen
Ff heel random maar is er mss iemand die even met mij wil pbāen? Ben alleen op de luchthaven in IndonesiĆ« en voel me super onrustig en door het tijdsverschil is er nog niemand wakker met wie ik kan appen
Ik ben zondag door (denk ik) een mug gestoken en ik kreeg er zoān grote bult van, mān hele bovenarm was een grote bult. het trekt nu wel wat weg, maar pas na vier dagen. Ik reageer wel heftig op muggenbulten, maar dit slaat alles. Nu ben ik aan t twijfelen of ik de dokter moet bellen of niet, omdat het dus al wel wegtrekt.
Ik ben moe! Kan niet meer naar bed want peuter van 2ā¦
Maar wil heel graag nog even (lees: een paar uur) naar bed
En dit probleem heb ik elke ochtend⦠pas tegen een uur of 12 ben ik een beetje āwakkerāā¦
Ben echt geen ochtendmens
Ik heb je een pb gestuurd, stap zo in de trein dus heb wel tijd!
Ja hoor! Pm gerust