Wat je even kwijt wilt #6

Ik heb zo mn 1ste schooldag… waarom wilde ik ook alweer zo graag doorleren?

3 likes

Veel succes vandaag!

1 like

Hahaha dit zing ik ook altijd met m’n vriend

2 likes

Update: gisteren gebeld naar de architect, blijkbaar had hij al een paar weken problemen met zijn mailserver en was de mail naar mij niet verzonden. Volgende week gaat hij onze gevraagde aanpassingen doen :sweat_smile::confetti_ball:

7 likes

Ff heel random maar is er mss iemand die even met mij wil pb’en? Ben alleen op de luchthaven in Indonesië en voel me super onrustig en door het tijdsverschil is er nog niemand wakker met wie ik kan appen :disappointed:

1 like

Ik ben zondag door (denk ik) een mug gestoken en ik kreeg er zo’n grote bult van, m’n hele bovenarm was een grote bult. :confused: het trekt nu wel wat weg, maar pas na vier dagen. Ik reageer wel heftig op muggenbulten, maar dit slaat alles. Nu ben ik aan t twijfelen of ik de dokter moet bellen of niet, omdat het dus al wel wegtrekt.:thinking:

Ik ben moe! Kan niet meer naar bed want peuter van 2…

Maar wil heel graag nog even (lees: een paar uur) naar bed :roll_eyes:

En dit probleem heb ik elke ochtend… pas tegen een uur of 12 ben ik een beetje “wakker”…

Ben echt geen ochtendmens

Ik heb je een pb gestuurd, stap zo in de trein dus heb wel tijd! :slight_smile:

1 like

Ja hoor! Pm gerust

1 like

Heb er al 4 gekregen dus ga daar even op antwoorden, lief dat je zo snel reageerde!

4 likes

Bij instellingen gewoon

1 like

Dit doet me denken aan een van de leukste twitter accounts ooit:
https://twitter.com/picdescbot

Waar je dus de beschrijvingne van een bot krijgt bij foto’s, soms vind ik het echt megagrappig

1 like

Slik je weleens antihistamine tabletjes? Dat werkt bij mij meestal wel wat om het niet helemaal heel erg groot te laten worden…

Vragen of hij iets zoekt. En als hij zou antwoorden van oh ik zoek niks. Dan zogenaamd als grap zeggen " Je gaat toch geen fiets jatten he "
En hem dan met een ik heb jou wel door- blik aankijken.

10 likes

Ik was vanmorgen om half 8 bij het bloedprikken, maar er stonden al een aantal mensen voor de deur te wachten :astonished:. De meesten gewoon omdat het kan, want ze hoefden nergens heen. Als ik niet om 8 uur ergens anders moest zijn, lag ik nog in bed hoor.

Ik heb zo een hippe gekleurde regenjas aan, die moest ik kopen want het regende en de paraplus waren uitverkocht, en nu voel ik me een kleuter

4 likes

Dan ken je dus niemand met smaak!

2 likes

Zit in de tuin om op mn kat te letten. Hoor ik mn puber buurjongen kei hard break free van Ariana Grande luisteren en meezingen :joy:

15 likes

Dit is zo schattig :heart_eyes:

Zijn enige schattige moment helaas. Vorige nummer ging over pussy en dick lick shit.

3 likes