Heb er al 4 gekregen dus ga daar even op antwoorden, lief dat je zo snel reageerde!
Dit doet me denken aan een van de leukste twitter accounts ooit:
https://twitter.com/picdescbot
Waar je dus de beschrijvingne van een bot krijgt bij fotoâs, soms vind ik het echt megagrappig
Slik je weleens antihistamine tabletjes? Dat werkt bij mij meestal wel wat om het niet helemaal heel erg groot te laten wordenâŠ
Vragen of hij iets zoekt. En als hij zou antwoorden van oh ik zoek niks. Dan zogenaamd als grap zeggen " Je gaat toch geen fiets jatten he "
En hem dan met een ik heb jou wel door- blik aankijken.
Ik was vanmorgen om half 8 bij het bloedprikken, maar er stonden al een aantal mensen voor de deur te wachten . De meesten gewoon omdat het kan, want ze hoefden nergens heen. Als ik niet om 8 uur ergens anders moest zijn, lag ik nog in bed hoor.
Ik heb zo een hippe gekleurde regenjas aan, die moest ik kopen want het regende en de paraplus waren uitverkocht, en nu voel ik me een kleuter
Dan ken je dus niemand met smaak!
Zit in de tuin om op mn kat te letten. Hoor ik mn puber buurjongen kei hard break free van Ariana Grande luisteren en meezingen
Dit is zo schattig
Zijn enige schattige moment helaas. Vorige nummer ging over pussy en dick lick shit.
Ja, elke dag, want ik ben voor een shitload aan dingen allergisch. Ondertussen de dokter gebeld en die vond dat ik langs moet komen, dus nu zit ik me te vervelen in de wachtkamer.
Bah, wat zijn mensen toch vies soms. Ik zat in de trein en had zicht op de vierzits waar een meisje heel hard, zonder hand voor de mond, niesde. Alles kwam dus terecht op het meisje tegenover haar. Goedemorgen hoor .
Dus wij lagen rond een uur of 6 in bed
Gaat nu de bel omdat er iets is met het plafond ofzo allejezus ben er echt niet blij mee
Ik ben zĂł klaar met mân iPhone 7 plus. Spijt als haren op mân hoofd. Ik vind Apple Ă©cht geen fijn besturingssysteem en mis Android, maar heb geen idee hoe ik het moet aanpakken om weer een béétje gelijkwaardige telefoon terug te kopen zonder dat ik teveel moet bijleggen. Hoeveel kan ik ĂŒberhaupt voor dit ding krijgen? Ik zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer welke telefoons nou wat kunnen. Vroeger, toen ik onder de 20 was, wist ik elke telefoon en elk model uit mân hoofd. Ik ben nu echt officieel oud.
Loopt automatisch door. Studentenov stopt pas als je het zelf stopzet
Dankjewel, jij ook succes straks!
@Kaarsgeur hangt ervan af hoe oud hij is en dan kan je misschien op marktplaats kijken wat andere mensen ervoor vragen? ik vind zelf Android ook beter, maar neem zelf toch steeds een iPhone voor de camera
Je kan je telefoon ook verkopen aan reb.uy bijvoorbeeld, die recyclen hem dan. Heb vorig jaar echt een hele redelijke prijs gekregen voor mijn telefoon.
Wow, ze bieden serieus goed geld! Hmmm⊠Thanks voor de tip! Toch maar overwegen. Als het even kan, vermijd ik Marktplaats haha
Wat kan je met een oude laptop? Als in ik hoef hem niet meer maar op marktplaats is hij nog geen 2 euro waard omdat hij zo oud is.