Nou net met HR gebeld om te vragen hoe het zit met mijn ontslag, zij wilden niets zeggen. Nu heb ik de partner gemaild en gezegd dat het klopt dat ik in eerste instantie ziek was maar dat mijn ontslag daar niets mee te maken had en ik het niet vind kunnen dat iemand anders dit terug trekt terwijl ik dat niet wil.
Heb ook gezegd dat ik mij nu min of meer gedwongen voel om bij hun in dienst te blijven terwijl ik dat niet wil.
Verder heb ik er ook in gezet dat ik steeds in de veronderstelling was dat ik uitdienst was per augustus omdat dit de enige bevestiging is die ik vanuit HR heb ontvangen, ik heb niets vanuit HR ontvangen waaruit blijkt dat mijn ontslag was teruggetrokken.
Heb nu dus ook gezegd dat ik een nieuwe baan heb en dat ik daar volgende week begin en ik dat graag verder wil met mijn leven en nieuwe baan en hoop dat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen en dat ik nog steeds mijn ontslag wil.
Echt dit vind ik ZO niet normaal, dalijk moet ik juridische stappen gaan ondernemenā¦ben ook bang dat dit straks gevolgen heeft voor mijn nieuwe baan.