Ja ga ik straks ook doen, zit nu helemaal met tranen dat ik niet normaal kan praten.
Aah virtual hug. Wat een kut situatie! Als ik je ergens bij kan helpen, ik doe een juridische opleiding, mag je me altijd pbā en.
Het wordt volgende week opnieuw zomers warm. āIk durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt er zelfs op de dertigers weer in aantocht zijnā, zegt weervrouw Harma Boer.
Dat zal in de tweede helft van volgende week zijn. De komende dagen stijgt de temperatuur al gestaag, tot rond de 25 graden op maandag.
Droge periode
āEr zit weer een droge periode aan te komenā, zegt Harma Boer.
Dertig graden in september, uniek is het niet. āTwee jaar geleden hadden we zelfs een hittegolf in september. Zover zal het niet komen, maar de warmte komt zeer zeker terug.ā
You made my day
Ik zou het zeker niet zo ver laten komen dat zij jou gaan ontslaan. Dat kan zo andere gevolgen hebben dan als je zelf ontslag neemt. Dus daar zou ik niet zo snel mee instemmen.
Mooi weer met mijn verjaardag (25-09) is vrij uniek. Zou fijn zijn als ik lekker buiten kan chillen met vrienden die dag.
Ik weet het ook echt even niet meer⦠ik dacht dat alles netjes geregeld was. Nu blijkt 3 dagen voor mijn nieuwe baan niets te zijn geregeld en ik zit alleen maar te huilen nu.
Ik wil ook liever niet dat mijn nieuwe werkgever hier iets van af weet maarja ik weet het nog niet hoe dit nu verder gaat.
Ja same
Ik functioneer echt niet vandaag.
Hopelijk gaat het straks wat beter bij je!
Ja dit dus!! Stress, heb ik net weer de truitjes met lange mouwen bovenop gelegd, moet ik weer gaan graaien naar zomerjurkjes. Echte problemen.
Ik heb zo geen zin in dat warme weer. Ik wil chocolademelk, dekentjes, om 20.00 uur donker en dikke truien! #onpopulairemening
Zometeen naar soldaat van oranje!
Zin an
Je hebt aangegeven niet meer bij hen te willen werken, niet meer te komen om je functie te vervullen en niets meer met ze te maken te willen hebben. Als zij jou onder die voorwaarden alsnog gewoon elke maand geld willen overmaken zou ik er geen probleem van maken
Je nieuwe werkgever hoeft hier ook niets van te weten te komen lijkt me, waarom zouden die twee contact met elkaar opnemen?
@Ishq wat een kutsituatie zeg. Ik hoop op een goede oplossing zodat je geen gezeik hebt.
@Karl_Lagerfeld Ik vind dat ook echt aso. Echt jammer dat het zo moet gaan?
Zo lekker dat soort momentjes voor jezelf. Ik vind het ook een goed teken als je āalleenā kan zijn en daar van kan genieten!
Ik zie op NOS dat de beveiliging van Schiphol niet gaat staken.
Herkenbaar! Ik vind dit ook heel fijn, is gewoon een teken dat je ook heel zelfstandig kunt zijn en geniet van de kleine dingen (althans, dat zeg ik altijd tegen mijn moeder). Lekker ontspannen.
Gorgelen met zout (ooit geleerd op het forum).
Ik ben eerder thuis van werk en heb net geluncht met chips. Op werk zou ik spitskool eten. Verschil moet er zijn
Nou ik dacht meer belasting technisch of UWV? Ik weet het niet eerlijk gezegd, kan/mag je wel bij 2 werkgevers tegelijk indienst zijn?
Bij de een sta ik dan ziekgemeld indienst en bij de ander gewoon beter gemeld.
Android is inderdaad even wennen, maar het customizable is zó fijn, plus je kunt snelladers gebruiken, plus je hebt gewoon als een normaal mens een aux-ding ipv teringdure oordopjes die je moet bewaken met je leven, plus gewoon USB, plus je kunt torrents downloaden. Android is eigenlijk veel meer een minicomputertje dan een iPhone.
Mijn god, waarom heb ik voor dit ding gekozen. Zo terug. Even huilen.
Edit: ik mis ook zoooo erg laden en oordopjes tegelijk!
Edit 2: Ik mis ook heel erg uitbreidbaar geheugen
Ik denk dat ze je niet ziek uit dienst willen laten gaan omdat dat ze geld kost⦠en nog extra als ze dan ook nog te laat zijn met melden. Het lijkt alsof je werkgever hier niet zuiver speelt om zichzelf in te dekken.