Wat je even kwijt wilt #6

Je hebt aangegeven niet meer bij hen te willen werken, niet meer te komen om je functie te vervullen en niets meer met ze te maken te willen hebben. Als zij jou onder die voorwaarden alsnog gewoon elke maand geld willen overmaken zou ik er geen probleem van maken :joy:
Je nieuwe werkgever hoeft hier ook niets van te weten te komen lijkt me, waarom zouden die twee contact met elkaar opnemen?

2 likes

@Ishq wat een kutsituatie zeg. Ik hoop op een goede oplossing zodat je geen gezeik hebt.

@Karl_Lagerfeld Ik vind dat ook echt aso. Echt jammer dat het zo moet gaan?

1 like

Zo lekker dat soort momentjes voor jezelf. Ik vind het ook een goed teken als je ā€˜alleen’ kan zijn en daar van kan genieten!

4 likes

Ik zie op NOS dat de beveiliging van Schiphol niet gaat staken.

2 likes

Herkenbaar! Ik vind dit ook heel fijn, is gewoon een teken dat je ook heel zelfstandig kunt zijn en geniet van de kleine dingen (althans, dat zeg ik altijd tegen mijn moeder). Lekker ontspannen.

1 like

Gorgelen met zout (ooit geleerd op het forum).

Ik ben eerder thuis van werk en heb net geluncht met chips. Op werk zou ik spitskool eten. Verschil moet er zijn

2 likes

Nou ik dacht meer belasting technisch of UWV? Ik weet het niet eerlijk gezegd, kan/mag je wel bij 2 werkgevers tegelijk indienst zijn?

Bij de een sta ik dan ziekgemeld indienst en bij de ander gewoon beter gemeld.

Android is inderdaad even wennen, maar het customizable is zó fijn, plus je kunt snelladers gebruiken, plus je hebt gewoon als een normaal mens een aux-ding ipv teringdure oordopjes die je moet bewaken met je leven, plus gewoon USB, plus je kunt torrents downloaden. Android is eigenlijk veel meer een minicomputertje dan een iPhone.

Mijn god, waarom heb ik voor dit ding gekozen. Zo terug. Even huilen.

Edit: ik mis ook zoooo erg laden en oordopjes tegelijk!
Edit 2: Ik mis ook heel erg uitbreidbaar geheugen

6 likes

Ik denk dat ze je niet ziek uit dienst willen laten gaan omdat dat ze geld kost… en nog extra als ze dan ook nog te laat zijn met melden. Het lijkt alsof je werkgever hier niet zuiver speelt om zichzelf in te dekken.

Kutzoooooi. M’n meereiskaartje plakte aan m’n OV vast dus heb per ongeluk daarmee ingecheckt. Wel gelijk weer uitgecheckt natuurlijk maar die kan ik dus niet meer gebruiken op een andere dag :frowning:ļø had ā€˜m juist bewaard voor op een andere dag… zucht

Bedenk je wel dat de nieuwste Android telefoons ook maar 1 uitgang hebben. Ik heb nu de Huawei p20 pro en die heeft zegt maar alleen de ā€˜nieuwe universele’ uitgang. Ik kreeg echter gratis van die earbuds erbij en die zijn super fijn dus nu kan ik gewoon opladen en oordopjes
Voor de rest helemaal eens #teamandroid

3 likes

Even mee naar de NS klantenservice! (ik doe altijd via Twitter, is erg snel en handig). In mijn ervaring zijn ze met dit soort dingen echt heel coulant en kun je gewoon een nieuwe krijgen.

2 likes

Zijn er hier mensen die iets in de Geesteswetenschappen hebben gestudeerd en daarna iets heel anders zijn gaan doen en die mij daar wat over willen vertellen?

@Ishq

Kan je niet contact opnemen met het UWV en of rechtsbijstand oid om de situatie uit te leggen? Lijkt me in ieder geval een hele vervelende situatie omdat je op deze manier ook niet zonder stress aan je nieuwe werk begint. Heel veel succes ieder geval.

29

7 likes

Zo een na laatste keer infuus in t ziekenhuis.
Nog even en dan naar huis.
En morgenochtend op tijd gaan werken, want mn klas is nog een rommeltje :hugs:

15 likes

Heeft iemand hier schoenmaat 40? Zou je voor mij even je voet willen opmeten hahaha

Lieve mensen even weer een update. Ik heb weer met HR gebeld want ik hoorde dus dat ik mag eisen wat er in het systeem staat en blijkt dat ik gewoon per augustus uitdienst staat maar dat blijkbaar iemand had gevraagd waarom heeft zij haar spullen ingeleverd. Dus mijn directe leidinggevende en die partners spelen gewoon een vies spelletje.

Ik ben in ieder geval wel een stuk gerustgesteld.

43 likes

@anon39978576
Ik ongeveer 23.5 cm en heb maat 39. Wel met huistuinkeukenlineaal gemeten
Dus denk dat 40 ongeveer wel 24 kan zijn idd

1 like

Geintje verkeerd gemeten. Kom nu op 24 uit met maat 39