Wat je even kwijt wilt #6

Dankje! Ik had leuke schoenen gezien via ali express met goede resenties maar veel hadden wel een maat groter en er stonden cm bij. Maar ik ben niet thuis dus kan niet opmeten hahaah.

Bah, wat smerig. Fijn dat het nu toch in orde blijkt te zijn, goed om dit spoedig allemaal achter je te kunnen laten.

Ik morgen toevallig ook, maar dan voor zwangerschapsisias
 Inderdaad naar de wc is al een hel :weary:

Ik vind het ook echt te erg voor woorden, deed ook heel gemeen tegen die HR. Maar ik zei ook van ja sorry dat ik zo bot overkom maar ik vind dit heel frustrerend, ik denk dat ik alles goed geregeld heb en dan krijg ik daarna van de personen met WIE ik dit geregeld heb dit te horen.
Het ergste van alles vind ik nog dit is een groot bedrijf en die gaan dan zo onprofessioneel hiermee om, vind dit zoooo niet kunnen. Ik tril ook gewoon helemaal van alle spanning echt waar.

3 likes

Au, sterkte! @lovewarrior ook <3

1 like

Ik ben vorige week begonnen bij een nieuwe baan en mijn collega is na twee dagen op vakantie gegaan. Die twee dagen was niet lang genoeg om mij uitleg te geven over alles. Dus er is toen besloten dat iemand uit een ander team mij zou helpen. Die persoon is nu ziek. Zit nu helemaal alleen voor de e-mail en telefoon terwijl ik amper weet wat ik doe en het is een soort bureau jeugdzorg dus er bellen ook allemaal mensen met best lastige vragen. Ben nu al dood op en moet nog een paar uur :weary:

3 likes

Aiii wat een pech, kan me voorstellen dat dat helemaal niet makkelijk is! Meer dan je best kan je niet doen, veel succes nog!

1 like

Ja, kan ik me goed voorstellen, ik zou ook mijn ‘cool’ niet kunnen behouden in zo’n situatie. Gadverdamme, wat een ellendig gedoe. Maar goed dat je dit snel kunt afsluiten. Weg er mee.

1 like

Misschien aangeven dat ‘de collega die hier meer over weet’ er morgen/volgende week/volgend jaar weer is en dat ze dan terug kunnen bellen, of dat ze hun vragen op de mail zetten en dat je het gaat navragen?

Maar wel rot voor je en slecht geregeld

2 likes

Sinds ik gestopt ben met anti depressiva ben ik zo chagrijnig en prikkelbaar. Echt irritant. Maar dit zal wel de true me zijn dan

1 like

Het voelt al de hele dag alsof mijn baarmoeder uit mijn buik gerukt wordt. Auw. Beter werkt een ibuprofen zo want dit is kut en ik vind mijzelf nu eventjes zielig.

1 like

Zijn het geen afkickverschijnselen? Die kunnen best lang duren dacht ik.

1 like

1 september!

1 like

OkĂ© ik kwam net een ff’er tegen, in een voor mij formele setting, was heel leuk :). Twijfel om nu een berichtje te sturen. Zouden jullie een berichtje willen krijgen?

• Ja
  • Nee
  • Alleen privĂ©berichtje
  • Pfoe dat was ik sowieso

0 stemmers

Gesproken :relieved:

Uniek? Ik heb vroeger jaren mijn verjaardag gevierd in de zon (18-9). Al is het sinds ik op mezelf woon niet meer gebeurd trouwens :thinking:

Hahahaha is er iemand geband omdat ze moest leren voor tentamens?

4 likes

Haha ik moest lachen vandaag. Op de schoolwebsite staat dat je beter geen chromebook of macbook kan kopen. Heb wel medelijden met iedereen die wel een macbook heeft aangeschaft :joy:

5 likes

Geen ondersteuning qua programma’s

Mij ook :hugs::hugs:

5 likes