Wat je even kwijt wilt #6

Kutzoooooi. M’n meereiskaartje plakte aan m’n OV vast dus heb per ongeluk daarmee ingecheckt. Wel gelijk weer uitgecheckt natuurlijk maar die kan ik dus niet meer gebruiken op een andere dag :frowning:️ had ‘m juist bewaard voor op een andere dag… zucht

Bedenk je wel dat de nieuwste Android telefoons ook maar 1 uitgang hebben. Ik heb nu de Huawei p20 pro en die heeft zegt maar alleen de ‘nieuwe universele’ uitgang. Ik kreeg echter gratis van die earbuds erbij en die zijn super fijn dus nu kan ik gewoon opladen en oordopjes
Voor de rest helemaal eens #teamandroid

3 likes

Even mee naar de NS klantenservice! (ik doe altijd via Twitter, is erg snel en handig). In mijn ervaring zijn ze met dit soort dingen echt heel coulant en kun je gewoon een nieuwe krijgen.

2 likes

Zijn er hier mensen die iets in de Geesteswetenschappen hebben gestudeerd en daarna iets heel anders zijn gaan doen en die mij daar wat over willen vertellen?

@Ishq

Kan je niet contact opnemen met het UWV en of rechtsbijstand oid om de situatie uit te leggen? Lijkt me in ieder geval een hele vervelende situatie omdat je op deze manier ook niet zonder stress aan je nieuwe werk begint. Heel veel succes ieder geval.

29

7 likes

Zo een na laatste keer infuus in t ziekenhuis.
Nog even en dan naar huis.
En morgenochtend op tijd gaan werken, want mn klas is nog een rommeltje :hugs:

15 likes

Heeft iemand hier schoenmaat 40? Zou je voor mij even je voet willen opmeten hahaha

Lieve mensen even weer een update. Ik heb weer met HR gebeld want ik hoorde dus dat ik mag eisen wat er in het systeem staat en blijkt dat ik gewoon per augustus uitdienst staat maar dat blijkbaar iemand had gevraagd waarom heeft zij haar spullen ingeleverd. Dus mijn directe leidinggevende en die partners spelen gewoon een vies spelletje.

Ik ben in ieder geval wel een stuk gerustgesteld.

43 likes

@anon39978576
Ik ongeveer 23.5 cm en heb maat 39. Wel met huistuinkeukenlineaal gemeten
Dus denk dat 40 ongeveer wel 24 kan zijn idd

1 like

Geintje verkeerd gemeten. Kom nu op 24 uit met maat 39

Dankje! Ik had leuke schoenen gezien via ali express met goede resenties maar veel hadden wel een maat groter en er stonden cm bij. Maar ik ben niet thuis dus kan niet opmeten hahaah.

Bah, wat smerig. Fijn dat het nu toch in orde blijkt te zijn, goed om dit spoedig allemaal achter je te kunnen laten.

Ik morgen toevallig ook, maar dan voor zwangerschapsisias… Inderdaad naar de wc is al een hel :weary:

Ik vind het ook echt te erg voor woorden, deed ook heel gemeen tegen die HR. Maar ik zei ook van ja sorry dat ik zo bot overkom maar ik vind dit heel frustrerend, ik denk dat ik alles goed geregeld heb en dan krijg ik daarna van de personen met WIE ik dit geregeld heb dit te horen.
Het ergste van alles vind ik nog dit is een groot bedrijf en die gaan dan zo onprofessioneel hiermee om, vind dit zoooo niet kunnen. Ik tril ook gewoon helemaal van alle spanning echt waar.

3 likes

Au, sterkte! @lovewarrior ook <3

1 like

Ik ben vorige week begonnen bij een nieuwe baan en mijn collega is na twee dagen op vakantie gegaan. Die twee dagen was niet lang genoeg om mij uitleg te geven over alles. Dus er is toen besloten dat iemand uit een ander team mij zou helpen. Die persoon is nu ziek. Zit nu helemaal alleen voor de e-mail en telefoon terwijl ik amper weet wat ik doe en het is een soort bureau jeugdzorg dus er bellen ook allemaal mensen met best lastige vragen. Ben nu al dood op en moet nog een paar uur :weary:

3 likes

Aiii wat een pech, kan me voorstellen dat dat helemaal niet makkelijk is! Meer dan je best kan je niet doen, veel succes nog!

1 like

Ja, kan ik me goed voorstellen, ik zou ook mijn ‘cool’ niet kunnen behouden in zo’n situatie. Gadverdamme, wat een ellendig gedoe. Maar goed dat je dit snel kunt afsluiten. Weg er mee.

1 like

Misschien aangeven dat ‘de collega die hier meer over weet’ er morgen/volgende week/volgend jaar weer is en dat ze dan terug kunnen bellen, of dat ze hun vragen op de mail zetten en dat je het gaat navragen?

Maar wel rot voor je en slecht geregeld…

2 likes