Tsja ik weet het fijne er natuurlijk niet vanaf
Huh?
En dat terwijl ze bij de opleiding journalistiek in Utrecht macs hadden staan. (Dat ging je toch studeren?)
Maar sowieso soms zijn die adviezen lachwekkend. Familielid mocht ook geen Apple gebruiken voor de studie (geen ict/mediastudie) bleek alles gewoon perfect te werken op een appletje. Ik deed ooit een semi ict/media studie waar je wel een mac mocht gebruiken en toen deden bepaalde dingen van Sharepoint het niet, waardoor ik een bepaalde opdracht (herinrichting van Sharepoint o.i.d.) uiteindelijk deels op een Windows-pc van familie moest doen. Ik dacht echt zoiets hallo we leven niet meer in de middeleeuwen. Door het succes van de iphone etc is het aantal macgebruikers volgens mij toegenomen dan is het eigenlijk bizar als dingen nog niet geschikt zijn voor beide besturingssystemen. Bij sommige colleges van een geesteswetenschappenstudie was het aantal macbooks zowat 50%.
afkickverschijnselen??
Ik!
Jaa ik zit in Tilburg. Ik snap het ook niet want ik snap best goed dat je een macbook een goede keuze vindt want dat is het ook meestal wel. Snap je deze zin haha
Menstruatie begonnen? Zo voelde het bij mij altijd de eerste dag , na mijn bevalling voel ik geen pijn meer
Heb het net opgezocht en staat er inderdaad bij als afkickverschijnsel wel opluchting want ik dacht er alweer aan om opnieuw te beginnen
Als je gewoon ervoor zorgt dat je word/excel etc kan openen is er meestal geen probleem
Vond het al knap dat je het durft om te stoppen⊠ik slik t al 10 jaar en durf echt nog niet zonder
Ik werd net bruut gewekt uit mijn middagdutje door de deurbel. Dus ik doe met verwilderde haren en in gare pyjamabroek open. Is het de elektricien van de woningbouw. We hebben een stopcontact dat gek doet, dus daar kwam ie voor. Maar er was dus niet verteld dat ie vandaag kwam. Hij zei ook nog eens dat hij de broer van de overbuurman is. Nu denken ze vast dat hier een of andere werkloze pauper woont die de hele dag slaapt en in huispak rondloopt.
Haha zo doe ik ook wel eens de deur open om 15:00
Maar ik gebruik mijn peuter als excuus
Die heb ik dus niet. Ik was alleen thuis.
Je hebt gewoon hele zware nachtdienst gehad
Haha, ja die had ik wel kunnen gebruiken. Maar ik was best wel chagrijnig ook nog omdat ik net groggy uit een slaapje kwam. Oooooh, een werkloze pauper die de hele dag slaap en in huispak loopt, EN andere mensen haat. Dat denken ze nu.
Ik ben zo onwijs moe nu. Mijn vriend gaat over 2 uur weg. Denk dat ik in bed ga liggen.
En van levensbelang als je om 5.00 uur op je werk moet zijn. Was wel vet trots dat ik meteen na werk nog ben gaan hardlopen ook. Normaal doe ik mijn dutje vroeger.
Mân vriend en ik worden volgende maand geregistreerde partners en ik hoop dat hij snapt DAT IK EEN RING VERWACHT. Ik hoef niet te trouwen, het wordt een âmaandagochtend-gratis-nog-net-niet-in-joggingbroek-ceremonieâ maar ik wil het gewoon wel graag âvastleggenâ met een ring ofzo. Moet ik er nou om vragen, of een keer een hintje droppen
Allereerst alvast gefeliciteerd
Ik zou het gewoon vragen! Hints worden toch vaak niet begrepen en waarom niet gewoon vragen?
Ik merk het ook gelijk als ik het een dag vergeet, wordt dan ook misselijk en krijg van die herstensteken. Zelfs al als ik een paar uur te laat ben met innemen ziet mijn vriend het al in mijn ogen zonder dat hij weet of ik mân medicatie al heb ingenomen.