Sinds ik gestopt ben met anti depressiva ben ik zo chagrijnig en prikkelbaar. Echt irritant. Maar dit zal wel de true me zijn dan
Het voelt al de hele dag alsof mijn baarmoeder uit mijn buik gerukt wordt. Auw. Beter werkt een ibuprofen zo want dit is kut en ik vind mijzelf nu eventjes zielig.
Zijn het geen afkickverschijnselen? Die kunnen best lang duren dacht ik.
1 september!
OkĂ© ik kwam net een ffâer tegen, in een voor mij formele setting, was heel leuk :). Twijfel om nu een berichtje te sturen. Zouden jullie een berichtje willen krijgen?
- Ja
- Nee
- Alleen privéberichtje
- Pfoe dat was ik sowieso
0 stemmers
Gesproken
Uniek? Ik heb vroeger jaren mijn verjaardag gevierd in de zon (18-9). Al is het sinds ik op mezelf woon niet meer gebeurd trouwens
Hahahaha is er iemand geband omdat ze moest leren voor tentamens?
Haha ik moest lachen vandaag. Op de schoolwebsite staat dat je beter geen chromebook of macbook kan kopen. Heb wel medelijden met iedereen die wel een macbook heeft aangeschaft
Geen ondersteuning qua programmaâs
Mij ook
Tsja ik weet het fijne er natuurlijk niet vanaf
Huh?
En dat terwijl ze bij de opleiding journalistiek in Utrecht macs hadden staan. (Dat ging je toch studeren?)
Maar sowieso soms zijn die adviezen lachwekkend. Familielid mocht ook geen Apple gebruiken voor de studie (geen ict/mediastudie) bleek alles gewoon perfect te werken op een appletje. Ik deed ooit een semi ict/media studie waar je wel een mac mocht gebruiken en toen deden bepaalde dingen van Sharepoint het niet, waardoor ik een bepaalde opdracht (herinrichting van Sharepoint o.i.d.) uiteindelijk deels op een Windows-pc van familie moest doen. Ik dacht echt zoiets hallo we leven niet meer in de middeleeuwen. Door het succes van de iphone etc is het aantal macgebruikers volgens mij toegenomen dan is het eigenlijk bizar als dingen nog niet geschikt zijn voor beide besturingssystemen. Bij sommige colleges van een geesteswetenschappenstudie was het aantal macbooks zowat 50%.
afkickverschijnselen??
Ik!
Jaa ik zit in Tilburg. Ik snap het ook niet want ik snap best goed dat je een macbook een goede keuze vindt want dat is het ook meestal wel. Snap je deze zin haha
Menstruatie begonnen? Zo voelde het bij mij altijd de eerste dag , na mijn bevalling voel ik geen pijn meer
Heb het net opgezocht en staat er inderdaad bij als afkickverschijnsel wel opluchting want ik dacht er alweer aan om opnieuw te beginnen
Als je gewoon ervoor zorgt dat je word/excel etc kan openen is er meestal geen probleem