Vond het al knap dat je het durft om te stoppen… ik slik t al 10 jaar en durf echt nog niet zonder
Ik werd net bruut gewekt uit mijn middagdutje door de deurbel. Dus ik doe met verwilderde haren en in gare pyjamabroek open. Is het de elektricien van de woningbouw. We hebben een stopcontact dat gek doet, dus daar kwam ie voor. Maar er was dus niet verteld dat ie vandaag kwam. Hij zei ook nog eens dat hij de broer van de overbuurman is. Nu denken ze vast dat hier een of andere werkloze pauper woont die de hele dag slaapt en in huispak rondloopt.
Haha zo doe ik ook wel eens de deur open om 15:00
Maar ik gebruik mijn peuter als excuus
Die heb ik dus niet. Ik was alleen thuis.
Je hebt gewoon hele zware nachtdienst gehad
Haha, ja die had ik wel kunnen gebruiken. Maar ik was best wel chagrijnig ook nog omdat ik net groggy uit een slaapje kwam. Oooooh, een werkloze pauper die de hele dag slaap en in huispak loopt, EN andere mensen haat. Dat denken ze nu.
Ik ben zo onwijs moe nu. Mijn vriend gaat over 2 uur weg. Denk dat ik in bed ga liggen.
En van levensbelang als je om 5.00 uur op je werk moet zijn. Was wel vet trots dat ik meteen na werk nog ben gaan hardlopen ook. Normaal doe ik mijn dutje vroeger.
M’n vriend en ik worden volgende maand geregistreerde partners en ik hoop dat hij snapt DAT IK EEN RING VERWACHT. Ik hoef niet te trouwen, het wordt een ‘maandagochtend-gratis-nog-net-niet-in-joggingbroek-ceremonie’ maar ik wil het gewoon wel graag ‘vastleggen’ met een ring ofzo. Moet ik er nou om vragen, of een keer een hintje droppen
Allereerst alvast gefeliciteerd
Ik zou het gewoon vragen! Hints worden toch vaak niet begrepen en waarom niet gewoon vragen?
Ik merk het ook gelijk als ik het een dag vergeet, wordt dan ook misselijk en krijg van die herstensteken. Zelfs al als ik een paar uur te laat ben met innemen ziet mijn vriend het al in mijn ogen zonder dat hij weet of ik m’n medicatie al heb ingenomen.
Ik heb net heel verward op iemand in de trein gereageerd die om ‘een stylo’ vroeg. Wel gegeven uiteindelijk maar was pas twee minuten in België en nog niet helemaal aangepast en nu voel ik me echt een bitch :")
Ik ben op het vliegveld en heb honger, dus ben ik in een soort van restaurant gaan zitten om te eten. En nu is dat al een beetje awkward omdat ik alleen ben, maar ja whatever. Nu hebben ze me serieus echt in het midden van het restaurant aan het meest zielige tafeltje gezet met 1 stoel . Voel me net Frasier in die aflevering dat hij alleen uit eten gaat haha.
Men dat had ik ook een keer. Ik was op reis en had een arrangement van een paar dagen met eten en slapen. Dacht bij een andere groep te gaan maar bleek helemaal alleen te zijn. En de hele eetzaal zat vol met groepen en er was een tafeltje met een stoel voor mij. En dan hadden ze die stoel ook nog met de rug naar iedereen toegezet zodat ik de anderen niet hoefde te zien ofzo ? Zo awkward.
ja. gesprek kwam moeilijk op gang en hij wilde het eigenlijk uitmaken, maar ik kreeg het gevoel dat dat meer was omdat hij zich niet kon uiten. dus toen ben ik (na een kwartier op de bank zitten haha het was eigenlijk best awkward) maar mijn gevoel gaan spuien en hij begreep me heel goed. toen echt een uur gepraat en gejankt en het gaat nu wel weer goed dus ik hoop dat het zo blijft
Ik vond het ook leuk! En dit gaat heel fout klinken maar ze was zeg maar mijn ‘klant’. Dus ik moest een professionele houding aannemen terwijl ik het echt meteen door had haha.
Haha nee dat gelukkig niet ook al is het eten niet echt om over naar huis te schrijven haha
@Banananana wow wat stom! Ook echt met je rug naar de rest? Wtf haha. Gelukkig ben ik niet in een soort verdomhoekje gezet, maar hier in het midden ter display is ook best wel ruk. Voel zo’n stress om normaal te eten en het lukt nu al niet haha. Van die schijtkinderen zitten me ook hier aan te kijken en te Judgen.
Volgens mij zijn mijn haren lichtelijk scheef geknipt, maar ik vind het lullig om mijn kapper te appen Maar het stoort me wel en het valt ook op aan de voorkant
Ineens ben ik omsingeld met mensen die alleen zitten haha wtf