Ik heb net heel verward op iemand in de trein gereageerd die om ‘een stylo’ vroeg. Wel gegeven uiteindelijk maar was pas twee minuten in België en nog niet helemaal aangepast en nu voel ik me echt een bitch :")
Ik ben op het vliegveld en heb honger, dus ben ik in een soort van restaurant gaan zitten om te eten. En nu is dat al een beetje awkward omdat ik alleen ben, maar ja whatever. Nu hebben ze me serieus echt in het midden van het restaurant aan het meest zielige tafeltje gezet met 1 stoel . Voel me net Frasier in die aflevering dat hij alleen uit eten gaat haha.
Men dat had ik ook een keer. Ik was op reis en had een arrangement van een paar dagen met eten en slapen. Dacht bij een andere groep te gaan maar bleek helemaal alleen te zijn. En de hele eetzaal zat vol met groepen en er was een tafeltje met een stoel voor mij. En dan hadden ze die stoel ook nog met de rug naar iedereen toegezet zodat ik de anderen niet hoefde te zien ofzo ? Zo awkward.
ja. gesprek kwam moeilijk op gang en hij wilde het eigenlijk uitmaken, maar ik kreeg het gevoel dat dat meer was omdat hij zich niet kon uiten. dus toen ben ik (na een kwartier op de bank zitten haha het was eigenlijk best awkward) maar mijn gevoel gaan spuien en hij begreep me heel goed. toen echt een uur gepraat en gejankt en het gaat nu wel weer goed dus ik hoop dat het zo blijft
Ik vond het ook leuk! En dit gaat heel fout klinken maar ze was zeg maar mijn ‘klant’. Dus ik moest een professionele houding aannemen terwijl ik het echt meteen door had haha.
Haha nee dat gelukkig niet ook al is het eten niet echt om over naar huis te schrijven haha
@Banananana wow wat stom! Ook echt met je rug naar de rest? Wtf haha. Gelukkig ben ik niet in een soort verdomhoekje gezet, maar hier in het midden ter display is ook best wel ruk. Voel zo’n stress om normaal te eten en het lukt nu al niet haha. Van die schijtkinderen zitten me ook hier aan te kijken en te Judgen.
Volgens mij zijn mijn haren lichtelijk scheef geknipt, maar ik vind het lullig om mijn kapper te appen Maar het stoort me wel en het valt ook op aan de voorkant
Ineens ben ik omsingeld met mensen die alleen zitten haha wtf
Ja een verdomhoekje! Zo voelde het. Maar ik heb meteen de stoel verplaatst. Ik wilde echt niet met m’n rug naar de zaal zitten. Wat eet je?
Ahh gelukkig dat jullie alsnog een goed gesprek hebben gehad. Hopelijk blijft het zo!
Gewoon doen! Is vervelender voor jou dan voor de kapper.
Dat is waar! Het is alleen een oude schoolvriendin, dus geen kapperszaak oid. Moet even een mentale drempel over denk ik haha.
Gewoon netjes en vriendelijk zeggen wat je hier nu ook zegt haha! Iets van:
‘Ik vind het echt super vervelend om te vragen maar zou je als je tijd hebt een keertje naar mijn haar willen kijken Heb het idee dat het ietsje scheef is en aan de voorkant valt het me op. Sorry voor het ongemak, hoop dat je het niet vervelend vind.’
Misschien bijn a te slijmerig maar zoiets zou ik écht totaaaal niet erg vinden om te krijgen.
Ah lief dat je een berichtje hebt uitgetypt voor me. Ik vind het echt een goed en aardig berichtje zonder veroordelingen of dat ie lullig overkomt, dus ga hem gebruiken. Dankjewel voor je aanmoediging!
Heel trots op m’n vriend die z’n auto theorie heeft gehaald In 1x, en hij zag er super erg tegenop!
Dus lekker taart gehaald om het zo te vieren
https://www.ad.nl/buitenland/duidelijk-signaal-europeanen-stop-de-zomertijd~ad06be65/
Hopelijk wordt er nu ook eindelijk wat mee gedaan ipv alleen weer over gesproken.
Goed! Had ik ook gedaan! Bijna alsof je een andere soort bent als je alleen ergens gaat eten haha. Een hamburger met frietjes, niet echt boeiend haha
Er zitten hier echt 3 sunglass hut winkels. Echt waarom? Hoeveel zonnebrillen heeft een mens nodig op een vliegveld man. Liever had ik drie donut kramen of iets gezien haha
Lekkerrrrr