Ja een verdomhoekje! Zo voelde het. Maar ik heb meteen de stoel verplaatst. Ik wilde echt niet met m’n rug naar de zaal zitten. Wat eet je?
Ahh gelukkig dat jullie alsnog een goed gesprek hebben gehad. Hopelijk blijft het zo!
Gewoon doen! Is vervelender voor jou dan voor de kapper.
Dat is waar! Het is alleen een oude schoolvriendin, dus geen kapperszaak oid. Moet even een mentale drempel over denk ik haha.
Gewoon netjes en vriendelijk zeggen wat je hier nu ook zegt haha! Iets van:
‘Ik vind het echt super vervelend om te vragen maar zou je als je tijd hebt een keertje naar mijn haar willen kijken Heb het idee dat het ietsje scheef is en aan de voorkant valt het me op. Sorry voor het ongemak, hoop dat je het niet vervelend vind.’
Misschien bijn a te slijmerig maar zoiets zou ik écht totaaaal niet erg vinden om te krijgen.
Ah lief dat je een berichtje hebt uitgetypt voor me. Ik vind het echt een goed en aardig berichtje zonder veroordelingen of dat ie lullig overkomt, dus ga hem gebruiken. Dankjewel voor je aanmoediging!
Heel trots op m’n vriend die z’n auto theorie heeft gehaald In 1x, en hij zag er super erg tegenop!
Dus lekker taart gehaald om het zo te vieren
https://www.ad.nl/buitenland/duidelijk-signaal-europeanen-stop-de-zomertijd~ad06be65/
Hopelijk wordt er nu ook eindelijk wat mee gedaan ipv alleen weer over gesproken.
Goed! Had ik ook gedaan! Bijna alsof je een andere soort bent als je alleen ergens gaat eten haha. Een hamburger met frietjes, niet echt boeiend haha
Er zitten hier echt 3 sunglass hut winkels. Echt waarom? Hoeveel zonnebrillen heeft een mens nodig op een vliegveld man. Liever had ik drie donut kramen of iets gezien haha
Lekkerrrrr
Volgens mij zijn ze van plan om de wereld over te nemen. Serieus, is geen ontkomen aan die zaken
Ik vind de naam van die zonnebrilllenwinkels alleen al kut vooral door dat ‘hut’ en die verkopers zijn zooooooooo JE MOET DIT KOPEEEEEEN. NOPE
Ik weet niet wat er aan de hand was maar er reed net een spookrijder recht op me af???
Ik toeterde maar was al op het punt dat ik de berm in wilde rijden. Gelukkig ging die lul weer goed rijden. Ik begrijp gewoon absoluut niet waarom dit zojuist gebeurd is? Het leek er niet op of hij of zij op zn telefoon zat (dat je langzaam van baan wisselt onbewust). Maar het was echt van baan wisselen. Gelukkig hielp het toeteren, ik dacht echt dit wordt een botsing. Ik heb vorige maand ook al een ongeluk zien gebeuren, hoef voorlopig even niks meer mee te maken in het verkeer. Kan zo snel fout aflopen.
Ik heb zo’n kloppend spiertje, opzich al irritant genoeg maar hij zit in mn linkerwenkbrauw dus die beweegt nu steeds
Best heftig! Ben je erg geschrokken?
Ja een beetje wel! Maar ik heb meer zo’n gevoel van wtf is er net gebeurd.
Ik heb een tweedegraads bevoegdheid en werk nu dan op een roc maar ik herken het gevoel! Tijdens mijn studie vond ik het altijd een vreemde gedachte, stages vond ik ook altijd spannend maar ik heb het idee dat ik iedere dag meer leer en ik ga nu mijn derde jaar werken in en ik vind het steeds leuker worden en voel me steeds kundiger
Welk vak ga je studeren als je dat kwijt wilt?