Hahaha klinkt als een black mirror plot
Ik heb er al een week zin in
En wat je beschrijft is een heel herkenbaar gevoel
That’s the dilemma
Ja Calgary is echt heel leuk vind ik en we hebben hier nu wel al een leven, vrienden etc. Maar we zijn hier naartoe gekomen voor de carrière van mijn man dus ik vind dat we moeten gaan. Het is een goede stap voor hem en ik vind mijn weg wel weer. Hij twijfelt zelf alleen heel erg, haha.
Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat we gaan, te weinig redenen om hier te blijven die er echt toe doen.
Oh en Calgary ligt ook in Canada, vlak bij Banff National park (ken je mss wel) en is een “kleine” stad, maar 1 miljoen mensen. Montreal is veel groter maar ligt in het Franstalige gedeelte en dat is het enige wat ik een beetje minder vind haha.
Fotooo!
Oh leuk! Love de Zara
Ik ben nieuw hier trouwens ♀️
Hoe verander ik m’n pf?
Leeeukk!!
Jasje is super!!
ik heb een allergische reactie ofzo maar mijn gezicht zit ineens onder de puisten, mijn hele gezicht is een maanlandschap geworden en nu wil ik dus eigenlijk morgen niet met een vriendin afspreken. echt ik voel me zooo naar, m’n huid was zo goed de laatste tijd en nu heb ik waarschijnlijk iets gebruikt waar ik niet tegen kan en jemig man wat kut
Lekker hè dat je weer sloffen aan kunt ️
Chocola? Aardbeien??
Nee ik heb wel ooit op het Viva forum gezeten maar dat vond ik echt niks haha
Geweldige pf heb je trouwens!!
Welkom! Rechts boven in op het plaatje wat je nu als profiel foto hebt , daar kun je hem aanpassen!
Dankje! Ik denk dat m’n oorspronkelijke pf te groot was. Nog even uitzoeken dit allemaal haha
Haha nee daar heb ik geen problemen mee, het komt waarschijnlijk door de Pixi Glow Tonic, dat is het enige (naast een nieuwe foundation, maar die heb ik al 2 keer getest en toen geen problemen gehad) dat ik pas sinds kort gebruik
Dat is k*t dan! ️ Gelukkig heb je wel een vermoeden wat het is… even skippen en kijken of het weg gaat.
Heb je het vaker gehad? Misschien idd een stofje wat erin zit waar je niet tegen kunt
Montreal is blijkbaar wel een super leuke stad met veel lekker eten en veel bandjes die optreden. Het wordt daar wel super koud. Mijn man komt uit Canada en ik heb mijn veto uitgesproken om ooit in dat deel te wonen omdat het zo koud is haha.
Nee wie is dat?
Welkom! Mag ik vragen hoe je dit forum gevonden hebt? #nieuwsgierig