What the actual fuck, haha ik woon net 4 maanden hier in Calgary en ze verzoeken ons nu om te verhuizen naar Montreal. We hebben een week om te beslissen
Ja daar moet je wel echt je weg in vinden en daar hebben veel studiegenoten wel mee gestruggled hoor. Ik iets minder maar ik had ook geluk met mijn stages denk ik. Weinig scholen in de stad, vaak de hogere klassen dus leerjaar 3 en 4 en nu dit.
Ik ben nu zelf pas 21 dus kun je nagaan, mijn eerste stage was toen ik nét 17 was. Je vindt je draai vast wel! Ik heb me atijd zorgen gemaakt om mijn leeftijd en dat de leerlingen dan zouden denken ‘ja dag die is net zo oud dus daar luister ik echt niet naar’ maar dat is eigenlijk nooit een probleem geweest. Ze vinden het vaker leuk dan vreemd.
In mijn regio is aardrijkskunde wel een lastig vak alsin weinig baankansen. Weet niet of dat bij jou ook zo is maar zo ja, dan zou ik echt alles aanpakken wat je kan op stage, ook al is het allemaal onbetaald, dat onthouden ze vaak wel voor als er uren vrij komen.
heavy
Hoe denken jullie erover?
Wel echt cool denk ik, Montreal
Ik weet eigenlijk niet waar Calgary ligt en of het groot is
Hebben jullie al veel contacten opgebouwd? Voelt je huis al als thuis?
Succes met de overweging!
Economie en rekenen (daarom ook heel veel mogelijkheden binnen roc’s) & ik start dit jaar met een parttime Engels studie!
dit berichtje verwijder ik later nog denk ik, iets te herkenbaar haha
Het is gewoon echt weird! Op dit hele vliegveld heb ik er geloof ik echt een stuk of 5 gezien
@Banananana haha mehhh was helaas een beetje een teleurstellende burger een 6.2
Ik heb zo veel zin in chocolade echt niet te doen
- Halen
- Niet halen
0 stemmers
Ik heb net een halve pot chocopasta leeggegeten terwijl ik al dik over m’n dagmax zat en voel me fucking ellendig nu. Uit deze stemming wil ik je dus beschermen en waarschuwen: niet doen.
Het is in je fantasie toch lekkerder dan in het echt.
Haal het morgen als je er nog steeds zin in hebt
Wow wat eng! Gelukkig ben je er goed uit gekomen!
Ging vandaag op pad voor een nieuwe poweroutfit. Maar nu heb ik alleen maar een minderwaardigheidsgevoel naar binnen gehaald. Niks pastte, voelde me echt een dikke blob.
Komt wel weer een dag dat ik me weer fucking fab voel. Niks aan de hand. Moest effe klagen.
Ik kom er op elk vliegveld wel eentje tegen, hoeveel zonnebrillen hebben mensen nodig? En hebben ze een zonnenbrillenmonopolie?
Misschien zit er een chip in die ze kunnen gebruiken voor mindcontrol
(Misschien kijk ik te veel sciencefiction)
Velour rode flare broek klinkt goed. Waar heb je hem gekocht?
Hahaha klinkt als een black mirror plot
Ik heb er al een week zin in
En wat je beschrijft is een heel herkenbaar gevoel
That’s the dilemma
Ja Calgary is echt heel leuk vind ik en we hebben hier nu wel al een leven, vrienden etc. Maar we zijn hier naartoe gekomen voor de carrière van mijn man dus ik vind dat we moeten gaan. Het is een goede stap voor hem en ik vind mijn weg wel weer. Hij twijfelt zelf alleen heel erg, haha.
Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat we gaan, te weinig redenen om hier te blijven die er echt toe doen.
Oh en Calgary ligt ook in Canada, vlak bij Banff National park (ken je mss wel) en is een “kleine” stad, maar 1 miljoen mensen. Montreal is veel groter maar ligt in het Franstalige gedeelte en dat is het enige wat ik een beetje minder vind haha.
Fotooo!
Oh leuk! Love de Zara
Ik ben nieuw hier trouwens ♀️
Hoe verander ik m’n pf?
Leeeukk!!
Jasje is super!!
ik heb een allergische reactie ofzo maar mijn gezicht zit ineens onder de puisten, mijn hele gezicht is een maanlandschap geworden en nu wil ik dus eigenlijk morgen niet met een vriendin afspreken. echt ik voel me zooo naar, m’n huid was zo goed de laatste tijd en nu heb ik waarschijnlijk iets gebruikt waar ik niet tegen kan en jemig man wat kut