Lekker hè dat je weer sloffen aan kunt ️
Chocola? Aardbeien??
Nee ik heb wel ooit op het Viva forum gezeten maar dat vond ik echt niks haha
Geweldige pf heb je trouwens!!
Welkom! Rechts boven in op het plaatje wat je nu als profiel foto hebt , daar kun je hem aanpassen!
Dankje! Ik denk dat m’n oorspronkelijke pf te groot was. Nog even uitzoeken dit allemaal haha
Haha nee daar heb ik geen problemen mee, het komt waarschijnlijk door de Pixi Glow Tonic, dat is het enige (naast een nieuwe foundation, maar die heb ik al 2 keer getest en toen geen problemen gehad) dat ik pas sinds kort gebruik
Dat is k*t dan! ️ Gelukkig heb je wel een vermoeden wat het is… even skippen en kijken of het weg gaat.
Heb je het vaker gehad? Misschien idd een stofje wat erin zit waar je niet tegen kunt
Montreal is blijkbaar wel een super leuke stad met veel lekker eten en veel bandjes die optreden. Het wordt daar wel super koud. Mijn man komt uit Canada en ik heb mijn veto uitgesproken om ooit in dat deel te wonen omdat het zo koud is haha.
Nee wie is dat?
Welkom! Mag ik vragen hoe je dit forum gevonden hebt? #nieuwsgierig
Ik vind het helemaal niet leuk dat het buiten grijs is en alweer bijna donker en dat het miezert.
Haha was mijn eerste gedachte ook …
Ik zat op wtf en Viva, maar wtf vond ik heel sloom en niet zo leuk en daar ging het over hier dus dacht: ga het proberen!
Ik heb het wel eens eerder gehad ja, weet alleen niet meer waar dat door kwam dus kan de producten helaas niet naast elkaar leggen om te kijken welke ingrediënten er precies inzitten. Hoop dat het dinsdag weg is, dan heb ik weer school
Lastig is dat hè… heb het ook wel eens gehad, vooral mijn voorhoofd vind het dan echt niet fijn.
Gelukkig gaat t altijd wel weer weg
Je groeit erin. Je hebt 4 jaar. En ik snap je gevoel haha. Ik heb maandag info avond en ik ben nu al bang. Hahaha. Moet ik die ouders gaan vertellen wat we gaan doen terwijl ik zelf het gevoel heb alsof ik zomaar wat doe
haha. Maar komt goed, ook bij jou
Ik zit ook op wtf alleen heb ik het idee dat de meeste hierheen zijn verhuisd. Er wordt niet zoveel gepost daar
Ik heb oprecht geen idee wie dat is
Heb me toch een kneiter grote puist op mijn kin…
En hoofdpijn.
Fijn, zo een dag