Wat je even kwijt wilt #6

Ik vind het helemaal niet leuk dat het buiten grijs is en alweer bijna donker en dat het miezert. :disappointed:

1 like

Haha was mijn eerste gedachte ook …

3 likes

Ik zat op wtf en Viva, maar wtf vond ik heel sloom en niet zo leuk en daar ging het over hier dus dacht: ga het proberen!

3 likes

Ik heb het wel eens eerder gehad ja, weet alleen niet meer waar dat door kwam dus kan de producten helaas niet naast elkaar leggen om te kijken welke ingrediƫnten er precies inzitten. Hoop dat het dinsdag weg is, dan heb ik weer school :sweat_smile:

Lastig is dat hè… heb het ook wel eens gehad, vooral mijn voorhoofd vind het dan echt niet fijn.

Gelukkig gaat t altijd wel weer weg

1 like

Je groeit erin. Je hebt 4 jaar. En ik snap je gevoel haha. Ik heb maandag info avond en ik ben nu al bang. Hahaha. Moet ik die ouders gaan vertellen wat we gaan doen terwijl ik zelf het gevoel heb alsof ik zomaar wat doe :joy:
haha. Maar komt goed, ook bij jou :heart::heart:

3 likes

Ik zit ook op wtf alleen heb ik het idee dat de meeste hierheen zijn verhuisd. Er wordt niet zoveel gepost daar

Ik heb oprecht geen idee wie dat is

1 like

Heb me toch een kneiter grote puist op mijn kin…
En hoofdpijn.
Fijn, zo een dag

Nee inderdaad. In het begin was het nog wel gezellig en dacht ik: misschien moet het even opstarten. Maar het loopt niet echt.

Een ex-forumlid wat een paar dagen terug ineens wegging.

Dat is precies wat zij zou zeggen :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

idd VERDACHT!!

nee hoor grapje welkom

Oh oke! Nee ik heb vandaag toch besloten om over te stappen omdat ik forummen met mensen <35 wel mis. Viva is het dan toch net niet ook

Dus toch een kae-konspiracy :yum:

1 like

Ben je serieus

1 like

Ik snap ook echt nog steeds niet waarom het daar niet loopt. Ik heb het daar in het begin ook geprobeerd by the way. Zo jammer want ik vraag me dan ook af waar alle leden ~zijn gebleven~ die destijds daar naar toe zouden verhuizen.
Ik dacht dat de meesten hier wel zaten, maar hoe langer je er over nadenkt hoe meer namen je ineens mist haha

5 likes

Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij kae is… hit me when i’m wrong

Jou houdt je niet voor de gek

1 like

Nae

11 likes