Wat je even kwijt wilt #6

Oke Kae ik vond je een leuke en soms minder doordachte forummer, heb je zelfs nog een pb gestuurd om in contact te komen via social media. Dat je weg ging na een akkefietje was jammer, ik begrijp dat het kut voelde maar dit was wellicht overtrokken.
Dat je nu dan terug wilt komen zou je ook gewoon kunnen zeggen? Je leek me sowieso niet het type dat lang weg zou blijven haha. Je was uber actief en opeens was je weg.

Ik denk ook wel dat de mods kunnen achterhalen of de vermoedens van @quantum en mij kloppen maar goed.

@Mulier

EDIT: Het is gewoon te toevallig allemaal en daarbij hoort het FF niet bij een website, tijdschrift of willekeurig ander bedrijf dus dat het forum door een random iemand gevonden wordt lijkt me ook aardig onwaarschijnlijk. Hetzelfde geldt voor wtf.

Oh ja en op egf heeft quantum idd een troll ontdekt met 15+ accounts haha.

10 likes

Jij bent sws een bae!

3 likes

Omg jij was toch ook mega ontmaskeraar op egf

3 likes

Hahaha als ik terug wil komen onder een andere naam moet ik echt leren typen.

27 likes

Oehhh FBI !!! :yum:

Als ze het niet is is dit niet echt een leuk welkom

20 likes

Ik ook!

ja hallo dat had ik allang al bedacht en 3 lagen double wear

lol kzit echt vol met eten en naar de tv te lachen
voel me net die ene reptiel haha:

38 likes

Is het te vroeg om welkom terug te zeggen?

7 likes

Ze reageert helemaal niet meer??

Of het is een shit ik ben betrapt momentje of een wat is dit voor vaag forum geval…

Ik vind het wel vaag dat iemand dit forum zomaar vind en dan gelijk in het wjekw topic reageerd. Meestal kom je op een forum als je iets zoekt toch.

3 likes

Ze zegt dat ze via wtf komt dan is het toch niet zo gek dat je hier ook in wat je even kwijt wilt post?
Ik vraag mij wel af hoe je op wtf komt als je niet op egf zat zo bekend is dat forum toch niet?

2 likes

Ik las wel altijd mee :slight_smile:ļø

3 likes

Maar er is ook geen " Wat zijn jullie gemeen ik weet echt niet wie dat is " bericht. Gewoon helemaal niks.

1 like

Ohhh vandaar ik dacht dat je egf helemaal niet kende haha.

Ja k weet niet wat dit is nu allemaal maar wilde gewoon weer wat meer forummen

5 likes

Nou hoop dat de mods emailadressen of ip’s kunnen zien en de misverstanden dan de wereld uit kunnen helpen :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:. Fijn voor ons en fijn voor @Mulier.

Ik denk dat je zojuist binnen 5 minuten een van de meest besproken forummers van FF geworden bentšŸ˜‚ Welkom!

10 likes