Nee inderdaad. In het begin was het nog wel gezellig en dacht ik: misschien moet het even opstarten. Maar het loopt niet echt.
Een ex-forumlid wat een paar dagen terug ineens wegging.
Dat is precies wat zij zou zeggen
idd VERDACHT!!
nee hoor grapje welkom
Oh oke! Nee ik heb vandaag toch besloten om over te stappen omdat ik forummen met mensen <35 wel mis. Viva is het dan toch net niet ook
Dus toch een kae-konspiracy
Ben je serieus
Ik snap ook echt nog steeds niet waarom het daar niet loopt. Ik heb het daar in het begin ook geprobeerd by the way. Zo jammer want ik vraag me dan ook af waar alle leden ~zijn gebleven~ die destijds daar naar toe zouden verhuizen.
Ik dacht dat de meesten hier wel zaten, maar hoe langer je er over nadenkt hoe meer namen je ineens mist haha
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij kae is⦠hit me when iām wrong
Jou houdt je niet voor de gek
Nae
Oke Kae ik vond je een leuke en soms minder doordachte forummer, heb je zelfs nog een pb gestuurd om in contact te komen via social media. Dat je weg ging na een akkefietje was jammer, ik begrijp dat het kut voelde maar dit was wellicht overtrokken.
Dat je nu dan terug wilt komen zou je ook gewoon kunnen zeggen? Je leek me sowieso niet het type dat lang weg zou blijven haha. Je was uber actief en opeens was je weg.
Ik denk ook wel dat de mods kunnen achterhalen of de vermoedens van @quantum en mij kloppen maar goed.
EDIT: Het is gewoon te toevallig allemaal en daarbij hoort het FF niet bij een website, tijdschrift of willekeurig ander bedrijf dus dat het forum door een random iemand gevonden wordt lijkt me ook aardig onwaarschijnlijk. Hetzelfde geldt voor wtf.
Oh ja en op egf heeft quantum idd een troll ontdekt met 15+ accounts haha.
Jij bent sws een bae!
Omg jij was toch ook mega ontmaskeraar op egf
Hahaha als ik terug wil komen onder een andere naam moet ik echt leren typen.
Oehhh FBI !!!
Als ze het niet is is dit niet echt een leuk welkom
Ik ook!
ja hallo dat had ik allang al bedacht en 3 lagen double wear