Wat je even kwijt wilt #6

Is het te vroeg om welkom terug te zeggen?

7 likes

Ze reageert helemaal niet meer??

Of het is een shit ik ben betrapt momentje of een wat is dit voor vaag forum geval…

Ik vind het wel vaag dat iemand dit forum zomaar vind en dan gelijk in het wjekw topic reageerd. Meestal kom je op een forum als je iets zoekt toch.

3 likes

Ze zegt dat ze via wtf komt dan is het toch niet zo gek dat je hier ook in wat je even kwijt wilt post?
Ik vraag mij wel af hoe je op wtf komt als je niet op egf zat zo bekend is dat forum toch niet?

2 likes

Ik las wel altijd mee :slight_smile:ļø

3 likes

Maar er is ook geen " Wat zijn jullie gemeen ik weet echt niet wie dat is " bericht. Gewoon helemaal niks.

1 like

Ohhh vandaar ik dacht dat je egf helemaal niet kende haha.

Ja k weet niet wat dit is nu allemaal maar wilde gewoon weer wat meer forummen

5 likes

Nou hoop dat de mods emailadressen of ip’s kunnen zien en de misverstanden dan de wereld uit kunnen helpen :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:. Fijn voor ons en fijn voor @Mulier.

Ik denk dat je zojuist binnen 5 minuten een van de meest besproken forummers van FF geworden bentšŸ˜‚ Welkom!

10 likes

Geef haar gewoon het voordeel van de twijfel meiden! als het kae is valt ze vanzelf wel door de mand.

OkƩ even overnieuw:
Hallo welkom op FF :blush:

7 likes

Ik heb vorige week ziek hard aan mijn voet gekrabd en nu krijg ik die horror plek niet goed dicht. Schoenen aandoen doet al de hele week zeer en ik dacht gisteren dat er eindelijk een korstje overheen zat maar mijn sok zat er net weer aan vast en het is weer open. Mweh ik heb nog niet op slippers kunnen lopen ofzo. Auw.

Oke hoe post je Gifjes? Ik krijg altijd de melding dat mn bestanden te groot zijn.

Metaline gaasje knippen in klein vierkantje en overheen doen met pleister aan 2 kanten.

Metaline plankt niet op de wond

ik heb gewoon rechtermuisknop op plaatje > afbeeldingsinfo en dan die url copy pasten in het tekstvakje op ff, verder niets!
ik zit wel op m’n laptop nu, weet niet of t uit maakt

1 like

Mijn exvriend heeft dit forum laatst ook heel snel gevonden met een paar mini hints.

2 likes

Kun je er een sok overheen aan doen zonder het helemaal open te trekken

Aah thanks!

1 like

Ik zou niet weten waarom we dat zouden doen. Als iemand er voor zou kiezen om anoniem met een nieuw account verder te gaan, is dat toch een bewuste keuze.

24 likes