Wat je even kwijt wilt #6

Nou ik vind het nogal wat dat er dan dus weer 15 accounts van één persoon kunnen ontstaan. Snap het privacy aspect natuurlijk ook.

2 likes

Dan moet je wel weten dat er een nieuw forum is natuurlijk

Tot hoeveel dagen na aanschaf kun je een donut van de Deen eten??

1 like

Ik denk dat het er ook vanaf hangt of het om trollacounts gaat of om iemand die misschien een nieuw account heeft zonder dat bekend te maken.

2 likes

3 of 4 dagen? Zo iets zou ik aanhouden :relaxed:

Natuurlijk is dat een bewuste keuze maar ik vind het wel idioot om mensen zo voor de gek te kunnen en mogen houden.
Van doei ik ben weg > krijg nog even 20 veren in je reet van iedereen die het jammer vindt > mods alles laten deleten > een dag later weer terug kunnen komen en doen alsof je iemand anders bent.
Maar ja. Dan blijft het bij vermoedens en speculaties, prima en respecteer ik ook.

Zolang er nog geen schimmel op zit :woman_shrugging:

2 likes

Als ie niet wegloopt of haren heeft kun je het gewoon eten

4 likes

Ik zou een donut nog niet weggooien als ieh beschimmeld is. Nee grapje als het nog goed ruikt en er goed uitziet gewoon even proeven.
Maar eigenlijk zou ik hem na aankoop gelijk eten dan smaken ze het beste ( ofnja diezelfde dag)

1 like

Op forum waar ik moderator ben mogen mods niet eens weten van wie kloontjes zijn, alleen of het een kloon is van iemand die een ban heeft.

2 likes

Had er een paar, deze was als laatste over :innocent:

1 like

Nu wil ik ook donuts :doughnut:

Verder heb ik ook nog steeds ziekelijk buikpijn maar is mijn doorbraakbloeding sinds gisteren al gestopt. Fuck dit. Maak me best wel zorgen.

1 like

Zolang het er goed uit ziet en goed ruikt, kan het gewoon toch?

Ben jij mod op het Vivaforum? :smirk:

1 like

Nu heb ik zin in vanille donuts van de lidl

1 like

Haha nooit een keer.

Samenvatting

Veel erger. FOK!.

8 likes

Ik ga t gewoon doen! Mocht ik niet meer reageren, dan ben ik in de donut hemel :rofl:

8 likes

ruikt die naar poep?

2 likes

:scream:

Hahaha, really? Dat vind ik echt knap, dat forum is bijna niet in toom te houden lijkt me :sweat_smile:

1 like